De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 279 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EQ.9 s300 zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Bart W 06-06-2022

Super stil

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s300 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb voor dit type Siemens espresso apparaat gekozen omdat hij super stil zou zijn. En dat is hij! Ik heb er nu meerdere gehad en geen enkele kan deze Siemens daarin overtreffen. Daarnaast zijn er keuzes voor alle mogelijke koffies en is het heel handig om profielen in te stellen. Kortom, het is het zeker waard om iets meer uit te geven voor een echt goede volautomatische espressomachine

Anja 06-06-2022

Fantastische koffie

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s300 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk apparaat waar uit vele mogelijkheden te kiezen valt hoe je koffie wilt met persoonlijke smaken en instellingen. We gaan toch altijd weer. Oor een Siemens apparaat

Hendrik 30-05-2022

Fantastische Koffie.

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s300 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Echt lekkere koffie wat moet je dan nog meer zeggen oja apparaat plaatst in de display wat er moet gebeuren echt easy.

John 20-05-2022

Prettig in gebruik

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s300 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prettig en gemakkelijk in gebruik, en in te stellen voor een ieder persoonlijk.Ben zeer tevreden.

Mendap 03-05-2022

Problemen komen met de jaren

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s300 zwart

Augustus 2019 gekocht. Na een jaar begonnen de problemen met de zetgroep. Om de 2, 3 dagen dezelfde melding. Uiteindelijk opgestuurd naar Siemens. Retour gekregen met enkele lakbeschadigingen. Apparaat werkte uiteindelijk weer goed.
Nu na 2 jaar wederom problemen met de zetgroep én andere onderdelen. Lekkage lekbak, water temperatuur laag en ongelijke hoeveelheid koffie bij een duo instelling.......
Ik heb geen andere keuze om het apparaat op te sturen en tegen betaling te laten repareren. Voor dat geld verwacht je toch een betere kwaliteit...........afwachten wat de reparatie op gaat leveren en wat de kosten zijn

• In beginsel prima apparaat

Minpunten

• Water temperatuur laag
  • Ongelijke inhoud duo koffie
  • Lekkage lekbak
  • Om de haverklap melding over de zetgroep

Mendap 03-05-2022

Problmen komen met de jaren

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s300 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na een jaar om de 2, 3 dagen een melding om de zetgroep te reinigen. Uiteindelijk opgestuurd en gerepareerd retour ontvangen. Nu, na bijna 3 jaar, nemen de problemen toe; wederom veelvuldig een melding om de zetgroep te reinigen, water temperatuur te laag en bij duo koffie inhoud ongelijk. Voor het geld is de kwaliteit slecht.

eugeneschouten@hotmail.nl 15-04-2022

Slechte ervaring helaas

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s300 zwart

Na een jaar gaf hij storing niet koolzuurhoudende water te gebruiken. Terwijl we dat uiteraard niet gebruiken, gewoon kraanwater. Dus machine retour. 3 maanden later hetzelfde probleem. Dus weer retour. Net na de garantie blijft de zetgroep steeds hangen. Ook na schoonmaken. En machine maakt ratelend geluid na ontkalken. Dat heeft hij al sinds aankoop maar kunnen ze niet oplossen. Na 3 jaar door ik hem weg, ga niet nog meer geld aan verspillen. Voor een machine van 1200 euro vind ik dat beschamend.

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Snel afgeschreven
  • Duur

JADRO 05-04-2022

Geweldige Espresso volautomaat

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s300 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer mooie koffie machine zet herlijke koffie
En is makelik te onderhouden geweldig ondwerp zeer stil

Anoniem 10-03-2022

Lekkerste koffie!

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s300 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima apparaat! Volautomatisch, geen gedoe. Bepaal je persoonlijke voorkeur en de machine doet de rest! Apparaat is vrij stil, zeker niet hinderlijk want je weet dat er een lekker bakje koffie voor je wordt gezet i.p.v. dat je denkt dat je de betonmolen vergeten bent uit te zetten. .

Jeroen 29-12-2021

Snel op kosten gejaagd..

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s300 zwart

Mooi apparaat, lekkere koffie. Nu 2 jaar en 1 maand in bezit. Regelmatig zuigt de machine geen melk aan bij het maken van een Latte of Cappuccino. Slechtste is dat de zetgroep nu na twee jaar, ondanks keurig reinigen elke week, een storing aangeeft. Siemens laat je hierbij in de kou staan. Problemen die ik bij een Nespresso/ Delonghi nooit heb gehad bij machines die veel ouder en een stuk goedkoper waren....

• Uitstraling

Minpunten

• Betrouwbaarheid

Kevin 17-12-2021

Siemens EQ9 s300

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s300 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Als koffieliefhebber ben ik begonnen met een instapmodel van een ander merk. Na ruim zes jaar wilde ik mezelf een mooie koffiemachine uit een hoger segment cadeau doen. Mijn oog viel eerst op een type uit de EQ6 series, maar al snel ging mijn aandacht uit naar de EQ9 series. Een apparaat dat in de keuken een prachtige verschijning is.
Los van dat ik het een mooi apparaat vind, las ik dat het gebruiksvriendelijk is, één van de stilste op de markt en twee melkspecialiteiten tegelijk kan zetten (naast de verschillende koffieopties).
Zoals ik al aangaf is het apparaat zeer gebruiksvriendelijk, met een duidelijke display scroll je middels de draaiknop eenvoudig door het menu en selecteer je snel een kop koffie naar wens. Wat ik zelf heel fijn vind is dat je een breed scala aan mogelijkheden hebt om de koffiesterkte, de hoeveelheid koffie (ml), maar ook de hoeveelheid melk bij de melkspecialiteiten kan bepalen. Je zet dus eenvoudig een kop koffie geheel naar eigen wens. Wanneer iets naar wens is, sla je het eenvoudig op in je persoonlijke profiel.
In vergelijking met mijn vorige koffiemachine is dit apparaat zeer stil en ik overdrijf niet. Echt top!
Naast de vele voordelen heeft het apparaat een klein nadeel. Zo las ik in meerdere reviews dat de lekschaal snel vol zit. Dit kan ik dan ook bevestigen. Wat ik hier vreemd aan vind is dat de lekschaal best groot is en wanneer je een melding krijgt dat je de lekschaal moet legen het gevoel hebt dat dit in principe nog lang niet hoeft. Echter, de lekschaal leeg je eenvoudig, dus dat is het probleem niet.

Alles bij elkaar genomen vind ik het een zeer fijn, mooi en gebruiksvriendelijk apparaat.

Voordelen:
- mooi en strak design;
- eenvoudig in gebruik;
- zet heerlijke koffie (merk zeker en verschil met een instapmodel);
- eenvoudig schoon te maken;
- zeer stil;
- zet twee koffiespeciiteiten tegelijk;

Nadeleel:
- lekschaal snel vol ten opzichte van de grootte van het bakje (kan naar mijn idee meer water opvangen);

Wouter 04-12-2021

Waar voor je geld.

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s300 zwart

Goede machine die een grote variatie aan lekker koffie bereidingen kan maken. De watertemperatuur, hoeveelheid water en koffie en de maalgraad zijn aan te passen. Zo kun je voor iedereen een kop koffie maken volgens de persoonlijke wensen. Het enige nadeel dat ik kan ontdekken is de koffie geur die aan het heet water zit, thee water uit de machine halen is voor ons daarmee geen optie.

Pluspunten

• Grote variatie aan koffie bereidingen
  • Goede interface
  • Lekkere koffie

Minpunten

• Heet water ruikt naar koffie
  • Prijzig

C.C. Smith 03-12-2021

Espresso volautomaat TI923309RW

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s300 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie stille machine, lekkere koffie, cappucino etc., Echter mag de temperatuur van de koffie wel wat warmer, is op de stand maximaal nog steeds wat aan de lauwe kant.

Manon 12-11-2021

Zeer fijn apparaat

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s300 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We zijn heel blij met dit apparaat. Heel veel is naar eigen wens in te stellen. Het enige minpuntje vind ik dat de warme melk lauw is. Die had ik graag warmer/heter gehad.

Asman 22-08-2021

warmte

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s300 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heb een koffiemachine EQ9-S300 voor mijn 60e verjaardag gekregen waarbij ik vind dat de koffie en cappuccino niet zo warm zijn nu hoorde ik dat de EQ9-S500 wel een optie heeft tot wel 95 graden warmte waarom niet op de EQ9-300 als ikdit had geweten had ik deze gevraagd nu doe ik niet optimaal van mijn apparaat genieten JAMMER.

Helemaal blij! 21-08-2021

Super machine, heerlijke koffie

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s300 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze koffiemachine zet heerlijke koffie, cappuccino etc. Snel klaar, weinig geluid bij het malen van de bonen. Kortom super blij met mijn nieuwe Siemens!

Bart S. 14-08-2021

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s300 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Koffieapparaat ziet er goed uit, zeer weinig maal geluid, lekkere grote watertank en koffie reservoir. Lekbak moet wel vaak geleegd worden. Duidelijke bediening, eenvoudig te volgen programma. De kunststof bedieningsknoppendoen jammer genoeg wat goedkoop aan. Verbeterpunt. Maar overall, een heel fijn apparaat met veel kofiemogelijkheden, aanrader.

Koelwijn 09-08-2021

Super fijne koffiemachine

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s300 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Top machine veel koffie keuzes handig in gebruik. Fijne lekbak. handige verlichting.heerlijke koffie makkelijk instelbaar. Handige melk reservoir. Temparatuur lekker heet van de koffie. Ruim water reservoir. Makkelijk schoon tehouden. Ziet er mooi uit. Maakt geen herrie. gewoonweg een hele fijne machine.

Bert 03-08-2021

Prachtig apparaat voor heerlijke koffiesoorten.

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s300 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] ruime mogelijkheden voor persoonlijke voorkeuren, eenvoudig in te stellen, zeer stille werking, eenvoudig te reiningen, 2 koffies tegelijk zelfs bij cappuccino.

Mireille 01-08-2021

Heerlijke koffie

Geschreven voor: Siemens EQ.9 s300 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nog nooit zijn fijn apparaat gehad, zet heerlijke verschillende soorten koffie, maar kan ook water, melkschuim en warme melk krijgen, ideaal. Ik raad hem iedereen aan.