Philips EP5361 wit

tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Kleur(en)
wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips EP5361 wit op Kieskeurig.be.

Vulcan1 07-09-2020

Heerlijke Cappuccino

Geschreven voor: Philips EP5361 wit

Ik heb dit apparaat nu ongeveer 2 maanden in mijn bezit en moet zeggen dat het heerlijke koffie maakt, vooral de Cappuccino is overheerlijk. Het melkschuim is ook perfect.
Ik vraag me alleen af waarom er meer water onderin het apparaat in de lade komt dan dat er voor koffie gebruikt wordt. Weet ook niet of dat normaal is.

Siebelius 25-08-2020

Lekkere koffie met gemak

Geschreven voor: Philips EP5361 wit

Prima machine, gasten loven de koffie die ze voorgezet krijgen. Gemakkelijke bediening, en keuze welke koffie en koffie sterkte. Reininging en uit elkaar halen van melkkan voor de cappucino vereist enige ervaring en kracht, maar dat is ook alles.

Ruud en Helma 23-08-2020

Duur in gebruik en kost veel tijd.

Geschreven voor: Philips EP5361 wit

Geeft een lekker bakje koffie. daar kan niets over gezegd worden. Maar vriendelijk in gebruik is anders. Vrij snel dat de ontkalker moet worden vervangen en als je dan ontkalkingsprogramma start ben je uren en vele waterreservoir vullingen verder. Als ik de ontkalker wil vervangen moet ik door dit programma heen. kost uren en ben helemaal klaar met dit apparaat. Deze gaat eruit en er komt een echt merk wat wel gebruiksvriendelijk is.

Nouschka 13-07-2020

Uitstekende koffie

Geschreven voor: Philips EP5361 wit

Na eerst even uitproberen hoe alles werkt en vooral het youtube filmpje heeft goed geholpen. Heerlijke cappuccino goede melkschuim. Ook prima schoon te houden. Doe dit 's avonds, dan kan alles goed drogen. Wij zijn er blij mee.

Melkdjefer 18-06-2020

Genieten

Geschreven voor: Philips EP5361 wit

Ik ben een fervent koffiedrinker, thuis is de koffie alleen voor mij. En ik mag zeggen met de instelmogelijkheden is de koffie naar wens in te stellen en drink je een lekkere tas zonder veel gedoe van vers gemalen koffiebonen. Maar ook mijn twee kids van bijna 2 en 5 zijn hier Top fan van. Zij drinken de geschuimde melk het liefst met een beetje cacaopoeder bij! Mmmm zelf het papflesje moet dienst doen. De Laté's en Cappucino's zijn ook perfect.
Zeer makkelijk te onderhouden en heel gebruiksvriendelijk. Heb al verschillende vrienden dit aangeraden en op mijn advies hebben ze op hun beurt er ook ééntje aangeschaft!

Anoniem 15-06-2020

Koffiemachine

Geschreven voor: Philips EP5361 wit

Wij zijn erg te vrede over de machine , alleen jammer dat het een klein waterreservoir heeft ook de bonen moet je vrij snel bijvullen

Adkl 08-06-2020

Heerlijke espresso

Geschreven voor: Philips EP5361 wit

Het apparaat zet heerlijke verse espresso, is makkelijk in onderhoud, door de zelf clean functie, voor mij geen filterkoffie meer

petitrocco 20-05-2020

le produit est dans l'attente de mes exigences.

Geschreven voor: Philips EP5361 wit

Si je devais émettre une fausse note, je n'en ai trouvé qu'une: il manque un seuil supplémentaire au degré de force au niveau de l'arôme du café quand je fais un grand café, mais je le comble en faisant un double expresso.

SimonW 15-05-2020

Slecht product

Geschreven voor: Philips EP5361 wit

Koffie is lekker maar daar is het mee gezegd, het aparaat 2 weken in gebruik, het trilt zo hard dat het mokje er onderuit trilt. Daarnaast lekt het apparaat ookal wordt het schoongemaakt

G-Land 14-05-2020

Mooi maar erg onpraktisch

Geschreven voor: Philips EP5361 wit

Deze automaat ziet er mooi uit en zet ook prima koffie. Op zich is dat wel belangrijk.

Maar het ontwerp is echt niet best, zeker als je regelmatig koffie drinkt.
Het waterreservoir is klein en slap, die vul ik maar bij met een maatbeker. Het deksel blijft daarbij niet goed openstaan. Het bonenreservoir is ook erg klein, en onhandig met een gemalen koffie gat zo'n beetje in het midden. Het deksel blijft niet goed openstaan en dan zit er nog een 2e deksel in, voor de versheid? Daarvoor zijn de bonen echt te snel op. Tenslotte is ook het bakje voor de koffiedik erg klein en dus snel vol.
Hou er rekening mee dat als je veel koffie drinkt, er altijd wel een reservoir leeg of juist vol is.
Het binnenwerk oogt niet erg stevig en de maler terug in de apparaat steken gaat niet altijd eenvoudig.
En er knippert steeds een rood lichtje als de machine uit staat. Omdat hij dan niet echt uitstaat maar in stand by... tsja.
Voor dit geld verwacht je een betere machine. Hoe langer je 'm gebruikt hoe vervelender deze nadelen worden. Zelden dat ik eens een paar kopjes kan zetten zonder iets bij te hoeven vullen.

Positieve punten: Zet goede koffie, het menu is eenvoudig, het apparaat ziet er mooi uit, de melkopschuimer werkt prima.
Het is een functionele machine, maar bij meer dan 8 kopjes meer dag niet praktisch.

Reinders 29-04-2020

Heerlijke koffie

Geschreven voor: Philips EP5361 wit

Heerlijke koffie en latte machiato komt er uit dit apparaat. Super handig dat je de melkdispenser in de koelkast kunt zetten. En het apparaat is makkelijk schoon te maken.

Lamers 24-03-2020

Heerlijke koffie uit deze machine

Geschreven voor: Philips EP5361 wit

Maalmechanisme zit achter 2 deksels dus geluid is stukken minder dan gewend, hoeveelheid is eenvoudig in te stellen en koffie, Latte en Cappuccino smaken heerlijk

Koffieleutje67 30-01-2020

Heerlijke verschillende soorten koffie

Geschreven voor: Philips EP5361 wit

Ivm de prijs lang gewacht met het kopen van deze machine. Geen moment spijt van. Hadden we veel eerder moeten doen. Echt heel fijn dat je veel verschillende soorten koffie kunt maken. Cappuccino en latte zijn mijn favoriet. Even gezocht naar het merk bonen dat onze voorkeur heeft.
Klein minpuntje is het kleine waterreservoir en de hoge prijs van de aquaclean.
Omdat wij ook heet water tappen voor thee moet de aqua clean per 2 maanden worden vervangen

peetje14 27-12-2019

zeer tevreden

Geschreven voor: Philips EP5361 wit

ik ben erg blij met het apparaat. klein minpuntje is dat het waterreservoir moeilijker uit het apparaat te halen is maar ik vul m bij met een maatbeker en dat gaat prima

Remko 16-12-2019

Fijn apparaat met lekkere koffie

Geschreven voor: Philips EP5361 wit

Na koffie cups en pads nu een echt bonen apparaat. Met dit apparaat geen zorgen meer om te ontkalken. Er zit een antikalk filter bij dat 5000 kopjes aan kan.
Wel maakt het apparaat wat meer lawaai dan ik gewend was.
Het onderhoud is met deze bonenmachine wel wat meer dan ik gewend was. Maar de koffie is dan ook wel beter. Past makkelijk op je aanrecht en alles is bereikbaar zonder het apparaat te verplaatsen.

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • 1 druk op de knop cappuccino
  • Koffie zetten met voorgemalen koffie
  • makkelijk schoonmaken

Minpunten

• Meer geluid dan gewend
  • Relatief kleine watertank 1,8 liter
  • Klein bonen vak

TimHav 09-12-2019

Heerlijke koffie uit een mooi apparaat

Geschreven voor: Philips EP5361 wit

Het apparaat maakt heerlijke koffie van verse bonen. Doordat je de sterkte, maalfijnheid en temperatuur kan instellen, krijg je altijd de koffie zoals je zelf wilt. Met de melkkan erbij kun je eenvoudig cappuccino en latte macchiato maken. Het witte design is veel mooier dan gedacht. Hij staat mooi in de keuken en is rustiger dan een zwart apparaat.

Pluspunten

• Heerlijke koffie
  • Instellingen
  • Melkan voor cappuccino

Anoniem 23-11-2019

heerlijke koffie, veel keuze voor eigen smaak

Geschreven voor: Philips EP5361 wit

Mooi design, fijn koffie apparaat. Je kunt kiezen uit zes verschillende koffie soorten, 5 sterktes en 5 maalstanden. je kunt dus - nog los van de keuze uit merken en soorten bonen - genoeg proberen tot je jouw perfecte kopje koffie hebt per koffie soort. schoonmaken is even goed lezen en de filmpjes op de Philips site kijken, maar na paar keer doen is het makkelijk. Malen en zetten maakt wat geluid, maar je waant je in een café / restaurant, de geur helpt daar ook bij. Display geeft duidelijk aan wat je moet en kan doen. Ik ben zeer blij met dit apparaat.

R.C.K. 11-09-2019

goed en degelijk apparaat

Geschreven voor: Philips EP5361 wit

mooi design snel lekkere koffie en verschillende optie's makkelijk zichtbaar procenten van de kalk aanduiding. makkelijk te onderhouden melk houder en alles kan uit elkaar en goede introductie filmpjes op internet voor schoonmaak en onderhoud.

GoudseHarry 22-07-2019

Top apparaat met aantal kleine minpuntjes

Geschreven voor: Philips EP5361 wit

Ten eerste de basis het apparaat zet heerlijk koffie en cappucino en menustructuur is duidelijk.
Het reservoir voor de koffiebonen is niet heel makkelijk van vorm je loopt vaak een beetje te prutsen om het reservoir helemaal te vullen en oppassen dat het niet in de rand terecht komt. Dit had makkelijker gekunt. Ander nadeeltje is het handvat van waterreservoir is erg zwak het buigt meteen al erg door en waar ik al bang voor was is daadwerkelijk gebeurt het handvat is afgebroken. Ook bij andere types las ik later dat dit vaak ook bij anderen is gebeurd. Warm water voor thee is wel weer makkelijk uit het apparaat te krijgen en op maat voor je kopje te doseren.

Hilton2010 22-06-2019

Voldoet perfect aan mijn verwachtingen

Geschreven voor: Philips EP5361 wit

Al een tijdje op zoek naar iets gelijkaardigs, betaalbaar, mooi design en betaalbaar voor dagelijks gebruik binnen ons gezin. Deze is het dus geworden. Ben super tevreden!