De'Longhi ECAM 550.55.SB roestvrijstaal

• Best Reviewed sep 2020

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 75 reviews die zijn achtergelaten voor de De'Longhi ECAM 550.55.SB roestvrijstaal op Kieskeurig.be.

Ferdi 23-02-2018

Onze tweede volautomaat moest weer een delonghi zijn...

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 550.55.SB roestvrijstaal

De ervaring met de vorige machine van delonghi waren zodanig dat er voor ons geen andere keus was. Na meer dan 30000 kopjes koffie ging de oude wat kuren vertonen. Op basis daarvan dufden wij het aan om een duurdere te kopen, in de wetenschap dat deze alleen maar beter kan zijn. De nieuwe is stiller, meer voorgeprogrammeerde keuzen, bluetooth, en nog veel meer. Het instellen is een makkie. De instelbaarheid van de soorten koffie is per keer mogelijk en via profielen.
Kortom: topmachine!

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Instelbaaarheid
  • Simpel te omderhouden

Minpunten

• Wellicht wat prijzig

AJ te Breda 03-10-2018

duidelijke uitleg, ziet er goed uit. heerlijke koffiesmaken

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 550.55.SB roestvrijstaal

na lang zoeken, hebben we besloten voor primadonna koffiemachine. het merk stond eigenlijk al snel vast. het zou een DeLonghi worden. maar de keus is enorm.
ik was al een hele goede gewend en die heeft het langer dan 10 jaar volgehouden. dus dan is de keuze wel moeilijk. want je wil minstens dezelfde kwaliteit of beter. daarom hebben we uiteindelijk gekozen voor de primadonna class boven de dynamica. het is wel wat duurder maar het ziet er dan ook prima uit. geen moment spijt van want de koffiesmaak is voor ieder persoonlijk te maken. we hebben he nog maar net maar ik ga eens rustig alles uit proberen. er wachten me vast nog wat verrassingen.

Pluspunten

• instelbare koffie voor iedereen
  • duidelijk display
  • warmte aan te passen
  • volume aan te passen en de aroma
  • eigenlijk teveel pluspunten om op te noemen

Minpunten

• nog geen

Dennis 28-09-2020

top machine

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 550.55.SB roestvrijstaal

ik hoef hier niks over te zeggen top machine de beste die ik ooit heb gehad ooit eerder een de longhi gehad ik ben blij dat ik er nu weer een heb . kopen deze machine

Pluspunten

• koffie is heet
  • machine is stil

Harrie 23-09-2020

Mooi apparaat en heerlijke koffie!!

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 550.55.SB roestvrijstaal

Zet heerlijke heette koffie en cappuccino!!! Makkelijke bediening en mooi dat je profielen kunt aanmaken

Pluspunten

• heette koffie
  • makkelijk apparaat

Minpunten

• ???
  • Geen gevonden nog

Francesco Rozemeijer 03-09-2020

Prima apparaat, heerlijke koffie!

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 550.55.SB roestvrijstaal

Geweldig goed koffiezetapparaat. Werkt stil, heeft een goede druk, geweldig melkschuim, veel koffie varianten om uit te kiezen. Zeer lekkere en smakelijke koffie.

Pluspunten

• Warme koffie
  • Groot bonen en water reservoir

Roel 06-08-2020

De'Longhi verbetert espresso-apparaten

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 550.55.SB roestvrijstaal

Niet mijn eerste DeLonghi en wat opvalt is dat het gebruik is verbeterd, gelukkig smaakt de koffie als vanouds. Het waterreservoir is vergroot, de lekbak is zo gemaakt dat niet eerst het het hele binnenwerk open hoeft als je dit wilt schoonmaken/legen. Ook de simpele knoppen op de voorzijde met 'persoonlijke' sterkte en waterhoeveelheid zijn nog steeds aanwezig en verbeterd.

Pluspunten

• groot waterreservoir
  • makkelijke toegang tot lekbak

Minpunten

• ik kan niet meer pluspunten toevoegen in Chrome?
  • geen nadelen kunnen vinden.

Matti_van_west 16-07-2020

Heerlijke espressos en cappuchinos met zeer volle schuim

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 550.55.SB roestvrijstaal

Het is niet de goedkoopste volautomaat, maar dan heb je ook wel wat. Alle klassieke Italiaanse koffierecepten zijn met 1 druk op de knop te krijgen. Verder is alles zowel via het apparaat als via een mobiele app te personalizeren. Heel blij mee. Het heeft het thuiswerken een stuk makkelijker en leuker gemaakt.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Vele soorten koffie

Minpunten

• chocomelk niet mogelijk zover ik weer

Elsje M. 28-04-2020

Lekkere koffie, minimaal geluid bij zetten.

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 550.55.SB roestvrijstaal

Simpel om in gebruik te nemen. Lekkere Warme koffie, moet alleen even de juiste smaak verhoudingen vinden. Veel mogelijkheden qua soorten, sterkte en hoeveelheid instelbaar. Voor mij extra plus dat je aan de voorkant het water bij kan vullen en dat het zo niet uitmaakt waar het apparaat staat. Ook een groot bonen reservoir. Echt blij met mij aankoop.

Pluspunten

• Waterreservoir voorzijde
  • Melkreservoir makkelijk schoon te maken

Jeroen 29-02-2020

Duidelijke scherm met verschillende koffie keuzes

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 550.55.SB roestvrijstaal

Mooi product. duidelijk keuze menu/knoppen om de juiste keuzes te kunnen maken. Kan de hoeveelheid koffie en sterkte makkelijk instellen.
Kan makkelijk bij de delen om alles bij te vullen en te reinigen.

Zijn er tevreden met dit apparaat.

Pluspunten

• Duidelijke bediening
  • Makkelijk te reinigen en bij te vullen

Arno 16-02-2020

Gemakkelijke Bediening

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 550.55.SB roestvrijstaal

Het betreft een volautomatische Espressomachine.Door middel van de druk op een knop maakt deze machine diverse kopjes koffie ( zoals espresso, capucino en latte machiato) zelfstandig aan, waarbij je het proces in zijn geheel kunt volgen. Iedere volgende stap geeft de machine aan.

Pluspunten

• makkelijk instellen sterkte en hoeveelheid koffie

Minpunten

• handleiding Nederlands is koeterwaals

Wen 29-01-2020

Mooi design

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 550.55.SB roestvrijstaal

Mooi en Duidelijke display en makkelijke bediening een mooi apparaat voor in je keuken en het belangrijkste lekkere koffie

Pluspunten

• Goed hete koffie
  • Sterkte handmatig aan te passen

Edouard Wagenaar 02-01-2020

mooi aparaat ziet goed en stijlvol uit

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 550.55.SB roestvrijstaal

Lang getwijfeld omdat het apparaat vrij prijzig is maar geen seconde spijt van. Zoveel variaties en zo Geweldig apparaat.

Minpunten

• weet ik zo niet

van den Broek 22-12-2019

Onderhoud

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 550.55.SB roestvrijstaal

Weer gekozen voor DeLonghi, vanwege het gemak in gebruik en in onderhoud.
Ideaal, is deels zelfreinigend, en hoeft niet iedere week met een tablet gereinigd te worden. 1 x in de week de zetgroep afspoelen met lauw water, en ontkalken wanneer nodig. Praktisch in gebruik dus met een redelijk groot gezin.

Pluspunten

• zelfreinigend
  • easy in gebruik

Minpunten

• de prijs

Ed 30-11-2019

lekkere koffie

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 550.55.SB roestvrijstaal

lekker koffie en goed in gebruik.
een aanrader voor iedereen helemaal na een drukke werkdag een heerlijke mok koffie.

Pluspunten

• goede koffie , simpel in gebruik.

Minpunten

• nog niet ontdekt

F Geenen 29-11-2019

Goede prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 550.55.SB roestvrijstaal

Met de PrimaDonna ECAM 550.55.SB kun je vrij eenvoudig en direct een heerlijk kopje espresso, cappuccino, latte macchiato, cafe lungo of gewone koffie zetten. Dit geldt ook voor een kop warme melk. Maar deze machine heeft nog veel meer mogelijkheden die je via het duidelijk en eenvoudig te bedienen display kunt ontdekken, zoals onder andere Caffelatte en Flat White. Kortom voor deze prijs een prima product.

Pluspunten

• eenvoudig te bedienen
  • keuzemogelijkheden maalgraad en sterkte koffie
  • diverse koffievariaties
  • mooi design

Minpunten

• nog niet kunnen vinden

Dirkje 28-11-2019

Mooie vormgeving

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 550.55.SB roestvrijstaal

Mooi apparaat met veel mogelijkheden. Makkelijk in onderhoud. Verschillende variaties in koffie te maken.

Pluspunten

• Makkelijk in onderhoud
  • Service aan huis

Minpunten

• Geluid

Ewalt 13-12-2020

Zeer gebruiksvriendelijk, intuïtief menu. Perfectie !

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 550.55.SB roestvrijstaal

Na 10jaar, de eerste generatie automatische koffiezetapparaat was op, opzoek naar een nieuwe. Randvoorwaardes van mijn vrouw zijn Cappuccino en Latte Macchiato en moet tevens een eenvoudige bediening en onderhoud hebben. Na een quest van 2 weken en vele beoordelingen en handleidingen van diverse merken doorgenomen te hebben, gekozen voor een volautomaat. Qua prijs en kwaliteit, gebruiksgemak en randvoorwaardes is uiteindelijk de "ECAM55055sb Prima Donna Class" geworden.

Eerste indrukken na de eerste experimenten, en vele proeverijen en afstellingen waren overduidelijk. De aanschaf was geslaagd. De koffie is goed op temperatuur(afstelling water temperatuur maximaal), Cappuccino en Latte Macchiato is overheerlijk. Het is nu genieten met elk vers gezette koffie, elke dag weer, wat je ook kiest of het nu Cappuccino, Latte Macchiato, Espresso of een gewoon zwarte koffie het smaakt overheerlijk. Chocolademelk is iets minder. Maar door heel even de melk langs de magnetron te halen is dit ook te verhelpen. Heb je ook een overheerlijke chocolademelk met een romige laagje. Waterreservoir is goed te bereiken via de voorkant, geen geklieder meer, uitschuiven vullen en door geleiderail goed te plaatsten. Wel de waterfilter bijbesteld ter bescherming en levensduur van het apparaat. Toegevoegde waarde is de melding koffiebonen en/of water bijvullen netjes op tijd, zodat ergernis bespaard wordt tijdens het verwerken. Zetgroep is goed te reinigen. En de ruimte, zetgroep, blijft goed schoon. Sporadisch van gemalen koffie in de ruimte van de zetgroep te vinden.

Kortom waar voor je geld en mogelijkheden te over met experimenteren van koffie soorten en smaak afstellingen. Menus zijn intuïtief voor het afstellen, handleiding is bijna niet nodig. Afstellingen zijn ook via de app in te regelen op je telefoon of tablet, niet vergeten het kopje onder te plaatsten. Cappuccino met een klein beetje amaretto een overheerlijke afsluiting van de dag. Experimenten met likeuren liggen nu binnen handbereik. En niet te vergeten 3 jaar garantie, keuze voor workshop inbegrepen, welk apparaat in deze klasse geeft deze garantie en service (workshop). Wij zijn dik en dik tevreden!!! Op naar de volgende 10 jaar. Chapeau voor de ontwikkelaars, die zowel op technisch, onderhoud en klantvriendelijke menu's, perfectie hebben afgeleverd.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Onderhoud

Minpunten

• Melk (chocolademelk), even langs de magnetron.

edu.walter 17-12-2020

Rectificatie 3 jaar garantie !!!!
Helaas wordt de garantie claim van drie jaar door Delonghi-Nederland niet geaccepteerd wanneer deze via BOL.com wordt gekocht maar geleverd wordt door Electromania.be. Tijd dat Brussel hier actie onderneemt, staat namelijk niet bij de actie dat deze alleen geld voor producten die in Nederland zijn gekocht .

Alleen leveranciers in Nederland waarvoor je meer dan € 300,00 voor betaald.

DUS WEES GEWAARWSCHUWD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Top machine 05-10-2020

heerlijke koffie, makkelijk in gebruik

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 550.55.SB roestvrijstaal

Groot waterresevoir, makkelijk in onderhoud en een goede schuimlaag. De machine is tot nu toe perfect. Ik zou hem zeker aanraden.

Pluspunten

• heerlijke koffie
  • makkelijk in onderhoud

DBE 01-08-2020

Duidelijke menu, mooi design, lekkere koffie.

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 550.55.SB roestvrijstaal

Mooi design, makkelijk in gebruik, duidelijk menu, veel keuze in verschillende koffie en thee, warme melk

Glenn 02-06-2020

Mooi apparaat met veel functies

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 550.55.SB roestvrijstaal

Super apparaat met veel functies en als je jouw favoriete bonen gevonden hebt wil je geen andere. Deze apparaat gekocht vanwege de kosten ivm onze Nespresso apparaat.

Pluspunten

• Mooi apparaat
  • Veel functies