Philips SM7683 zwart

Saeco SM7581/00 zwart, zilver

Philips SM7680 zwart

Philips SM7680 zwart
Bekijk alle Espressomachines

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SM7683 zwart op Kieskeurig.be.

Wim B 31-10-2019

geweldige en mooie espressomachine

Geschreven voor: Philips SM7683 zwart

Je kan er veel mee werkt heel eenvoudig druk op de knop en selecteer wat je wilt of programmeer hoe je hem wilt en je hebt de koffie of wat ook naar je persoonlijke smaak.
Het is ook ee mooi apparaat een sieraad in je huis.

Familie Broerse 26-09-2019

Werkt zoals geadverteerd en wij zijn tevreden!

Geschreven voor: Philips SM7683 zwart

Na onderzoek in internet en bij Consumentenbond vonden wij dit apparaat en uitvoering het beste bij ons passen. Daar komt natuurlijk wel bij dat de producten van Philips als degelijk bekend staan!

Chris1960 26-08-2019

Design en gemak

Geschreven voor: Philips SM7683 zwart

Net ontvangen en binnen 10 minuten een heerlijke, goed warme kop koffie.
Zeer eenvoudig te bedienen en makkelijk touch screen. Met de verschillende persoonlijke profielen, kun je de koffiedranken zeer makkelijk personaliseren qua sterkte, warmte, hoeveelheid enz.
Een aanrader die nog eens mooi in je keuken staat.

JohntTB 03-08-2019

Zeer complete functionaliteit en perfecte koffie

Geschreven voor: Philips SM7683 zwart

Deze espresso machine voldoet helemaal aan mijn eisen en presteerde zelfs beter met zeer veel instellingsmogelijkheden

Ik ben zeer tevreden over dit produkt

Diana10 03-08-2019

Mooi apparaat, heerlijke koffie

Geschreven voor: Philips SM7683 zwart

Een beauty in je keuken, met heerlijke koffie, even de juiste afstellingen voor je zelf en gezin zoeken en iedereen heeft zijn perfecte bakkie.
Zoveel keuzes, we hebben nog niet alles uitgeprobeerd, maar tot nu toe uitermate tevreden

Roberto66 02-08-2019

Elke dag opnieuw genieten.

Geschreven voor: Philips SM7683 zwart

Heb de SM7680 nu twee maanden in gebruik. Het is elke dag opnieuw genieten voor mij en mijn bezoek. Tot dusver geen enkel minpunt kunnen ontdekken. The sky is the limit with this machine.

Jeannine 31-07-2019

Fantastische machine

Geschreven voor: Philips SM7683 zwart

Ik gebruik dit toestel nu iets langer en het blijft een fantastisch machine. Lekkere koffie en heel gemakkelijk instelbaar. Meer moet dat niet zijn.

Ikke1955 04-07-2019

Mooi machine

Geschreven voor: Philips SM7683 zwart

Na wat zoeken en de maalgraad juist ingesteld te hebben heel lekkere koffie. De cappuccino vind ik ook niet heel warm maar uiteindelijk drink ik toch alleen maar zwart en is de rest met melk voor mijn bezoekers.Heel fijn machine met veel mogelijkheden. Dus nog wat verder zoeken .

Bernaar 02-07-2019

zeer zeker een aanrader

Geschreven voor: Philips SM7683 zwart

een mooi en goed app de smaken van de koffie zijn prima en is goed instelbaar gebruik van het touchscreen is heel goed volgbaar voor iedereen

kookie64 01-07-2019

Beste machine op de markt

Geschreven voor: Philips SM7683 zwart

Na lang vergelijken waren we uitgekomen bij de Xelsis in december 2018 dus de machine is 7 maanden in (intens) gebruik. De machine is ontzettend eenvoudig te bedienen en de verschillende profielen zijn zeer nauwkeurig in te stellen naar ieders wens. Het touchscreen werkt perfect. De machine reinigt zichzelf al veel dus buiten de koffiedik lade ledigen en water + bonen bijvullen heb je slechts eenmaal per week een momentje werk met de zetgroep af te spoelen en eens in de maand wat in te vetten. Ontkalken is zeer eenvoudig, het werkt bijna vanzelf maar aangezien wij een waterverzachter hebben is ontkalken niet al te vaak nodig. De koffie zelf smaakt geweldig en de crema laag bij espresso is perfect. De temperatuur is heet genoeg en voor diegene die de koffie echt echt heet willen die kunnen hun kop of tas even afspoelen onder de hete kraan en daarna laten vollopen. De vele koffie variëteiten worden allemaal perfect bereid dus zeker ook het melkschuim dat romig en fluffy is.
Het design had wat strakker gekund en een lampje onder de uitloop was leuk geweest. Ook een kopjes verwarmer zou de ervaring nog beter gemaakt hebben. Ik mis ook de teller functie die mijn vroegere Incanto Sirius wel had. Maar dat zijn détails die de gehele ervaring met dit product uiteindelijk weinig naar omlaag halen. Wij zijn ontzettend tevreden en raden de machine dan ook van harte aan!

PDM1953 18-06-2019

Geweldige koffieautomaat, eindelijk lekkere koffieproducten

Geschreven voor: Philips SM7683 zwart

Geweldige koffieproducten, veel keuze aan smaken, volledig instelbaar, makkelijk in onderhoud, degelijk van opbouw.

rd00 26-04-2019

teleurstelling

Prachtig apparaat !
Duidelijke intuïtieve bediening.
Maar, koffie echt onvoldoende heet, ook bij voorverwarmd kopje.
Koffiesterkte absoluut onvoldoende, nu paar weken allerlei merken geprobeerd. 3 seconden na start tappen loopt er bleek watertje in kopje.
Jammer, erg teleurgesteld in mooi maar relatief zeer duur apparaat.

Roos68 25-04-2019

lekker koffie maar problemen met de melkschuimer

Geschreven voor: Philips SM7683 zwart

De koffie is heerlijk ligt natuurlijk ook wel aan de bonen die je gebruikt. Baal wel dat de melkopschuimer nu al niet goed functioneert. Heb nu alle onderdelen schoongemaakt en als dit niet helpt moet het apparaat alweer retour na 3 weken oud.

Groot27 20-04-2019

Koffiemachine met heerlijke koffievariaties

Geschreven voor: Philips SM7683 zwart

Mooie vormgeving en niet te groot. Snel heerlijke koffie van versgemalen bonen, cappuccino etc. Waterreservoir, koffiedikbak en lekbak makkelijk toegankelijk maar allemaal wel aan de kleine kant. dus regelmatig water bijvullen. Ook de lekbak, uiteraard afhankelijk van gebruik, snel vol. Schoonmaken zetgroep e.d. snel en makkelijk te doen maar vergt toch ook de nodige tijd. Met waterfilter, de AquaClean afgelopen jaar wel de nodige problemen. Tijden niet leverbaar geweest door problemen met fabricatie. Alleen via bepaalde websites tegen 200%! en goedkoop zijn ze sowieso niet. Tevens 2 st. vrijwel direct vervangen door verstopping, dus best duur geweest. Nu weer volop verkrijgbaar voor normale prijs en goed werkend. Verder best luidruchtig tijdens koffiezetten!

Guillermo09 16-04-2019

Ruim voldoende value for money!

Geschreven voor: Philips SM7683 zwart

Inmiddels 3de Philips/Saeco, prestaties o.a. betere (warmer) temperatuur van dranken verbeteren met de jaren!

Boym 02-02-2019

Kan geen espresso maken

Geschreven voor: Philips SM7683 zwart

Superhandig apparaat, veel instelmogelijkheden. Echter, de espresso loopt door in 8 seconden ipv 20-25, en smaakt daardoor metalig en bitter. Ik neem alleen nog cappuccino, de melk verhult dan enigszins de onsmakelijke koffie.

Pytap 27-12-2018

Très bien

Geschreven voor: Philips SM7683 zwart

Lors de la confection latée, la boisson n’est pas assez chaude. Dommage pour le latémaciato, café crème etc.. sinon génial tant à l’utilisation que sur la qualité.
L’écran tactile est vraiment un plus.

A.H. Goeree 07-11-2018

Topapparaat maar....

Geschreven voor: Philips SM7683 zwart

Een goed product van Philps! We hebben de koffiemachine nu iets meer dan een half jaar in gebruik en hij bevalt ons heel goed. Je hebt veel mogelijkheden en persoonlijke voorkeursknoppen om je eigen smaak in te stellen. Natuurlijk zijn de soort koffiebonen ook heel erg bepalend voor de smaak..
De koffie is goed warm en de cappuccino is heerlijk met goeie melkschuim!
Maar we hebben een klacht over de aquaclean. Dit onderdeel voor het ontkalken is vrij prijzig (€14,50) en moet ca. 1 keer in de 2 maand worden vervangen. Wij willen deze bestellen maar Philips heeft momenteel productieproblemen met de aquaclean en is niet bij Philips te verkrijgen!! Bij andere leveranciers nog wel maar nu voor het dubbele bedrag (2 voor €60,00), waanzin! Zonder de aquaclean kan het apparaat niet gebruikt worden. Het is een dure koffiemachine en ik vind dat Philips hier een oplossing voor moet zoeken.

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • Makkelijk in te stellen

Minpunten

• Aquaclean is prijzig
  • Leveringsproblemen aquaclean
  • Groot apparaat

Spekkie3 07-11-2018

wat een beest !

Geschreven voor: Philips SM7683 zwart

Wat een beest van een machine !

de profiel optie is erg handig ! en het menu is makkelijk te doorgronden

Ed57 16-09-2018

Fijne machine voor heerlijke koffie.

Geschreven voor: Philips SM7683 zwart

Gebruiken het apparaat nu 2 maanden en zijn erg tevreden. Ons vorige apparaat was ook van Saeco maar was aan vervanging toe. Omdat Saeco voor ons de lekkerste koffie zet (we hebben in de familie echt alle merken aanwezig voor een goede vergelijking) wilden we weer een Saeco. Dit apparaat is op alle fronten beter;
-zeer veel instellingen voor de lekkerste koffie. Profielen werken goed. Opmerkingen tav temperatuur kloppen. Je moet altijd de hoogste temperatuur kiezen
-eenvoudige reiniging na melkgebruik. Hygiesteam werkt perfect. We maken nu veel vaker cappuccino’s vanwege minder gedoe met reinigen. Het slangetje stoppen we overigens gewoon in het melkpak (halfvolle melk). Werkt prima. Na gebruik met keukenrol pijpje schoonmaken en hygiesteam kiezen. Klaar is kees.
-de menu’s zijn doordacht. Ik heb de gebruiksaanwijzing niet meer nodig gehad
-voldoende inhoud waterreservoir. Af en toe vers water bijvullen geeft betere koffie.
-geluid is niet hinderlijk. Dit was het grote nadeel bij ons oude apparaat
-koffiekopjes raken de voorkant van het apparaat niet meer waardoor je geen krassen krijgt. De grondplaat is van zwart kunststof waardoor je hier ook geen lelijke krassen krijgt.

Echte nadelen heeft het apparaat niet voor ons. Daarom ook 5 sterren. Wel een opmerking;
-als je het apparaat aanzet en dan de lekbak eruit haalt omdat je ziet dat deze vol is, gaat het opwarmen gewoon door en loopt er water op het aanrecht. Slordig dus

Wat zou ik beter/anders willen;
-zorg voor een lampje bij de zetgroep. Als je deze reinigt zie je bijna niets
-zorg dat je de temperatuur voor alle varianten standaard kunt instellen op heet.