Philips EP3550 zwart

tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips EP3550 zwart op Kieskeurig.be.

7,9

Peet 20-04-2017

Een heerlijke koffiemachine

Voor elk wat wils !
Of je nu trek hebt in een heerlijke bak vers gezette koffie, espresso of een cappuccino.
Met een druk op de knop heb je je favoriete warme drank.
Ook is gedacht aan de visite, cafeïne vrije koffie kan gemaakt worden doordat je er ook gemalen koffie in kunt gebruiken.
Thee of warme melk is geen probleem.
Duidelijke handleiding, erg makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Heerlijke warme dranken naar keus
  • Eenvoudige bediening

Tine36 19-04-2017

Super apparaat

Geschreven voor: Philips EP3550 zwart

Wat een heerlijk apparaat! makkelijke instalatie,
Koffie sterkte kun je regelen.capacino smaak heerlijk.thee water is goed heet,super handige machine! Past ook mooi in de iets kleinere keukens.

Pluspunten

• Koffie sterkte goed te regelen
  • Meer soorten koffie
  • Heet thee water
  • Verse koffie
  • Stap voor stap te instaleren

Minpunten

• Watertank regelijk snel leeg

Ton Rosier 19-08-2018

Geen eisen stellen en niet serieus worden genomen.

Geschreven voor: Philips EP3550 zwart

Een waardeloos koffieexpresso apparaat (EP3550/00) voor veel teveel geld.
Sinds juni 2018 al 2x retour geweest voor onze klachten, op verzoek van Philips filmpjes gemaakt en nog steeds niet opgelost.
Spettert over het kopje tijdens het koffiezetten en daarna enorme herrie (als een krijsende kat).
Voor Philips zijn bovenmvermelde klachten normaal en niet oplosbaar.
Ook in het geschuinde reservoir voor koffiebonen zakken deze onvoldoende naar de molen en geeft de machine aan dat er geen boven meer inzitten.
Een Philips onwaardig product.

Minpunten

• waardeloos product
  • waardeloze service

Jolien83 21-04-2017

Prima compacte espressomachine

Geschreven voor: Philips EP3550 zwart

Gebruiksvriendelijk en met de snelstart handleiding ook eenvoudig in gebruik te nemen. Afstellen van de juiste verhouding en sterkte behoeft wat geduld. Maar na een 20-tal kopjes is dat ingeregeld.

Melkcompartiment is eenvoudig aan en af te koppelen, geeft mooi schuim.

Pluspunten

• compact, past ook goed in een kleine keuken
  • gebruiksvriendelijk
  • voorkeuren koffie kunnen geprogrammeerd worden

Minpunten

• bonen malen maakt herrie, maar kan niet anders
  • design mag strakker, veel kunststof

anca 01-07-2019

lekkere koffie

Geschreven voor: Philips EP3550 zwart

We hadden een Philips Saeco die na 6 jaar de geest gaf. Die maakte best veel herrie, maar ook lekkere koffie. Dus maar eens bij Philips gekeken wat voor koffiezetters er nu gemaakt worden. Bleek het model van de Saeco onder een andere naam nog (bijna) precies hetzelfde te zijn. En dat model past precies goed op ons aanrecht. Voordeel is ook dat we nu een reserve watercontainer hebben. En ik weet hoe ik een vastgelopen zetgroep weer aan de praat krijg.
En wat nog het allerbeste is: deze versie maakt veel minder lawaai bij het malen!

Mark 19-04-2017

Gebruiksgemak!

Geschreven voor: Philips EP3550 zwart

Op dit moment heb ik het espressoapparaat 2 weken in het bezit. Vanaf de eerste dag ben ik zeer tevreden over de machine.

Het apparaat is met de bijgeleverde kort omschrijving gemakkelijk in gebruik te nemen. De bediening is zeer intuïtief.

De juiste instelling van de aroma en de sterkte was snel gevonden. Je maakt snel en gemakkelijk een lekkere espresso, lungo of een cappuccino.

Een echte aanrader!

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • Makkelijk te reinigen
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Het waterreservoir mag groter

marjolein 19-04-2017

Makkelijk een lekkere kop koffie en perfect op temperatuur!

Geschreven voor: Philips EP3550 zwart

Het apparaat is makkelijk in gebruik vanaf het eerste moment door de snelstartgids, zo hoef je niet eerst lange handleidingen door te spitten maar kun je direct van start. Overige info kun je dan met een lekker kopje koffie doorlezen :-) Verder is het apparaat voorzien van een makkelijk menu en kun je het precies op eigen smaak instellen. Naast een lekkere kop koffie is de espresso ook precies zoals die moet zijn en kun je er naast lekkere cappuccino ook thee en warme melk mee zetten. Vooral de twee laatste opties maken het heel handig zodat je geen heet waterkraan hoeft aan te schaffen en je hebt snel warme chocomel of een beker warme melk voor de kids, echt een gezinsproduct dus. Nog een pluspuntje is dat je ook Cafeïne vrije koffie kan zetten door de gemalen koffie functie apart van het bonenreservoir.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • goede hete koffie
  • verschillende warme dranken
  • melkkan met kun je weer koud zetten na gebruik
  • uitneembaar waterreservoir

Minpunten

• neemt meer ruimte in dan gewoon koffiezetapparaat
  • maakt iets meer geluid dan gewoon koffiezetapp.

Jellet98 26-05-2019

Mooi apparaat, lekkere dranken, voldoet uitstekend.

Geschreven voor: Philips EP3550 zwart

Ingebruikname met de duidelijke handleiding ernaast. Hierdoor kan je er snel mee aan de slag. Apparaat ziet er mooi uit, is eenvoudig te bedienen, en heeft veel mogelijkheden.
Koffie is goed van temperatuur en smaakt erg goed.
Dit is uiteraard ook afhankelijk van welke bonen je gebruikt, en welke instellingen e.d.
Kortom, een machine die ik iedereen zou aanbevelen.

Ank848 19-04-2019

Gemakkelijk in gebruik en levert goede koffie

Geschreven voor: Philips EP3550 zwart

Product voldoet aan de verwachtingen. Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Verschillende en voldoende instelmogelijkheden. Koffie is goed van temperatuur. Vooral gebruiksgemak springt in het oog.

Erika47 05-04-2019

Lekkere koffie maar nog niet helemaal tevreden

Geschreven voor: Philips EP3550 zwart

In de gebruiksaanwijzing staat dat je het koffievolume kunt regelen door de knop van de warme drank langer ingedrukt te houden. Tot zover gaat het goed. 'Memo' verschijnt en het enige wat ik nu moet doen is op de OK knop drukken als het genoeg is. Maar alleen de escape knop is te bedienen! Andere knoppen reageren niet; de koffie blijft doorlopen. Met het indrukken van de escape knop heb ik dus het koffievolume niet in het geheugen opgeslagen. Wat nu te doen?

knoertje 23-02-2019

koffiebonen zakken niet in het maalreservoir.

Geschreven voor: Philips EP3550 zwart

Het waterreservoir is veel te klein en het ergste is de toevoer van bonen. Ze zakken niet naar het maalmechanisme. Al met al een veel slechtere machine dan mijn voorgaande Philips. Een ander punt van kritiek zelfs op een brief aan jullie wordt niet gereageerd. Een kwalijke zaak.

Goldenbic 30-01-2019

Très bon appareil

Geschreven voor: Philips EP3550 zwart

Cet appareil est très facile d'utilisation.
La mouture du café est simple à régler.
Le réglage du volume d'eau par tasse est particulièrement simple.
J'ignore si la quantité de café broyé s'adapte au volume d'eau pour garder un maximum de goût ?
L'entretien quotidien est relativement simple, surtout s'il est fait le soir pour être prêt le lendemain.
Pas de place prévue pour les tasses.

Kawasjakie 28-11-2018

Als je van lekkere koffie houdt kan je niet om Philips heen

Geschreven voor: Philips EP3550 zwart

Geweldig apparaat, zet prima koffie. Even een beetje experimenteren met type koffiebonen en de instellingen op het apparaat, en dan heb je de beste koffie gewoon thuis!

JohnDoeMaar 23-08-2018

Een allroundapparaat dat een kwaliteitskoffie levert!

Geschreven voor: Philips EP3550 zwart

Het apparaat doet waarvoor ik het heb aangeschaft, nl. een goede cappuccino maken zonder dat ikzelf diverse handelingen hoef te verrichten. Als je jezelf aanleert om voor het opstarten van het apparaat te controleren of er voldoende water in het reservoir zit en voldoende koffiebonen én dat de lekbak inclusief koffie-afvalbak leeg zijn dan gaat alles bijna vanzelf!

Asha18 24-07-2018

Compact genoeg en lekkere koffie. Capuccino schuim prima.

Geschreven voor: Philips EP3550 zwart

Het apparaat is handig en eenvoudig te bedienen.
De eerste opstart en goede maalinstelling heeft wat koppen koffie gekost. Maar eenmaal de goede maalinstelling en juiste koffiebonen heb je heerlijke koffie. Ook de thee functie werkt prima. Wel een klein straaltje waardoor het wat lang duurt voor je kopje vol is.

Variabele 23-07-2018

Bijna niet op te starten.

Geschreven voor: Philips EP3550 zwart

Zet goede koffie, alleen komt apparaat steeds in de memo status na proberen te resetten volgens storingslijst komt apparaat steeds weer terug in zelfde storing, soms duurt het wel langer dan 15 minuten voor dat er daadwerkelijk koffie kan worden gezet.

Skyler 01-07-2018

Doet wat hij moet doen echte koffie

Geschreven voor: Philips EP3550 zwart

Prima koffiezet apparaat voor zowel bonen en gemalen koffie.
De sterkte regelen is voor mij een must.
Water reservoir wat klein maar goed te doen.

astrid1971 21-02-2018

super gemakkelijk een lekkere cappuccino

Geschreven voor: Philips EP3550 zwart

ik heb nog nooit zoveel cappuccino gedronken als nu met de philips 3100 volautomatische espressomachine! super gemakkelijk te gebruiken en ook in onderhoud heel fijn en gemakkelijk te doen.
het enige nadeel wat dit apparaat heeft (maar daar heb ik niet zo'n las van) is dat het waterreservoir en het koffiebonen reservoir heel snel leeg zijn. dat komt natuurlijk ook door de grootte van de mokken die ik gebruik. als ik gewone koffie maak doe ik dat ook apart als ik er twee wil maken, omdat ie het anders toch in twee ettappe's doet. voor de rest heel erg tevreden!

Peet68 20-04-2017

Wat een ideaal apparaat !

Voor elk wat wils !
Met een druk op de knop heb je je favoriete warme drank.
Thee of warme melk is geen probleem.
Duidelijke handleiding, erg makkelijk in gebruik. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Tine1980 19-04-2017

Super apparaat

Geschreven voor: Philips EP3550 zwart

Super apparaat!makkelijk te intaleren alles stap voor stap.heerlijke koffie ,thee water goed heet, Iedeaal alles in een.mooi formaat apparaat! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]