Krups Nespresso - Expert & Milk Black XN6018 zwart

tile-Aantal kopjes
1 kopje per keer
Kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de Krups Nespresso - Expert & Milk Black XN6018 zwart op Kieskeurig.be.

6,5

Rogier 09-01-2017

Drama apparaat

Geschreven voor: Krups Nespresso - Expert & Milk Black XN6018 zwart

Foutcodes, geplette cupjes, oververhit, drab dat van binnenuit beschimmeld en wel naar buiten komt via de naden, lekbak overstroomt na 2 kopjes en apparaat staat al snel in een plens troebel water en geeft diverse foutcodes! Daarnaast erg veel geld voor wat plastic met een bluetooth module. Ook er bevattelijk voor vlekken van vette vingers die er vervolgens lastig uit te krijgen zijn.

Minpunten

• Ziet er goedkoop uit en voelt evenzo
  • Hoge prijs
  • Mega slechte klantenservice

JRP 23-11-2017

Afblijven en verder gaan kijken

Geschreven voor: Krups Nespresso - Expert & Milk Black XN6018 zwart

Zie svp voorgaande recensies, indien het ding goedkoper was geweest had ik het al met liefde het raam uitgelazerd.

Deze gekocht voor de melkopschuimer en dit is zo ongeveer het gedeelte dat zonder problemen draait. Temperatuur instellen leuk maar dat doe je 1 keer en daarna ook niet weer.
Het lekbakje is veel te klein. De verwerking van het water naar het cupje gaat klaarblijkelijk niet zoals het hoort. Cupjes die wel / niet werken en verschillende merken geprobeerd, idem nespresso zelf, maakt allemaal niet uit. Foutmeldingen en uiteindelijk deed het helemaal niets meer.
Na 4 weken retour gebracht en dit bleek net te laat te zijn om het terug te nemen (!!). Bij de mediamarkt zelf geprobeerd met zelfde resultaat, niet functionerend. apparaat door hun aangeboden ter reparatie en retour met de opmerking dat technisch alles in orde is, inderdaad, geen problemen.

Nog geen half jaar later slechts de halve hoeveelheden aan koffie in je kopje, de rest in het lekbakje welke met regelmaat naar 4 espresso's met plezier de rest van het water over het aanrecht laat lopen. Wederom retour en wacht nu verder af.

Lang verhaal, resultaat; bedenk je 3 keer. Veel geld voor niet functionerend apparaat met hoop problemen.

Pluspunten

• melkopschuimer
  • verschillende water hoeveelheden

Minpunten

• zie beoordeling. lijkt me voldoende

Jan 29-10-2017

Koffie zetmachine Krupp

Geschreven voor: Krups Nespresso - Expert & Milk Black XN6018 zwart

Een rampen koffie zetmachine van Krupp zit te veel elektronica aan waar je zelf geen invloed op hebt !

Minpunten

• staat zo op tilt
  • loopt veel water uit

Miriam 15-07-2017

Fijn apparaat, lekkere koffie

Geschreven voor: Krups Nespresso - Expert & Milk Black XN6018 zwart

Fijn apparaat. Na jaren een stilstaande senseo te hebben gehad, want die koffie vond ik echt niet lekker, nu mezelf dit apparaat cadeau gedaan.
De koffie functie is ideaal, espresso, lungo of toch liever een ristretto en of americano, je stelt het gemakkelijk in. De smart functie vanaf de telefoon heb ik nog niet echt gebruikt.
De melkopschuimer die er bij zit is echt ideaal. Elke dag begin ik nu met een heerlijke cappuccino.
De warm water functie is erg prettig, ik kan me alleen voorstellen als je meer dan 2 kopjes wilt tappen dat het dan lang duurt, maar nog altijd sneller dan een waterkoker.

Pluspunten

• Melkopschuimer
  • warm water

Minpunten

• warm water bij veel kopjes kan lang duren

LInda 15-01-2020

Nespresso expert&milk machime

Geschreven voor: Krups Nespresso - Expert & Milk Black XN6018 zwart

Na een eerder defect nespresso koffiemachine deze nieuwe flitsend uitziende koffiemachine gekocht.
Slechtste koop ooit van nespresso. De machine werkt meer niet dan wel. Aliminium cupjes worden meer niet, dan wel goed door geduwd, waardoor er steeds alleen heel veel water in het kopje en het lekbakje komt. Een aantal kopjes koffie achter elkaar zetten is echt een drama. Steeds na elk kopje lekbakje legen en opnieuw proberen. Mijn advies ga niet voor deze mooi uitziende machine, voor een hoop geld. Zonde.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Machine pakt cupje niet
  • Veel water i.p.v koffie
  • Kleine opvangbak

y.Pireddu 07-01-2020

mooi van vormgeving

Geschreven voor: Krups Nespresso - Expert & Milk Black XN6018 zwart

Wij hebben het in de maand december 1999 gekocht,alle problematiek wat er over het apparaat beschreven wordt is inmiddels opgelost,We zijn super tevreden,handig vinden we ook dat je er warm water mee kunt maken voor een kopje thee het gaat sneller als de waterkoker. de koffie vinden we lekker ,is goed warm, goede schuim wat goed blijft totdat je kopje koffie op is.

Erik 05-01-2020

Lekkere koffie, goede klantenservice, het apparaat gaat weg.

Geschreven voor: Krups Nespresso - Expert & Milk Black XN6018 zwart

Nadat onze vorige koffiemachine aan vervanging toe was hebben wij voor de Nespresso expert en milk gekozen. Met name vanwege de smaak van de koffie, het gebruiksgemak bij koffie zetten en melk opschuimen.
De koffie, Nespresso en Douwe Egberts cupjes, is lekker, cappuccino is ook snel gemaakt. Wel opletten dat je je melkopschuimer telkens goed schoonmaakt. En we hebben ook erg snel een lekker kopje koffie. Gevolg is wel dat wij vrij snel meer koffie zijn gaan drinken. Daarom na verloop van tijd toch maar overgestapt op goedkopere DE cupjes, maar expres wel de aluminium cupjes gekozen. Oké tot nu toe het positieve verhaal.

Vanaf moment één hebben wij gedoe met het apparaat. Het eerste probleem was dat er water leek te lekken, druppeltjes. Hiervoor is het apparaat nagekeken door Nespresso en beoordeeld dat het apparaat in orde was.
Het volgende probleem is van hardnekkige aard. Elke keer nadat het apparaat langer dan week niet gebruikt wordt krijgen wij gedoe met het zetten van koffie. De koffie komt dan voor de helft in het kopje en de andere helft in de lekbak. Dit is drie keer gemaakt door Nespresso. De vierde keer hebben wij een nieuw apparaat van Nespresso gekregen. Top service.
Bij het nieuwe apparaat viel op de merknaam Krups niet meer op het apparaat staat, er een grotere lekbak inzit en er niet meer druppels water onder het apparaat lagen. Zouden wij dan in eerste instantie een maandagmorgenproduct hebben gehad?
Helaas niet, want ook dit apparaat heeft weer problemen met het zetten van koffie. Na wederom langer dan een week stilgestaan te hebben komt de helft van de koffie in de lekbak terecht. Wij vinden het inmiddels echt niet grappig meer. De kwestie ligt nu weer bij Nespresso. Zij denken nu dat het aan de keuze van de cupjes ligt en moeten wij dus eerst het probleem aantonen met Nespresso cupjes. Die Nespresso trouwens wel kosteloos opstuurt.
Ondanks deze service zijn wij wel op zoek naar een nieuwe koffieapparaat. En dat gaat geen Nespresso of Krups meer worden.

Kortom, wij hebben het apparaat met veel tevredenheid gebruikt de afgelopen twee en een half jaar. En als deze niet elke keer na een vakantie dienst zou weigeren zouden wij hem de komende jaren nog steeds graag blijven gebruiken.

Pluspunten

• Smaak
  • Snel lekkere koffie
  • Service Nespresso en klantenservice

Minpunten

• Problemen met de extractiemodule
  • Dure koffie
  • Veel afval van de cupjes

Tinka 07-04-2019

Goede koffie, makkelijke bedienen, bluetooth minder

Geschreven voor: Krups Nespresso - Expert & Milk Black XN6018 zwart

Daar mijn oude apparaat met automatische melkopschuimer niet meer warm. Heb ik dit apparaat gekocht. Daar ik wel graag met melkopschuimer wilde, maar met apparaten van DeLonghi toch niet helemaal uit de voeten kan. Hij is makkelijk te bedienen, koffie goed heet, melk makkelijk op te schuimen. Alleen de toegevoegde waarde van de bluetooth vind ik nog ver te zoeken. Je het apparaat dan ook op afstand moeten kunnen aanzetten. Dan zou het wel iets handiger zijn. Verder heel tevreden. Behalve nu over de Aeroccino. Sinds kort brandt de melk aan. Ik ben nog aan het uitzoeken waardoor dat zou kunnen komen.

Pluspunten

• goede melkschuim
  • hete koffie

Minpunten

• bluetooth weinig toegevoegde waarde

Johan Parent 18-02-2019

Voor de tweede keer lekkage

Geschreven voor: Krups Nespresso - Expert & Milk Black XN6018 zwart

Ook bij het tweede apparaat na ruiling nog steeds last van een lekkage. Niet veel, maar wel lastig. Verder een prima apparaat.

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • Ziet er goed uit

Minpunten

• Lekt langzaam water

SomRoq 22-03-2018

Degelijk apparaat, mooi uiterlijk, veel mogelijkheden

Geschreven voor: Krups Nespresso - Expert & Milk Black XN6018 zwart

Prachtige machine met veel instellingsmogelijkheden. Snel warm en stiller dan onze vorige Nespresso machine. De melkopschuimer is echt TOP!

Pluspunten

• Mogelijkheden
  • Melkopschuimer

Sandra 15-03-2018

Mooi design

Geschreven voor: Krups Nespresso - Expert & Milk Black XN6018 zwart

Voor het eerst een Nespresso apparaat, nadat onze piston espressoapparaat kapot ging. Erg lekkere koffie, makkelijk in gebruik, hele goede schuim voor de cappuccino, kortom wij zijn heel tevreden!

Pluspunten

• Veel mogelijkheden qua koffie.
  • Koffie is lekker warm
  • cappuccino opschuimer schuimt heel lekker op