Siemens TE617203RW - Reviews

Hoogte
38,50 cm
Breedte
28,00 cm

Beoordeling op basis van 214 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

8,9

Sigrid 26-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

Slecht apparaat

Wij hebben de pech dat we een apparaat hadden dat vanaf moment 1 ons niet hebben gebracht waar we op hadden gehoopt. Maakte meer lawaai dan voorspelt en dan in de winkel, 2 gelijk kopjes koffie, of enigzins gelijk is onmogelijk. Led lampjes hebben het begeven en maalt geen bonen meer.

Helga en Uwe 09-12-2016 Product paar weken in bezit

Heerlijke koffie, eenvoudig bedienbare machine

We zijn lange tijd op zoek geweest naar een machine die eenvoudig bedienbaar is, lekkere koffie zet en er ook nog eens mooi uitziet.

Deze machine voldoet wat ons betreft aan alle drie de voorwaarde.

Bij de vele ervaringen over volautomaten hebben we gelezen dat de cappuccino niet echt heel erg warm is, omdat je koude melk gebruikt. (wij vinden dat echt wel mee vallen)
Heel simpel op te lossen door houdbare (dus niet uit de koelkast) melk gebruiken, of de melk even voorverwarmen in de magnetron.
Iedereen kan deze eenvoudige machine bedienen.
Wat voor ons belangrijk is, dat hij 2 kopjes tegelijk kan zetten.
wat ook super fijn is dat je de smaaksterkte kan aanpassen, gewoon een kwestie van uitproberen wat je lekker vind.
kortom, het is een flinke uitgave maar we hebben er geen spijt van.

Pluspunten

• lekkere en veel verschillende soorten koffie
  • mooie uitstraling van de machine
  • eenvoudig te bedienen
  • eenvoudig schoon te maken
  • groot waterreservoir

Minpunten

• ik kan er niet 1 bedenken

Marion 28-01-2017

Heb 1 dag dezelfde machine.
2x eerder 2x een siemens gehad.
Hebben jullie lekkere koffie gevonden?
Vind dat nogal een zoektocht.

P.verbaan Eindhoven 15-11-2016 Product paar dagen in bezit

P.verbaan Eindhoven

Mooi uiterlijk makkelijk in gebruik + punt je kunt 2 kopjes tegelijk van iedere smaak zetten , iets aparts , duur apparaat maar dan heb je ook wat, het apparaat is zeer stil wij hadden eerst een delonghi maar deze maakte veel meer herrie bij het malen , en tot slot het water voor de thee kan iets warmer maar verder zijn wij zeer tevreden tot nu toe wij hebben dit apparaat nu 5 dagen in huis .

Pluspunten

• 2 kopjes tegelijk
  • Geruisloos

Minpunten

• Thee water iets warmer

NK 09-11-2016 Product paar dagen in bezit

Heerlijke koffie, stil apparaat, veel mogelijkheden.

Erg blij met dit apparaat. Malen van koffiebonen en melkafgifte bijzonder rustig/stil. We proeven nu echt weer de heerlijke intense koffiesmaak. Veel keuze in soorten van koffie en in hoeveelheid van grootte. Twee Cappucino of Latte Macchiato maken is echt ideaal. Wij hadden hiervoor een apparaat met aparte melkkan, nu pijpje direct in melkpak, voor ons ideaal. Geen ingewikkeld gedoe met schoonmaken van de melkkan. Apparaat spoelt zichzelf en melkpijpje schoon.
Prijzig apparaat, dat wel, maar we zijn er wel heel blij mee.

Pluspunten

• Stil, rustig
  • Smaak koffie intens lekker
  • Zelf reinigend zowel apparaat als melkafgifte

Minpunten

• Prijzig

Peter 26-06-2017 Product paar dagen in bezit

De koffiemachine eerste indruk

Net uit de doos en een duidelijke handleiding om de machine in bedrijf te nemen. Filtertje plaatsen en water in de bak, koffiebonen in het daarvoor bestemde bakje. Soort koffie selecteren en daar gaat ie dan. Eerste kopje koffie is nog niet helemaal top ( staat ook zo in de handleiding) maar daarna gaat het goed en produceert de machine lekkere koffie. En dan nu de andere mogelijke opties uitproberen en koffie beleven.

Pluspunten

• Zeer stil
  • Duidelijke handleiding
  • Afmetingen
  • Bereikbaarheid onderdelen

Henk van Beek 25-06-2017 Product paar dagen in bezit

espresso

Lekkere koffie. Zeer gebruiksvriendelijk. Reinigen is erg eenvoudig. Wordt ook gebruikt om thee te zetten. Kortom, we zijn er heel erg blij mee.

Pluspunten

• Lekkere koffie.
  • Zeer gebruiksvriendelijk.
  • Reinigen is erg eenvoudig

GeertjeBoZ 24-06-2017 Product paar weken in bezit

Mooi machien, maar toch......

Het is een mooi, modern koffiezetapparaat, zeer gebruiksvriendelijk en met een ruime keuze. Er zijn voor mij 2 verbeterpunten. Belangrijkste is dat de cappuccino niet echt goed heet te krijgen is. De temperatuur is zodanig dat je direct moet gaan drinken en dan nog......... Ik ben hiermee teruggegaan naar de verkoper (Mediamarkt) die mij adviseerde om de temperatuur via het menu op "max" te zetten. Dat heb ik gedaan maar heeft geen verbetering gebracht. Best een minpunt. Als tweede meld ik de geld-retour-actie. Daar gaan geheid mensen geen gebruik van maken in die zin dat ze het op enig moment opgeven. Men heeft dat zo hoogdrempelig gemaakt dat je er of niet doorheen komt of het gewoon niet lukt omdat je ergens vastloopt. Ik heb het op mijn I-pad en laptop geprobeerd, maar helaas.............

• Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Cappucino absoluut niet goed warm te krijgen.
  • Zeer ingewikkelde geld-retour-actie

Theo Reijnen 23-06-2017 Product paar dagen in bezit

Weer een koffie machine

Na een aantal jaren Dolce Gusto toch weer een koffie machine. We zijn al die plastic koffie cups meer dan zat. Na een zoektocht bij Siemens uitgekomen. Mooie machine met de opties welke we graag willen hebben. Voldoende mogelijkheden om zelf in te stellen en er komt een heerlijke kop koffie uit door twee drukken op de knop, namelijk keuze en start. En een redelijke prijs. De duurdere versie heeft meer geheugen mogelijkheden om je eigen samenstelling op te slaan. En dat voor een meerprijs van bijna 500 euro. Dan zelf maar onthouden. Het apparaat voldoet aan onze wens en prijs.

Pluspunten

• Geruisloos
  • Lekkere koffie
  • Mooie uitvoering wat gezien mag worden
  • Voldoende keuze voor inhoud kopjes
  • Geeft een kop hete koffie

Minpunten

• Klein waterreservoir
  • Heet water komt uit zelfde opening van de koffie

Annie Driessen 22-06-2017

Grootscherm

Wilde het koffiezet apperaat al jaren ,maar vondt hem te duur nu toch maar de knop door gehakt,
En o wat ben ik er blij mee.
Voldoet aan al mijn verwachtingen hoop dat het zo blijft maaaaaaar daar heb ik goede hoop op.
Ga er in ieder geval van genieten!!!

Kim 21-06-2017 Product paar dagen in bezit

Geweldig apparaat

Paar dagen in bezit en het is zo'n fijn en mooi apparaat. Makkelijk te bedienen en fijne weergave! Een absolute aanrader

Pluspunten

• Mooi apparaat
  • Makkelijke bediening
  • Heerlijke koffie

Ed joorse 19-06-2017 Product paar dagen in bezit

Andere koffie

We wilden wat anders dan de dure cupjes van Dolce Gusto. Jaarlijks geven we meer dan 1500 euro daaraan uit en een zak vol plastic. Dit apparaat is mooi en doet wat is aanbevolen. De aanduidingen op het apparaat zijn helder en de digitale informatie verschijnt helder in beeld zoals water bijvullen of schoonmaken. Twee zaken vallen op. Hoeveelheid water 1.7 l is weinig (groter reservoir extra leveren moet mogelijk zijn) en het water voor thee is niet heet genoeg om lekker te drinken. Kortom we zijn bezig de beste en lekkerste koffie uit te proberen en daar het apparaat per soort koffie af te stellen. Jammer dat er geen individuele afstemming mogelijk is voor dit bedrag.

Pluspunten

• Verschillende soorten koffie instellen
  • Melk toevoegen
  • Mooi ontwerp voor in huis

Minpunten

• Hoeveelheid waterreservoir
  • Heet water minder gschikt voor lekkere thee

Joloel 17-06-2017 Product paar dagen in bezit

Duidelijk scherm alles wordt goed aangegeven

Omdat we graag espresso, capuccino drinken hebben we deze koffiemachine na lang zoeken aangeschaft en zijn er erg tevreden over. Het advies om de kopjes voor te warmen klopt, maar geen probleem.

Rachid 14-06-2017 Product paar dagen in bezit

Heerlijk apparaat met grote display en lekkere koffie

Ik vind het een goed betaalbaar apparaat van 19 bar met heel makkelijke touch menu. En alles gaat automatisch, heerlijk.

Pluspunten

• 19 bar
  • vol automatisch
  • genoeg keuze
  • zelf reinigend melksysteem

Minpunten

• display wat lastig leesbaar bij volle zon

Buba 13-06-2017 Product paar weken in bezit

Makkelijk in gebruik

Een leuke en zeer praktische koffieapparaat. Zeer makkelijk in gebruik en onderhoud. De enige tegenvaller is de temperatuur van de latte. Deze mag iets warmer. De rest van de koffieassortiment is prima op temperatuur!

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • makkelijk in onderhoud
  • grote scherm met de keuzeassortiment

Minpunten

• temperatuur van de latte is iets te laag

Ilana de Klerk 13-06-2017 Product paar dagen in bezit

Iedereen kan koffie zetten!

Wat een gemak! Een heerlijke machine die al het werk voor je doet.
Geen melk meer opschuimen, groot waterreservoir, spoelt door bij opstarten en afsluiten en is ook nog eens een enorme eye-catcher in de keuken!
Deze machine hadden we jaren eerder moeten aanschaffen. Wij zijn fan!

Pluspunten

• Schuimt zelf melk op
  • Groot waterreservoir
  • Roestvrijstaal
  • Gemakkelijk in schoonmaak
  • Handig in gebruik

lydia 12-06-2017 Product paar dagen in bezit

prachtig apparaat met digitale tiptoetsen

siemens is mijn favoriete merk voor koffiemachines ! makkelijk apparaat, heerlijke koffie, veel keuzes makkelijk onderhoud

Pluspunten

• makkelijke machine
  • heerlijke koffie

Minpunten

• inhoud water mag iets groter zijn 2 liter

TOLGA 12-06-2017 Product paar dagen in bezit

TOP APPARAAT

wij zijn er super blij mee. Makkelijk en snelle koffie soorten klaar maken. Met een volle melk schuim voor latte en cappuccino

CarelGro 10-06-2017

Fijne koffiemachine

Dit is onze 3e koffiemachine in 17 jaar. Deze machine maakt in verhouding veel minder lawaai dan de vorige, Ook de bediening is nog beter uitgevoerd dan de vorige machines. Wij hebben gekozen voor deze machine omdat deze de hoogste druk 19 bar heeft. Dit komt het zetten van de koffie ten goede. Kortom een goede keus voor een ieder die van lekkere koffie houdt en niet van Senseo en soortgelijke koffie gediend is.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/se

Peer 09-06-2017 Product paar dagen in bezit

Heerlijk apparaat

Nu een week in huis. Volledig tevreden. Het malen van de bonen is heel stil t.o.v. bijv een Magimix nepresso machine.
Snel warm en nu al heerlijke koffie, ook al hebben we nog maar 1 soort koffiebonen getest. Nadeel: eigenlijk teveel keuze mogelijkheden bij elke soort koffie: 6 sterktes, 3 standaard keuzemogelijkheden qua volume, maar binnen het volume weer minimaal 3 keuzemogelijkheden. Dus we kunnen nog volop proberen hoe elk type koffie smaakt. Dus nadeel?
Enig echt klein nadeel: de lekbak moet je tijdens een dag gebruik, als je na een bepaalde tijd het apparaat automatisch laat uitschakelen, wel een keer extra legen, maar dat is zo gebeurd.

Pluspunten

• Geluid van bonen malen niet storend
  • Snel opgewarmd
  • Super makkelijk menu

Minpunten

• Het blijft een behoorlijke uitgave

Dor. 07-06-2017 Product paar dagen in bezit

Perfect apparaat!

Door de hogere drukvoering in het waterbron is de koffiesmaak nog sterker! gebruiksvriendelijk, en alles is mogelijk met het apparaat!