Siemens TE617203RW - Reviews

Hoogte
38,50 cm
Breedte
28,00 cm

Beoordeling op basis van 235 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

8,9

Sigrid 26-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

Slecht apparaat

Wij hebben de pech dat we een apparaat hadden dat vanaf moment 1 ons niet hebben gebracht waar we op hadden gehoopt. Maakte meer lawaai dan voorspelt en dan in de winkel, 2 gelijk kopjes koffie, of enigzins gelijk is onmogelijk. Led lampjes hebben het begeven en maalt geen bonen meer.

GeertjeBoZ 24-06-2017 Product paar weken in bezit

Mooi machien, maar toch......

Het is een mooi, modern koffiezetapparaat, zeer gebruiksvriendelijk en met een ruime keuze. Er zijn voor mij 2 verbeterpunten. Belangrijkste is dat de cappuccino niet echt goed heet te krijgen is. De temperatuur is zodanig dat je direct moet gaan drinken en dan nog......... Ik ben hiermee teruggegaan naar de verkoper (Mediamarkt) die mij adviseerde om de temperatuur via het menu op "max" te zetten. Dat heb ik gedaan maar heeft geen verbetering gebracht. Best een minpunt. Als tweede meld ik de geld-retour-actie. Daar gaan geheid mensen geen gebruik van maken in die zin dat ze het op enig moment opgeven. Men heeft dat zo hoogdrempelig gemaakt dat je er of niet doorheen komt of het gewoon niet lukt omdat je ergens vastloopt. Ik heb het op mijn I-pad en laptop geprobeerd, maar helaas.............

• Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Cappucino absoluut niet goed warm te krijgen.
  • Zeer ingewikkelde geld-retour-actie

Helga en Uwe 09-12-2016 Product paar weken in bezit

Heerlijke koffie, eenvoudig bedienbare machine

We zijn lange tijd op zoek geweest naar een machine die eenvoudig bedienbaar is, lekkere koffie zet en er ook nog eens mooi uitziet.

Deze machine voldoet wat ons betreft aan alle drie de voorwaarde.

Bij de vele ervaringen over volautomaten hebben we gelezen dat de cappuccino niet echt heel erg warm is, omdat je koude melk gebruikt. (wij vinden dat echt wel mee vallen)
Heel simpel op te lossen door houdbare (dus niet uit de koelkast) melk gebruiken, of de melk even voorverwarmen in de magnetron.
Iedereen kan deze eenvoudige machine bedienen.
Wat voor ons belangrijk is, dat hij 2 kopjes tegelijk kan zetten.
wat ook super fijn is dat je de smaaksterkte kan aanpassen, gewoon een kwestie van uitproberen wat je lekker vind.
kortom, het is een flinke uitgave maar we hebben er geen spijt van.

Pluspunten

• lekkere en veel verschillende soorten koffie
  • mooie uitstraling van de machine
  • eenvoudig te bedienen
  • eenvoudig schoon te maken
  • groot waterreservoir

Minpunten

• ik kan er niet 1 bedenken

Marion 28-01-2017

Heb 1 dag dezelfde machine.
2x eerder 2x een siemens gehad.
Hebben jullie lekkere koffie gevonden?
Vind dat nogal een zoektocht.

P.verbaan Eindhoven 15-11-2016 Product paar dagen in bezit

P.verbaan Eindhoven

Mooi uiterlijk makkelijk in gebruik + punt je kunt 2 kopjes tegelijk van iedere smaak zetten , iets aparts , duur apparaat maar dan heb je ook wat, het apparaat is zeer stil wij hadden eerst een delonghi maar deze maakte veel meer herrie bij het malen , en tot slot het water voor de thee kan iets warmer maar verder zijn wij zeer tevreden tot nu toe wij hebben dit apparaat nu 5 dagen in huis .

Pluspunten

• 2 kopjes tegelijk
  • Geruisloos

Minpunten

• Thee water iets warmer

NK 09-11-2016 Product paar dagen in bezit

Heerlijke koffie, stil apparaat, veel mogelijkheden.

Erg blij met dit apparaat. Malen van koffiebonen en melkafgifte bijzonder rustig/stil. We proeven nu echt weer de heerlijke intense koffiesmaak. Veel keuze in soorten van koffie en in hoeveelheid van grootte. Twee Cappucino of Latte Macchiato maken is echt ideaal. Wij hadden hiervoor een apparaat met aparte melkkan, nu pijpje direct in melkpak, voor ons ideaal. Geen ingewikkeld gedoe met schoonmaken van de melkkan. Apparaat spoelt zichzelf en melkpijpje schoon.
Prijzig apparaat, dat wel, maar we zijn er wel heel blij mee.

Pluspunten

• Stil, rustig
  • Smaak koffie intens lekker
  • Zelf reinigend zowel apparaat als melkafgifte

Minpunten

• Prijzig

Jan_Groningen 12-08-2017

Goede machine die doet wat die doen moet

Smaak koffie goed en genoeg mogelijkheden voor het instellen voor een goede bak. De melk mag wel iets warmer voor de Cappuccino en Latte Macchiato. Waar het niveaumeter van de lekbak zit (misschien heb ik niet goed gekeken), ben ik nog niet achter. De lekbak was behoorlijk vol en is dan lastig om te legen zonder te kliederen. Verder staan de machine goed in de keuken en doet wat die moet doen. Onze vorige Siemens heeft bijna 18000 kopjes gezet, hoop dat deze het ook zo lang vol houdt.

Edenlekkerekoffie 08-08-2017

Fantastisch gebruikersvriendelijk koffiemachine

In juni aangeschaft en bij elk bezoek van vrienden en kennissen hoor ik dezelfde opmerkingen: Wat een lekkere koffie en wat een keuze!!

Rick1965 27-07-2017

Lekker snel en stil

Veel plezier van de Siemens volautomaat
Snel klaar en redelijk stil makkelijk schoon te maken dus onderhoud is goed vol te houden

Sjaak Haasnoot 21-07-2017

Top automaat voor heerlijke koffiesoorten!

Deze volautomaat van Siemens hebben wij sinds een week in huis.
Het apparaat werkt uitstekend en maakt diverse koffiesoorten voor je klaar!
Over smaak valt niet te twisten, en daarom moet je wel de juiste bonen vinden en wat experimenteren met oa. de maalgraad.

Zeer eenvoudig schoon te houden!!

Had deze wel een jaar eerder willen hebben!

Houten 12-07-2017 Product paar weken in bezit

Perfecte koffie bij een optimaal gebruiksgemak !

Gebruiksgemak, heel goede koffie en mooi design wat goed past bij alle overage inbouwapparaten van Siemens in onze keuken

Pluspunten

• zeer goede koffie
  • gebruiksgemak bij mooi design
  • goede rijs kwaliteitverhouding

Willem0856 11-07-2017

Echte Siemens kwaliteit

Een week geleden de EQ6 van Siemens gekocht. Een fantastische koffiemachine. De koffie, de mogelijkheden en het bedieningsgemak is wat je van Siemens kan verwachten. Eens Siemens, altijd Siemens.

auti empathie 11-07-2017 Product paar maanden in bezit

bedieningsgemak

het apparaat doet geheel zichzelf en is erg duidelijk in wat er door de bediener moet gebeuren; verder is alles gemakkelijk te reinigen en is de smaak prima

Pluspunten

• degelijk materiaal
  • duidelijk in bediening

Minpunten

• schakelt snel uit

Fred 07-07-2017 Product paar weken in bezit

Makkelijk in gebruik, goed schoon te maken. Heerlijke koffie

Fantastisch apparaat met mooie styling. Makkelijk te gebruiken en hij geeft zelf aan wat voor onderhoud men moet uitvoeren.
Heerlijke koffie die je bijna nergens anders in een restaurant zo lekker kunt krijgen. Nog steeds heel tevreden over aanschaf.

Pluspunten

• Makkelijk zelf te reinigen
  • Display geeft alles goed aan
  • Heerlijke koffie

Minpunten

• Klein waterreservoir.
  • Lekbak snel vol

Wolpiet 07-07-2017

Geweldig apparaat

Eind mei de EQ serie gekocht geweldig en iedereen is er blij mee voor elk iemand is er koffie die ze lusten maakt niet zoveel lawaai en makkelijk te bedienen en ziet er mooi uit

miki1961 07-07-2017 Product paar weken in bezit

Coole koffiemachine

Prachtig vormgegeven apparaat dat doet wat het moet doen en dat het je makkelijk maakt om een lekkere kop koffie te maken....of Latte Macchiato....of koffie verkeerd....of espresso....of.....nou ja, je kunt er van alles mee maken. Per keuze kun je ook nog instellen hoe sterk je bakkie moet worden en hoe groot je kop is. Dat laatste is even vogelen met de juiste milliliters voor de kopjes die je thuis hebt maar dan heb je ook iets en stroomt de koffie niet over de rand van je kop! Hij spoelt zichzelf op gezette tijden schoon, de waterbak is niet heel groot en daardoor wat eerder leeg en de opvangbak is door al het spoelen snel vol. Het vullen van de waterbak en legen van de opvangbak kost echter nauwelijks moeite. Je moet iets overhebben voor een hygiënisch apparaat! Het koffiebonenreservoir is groot, dus bonen bijvullen hoeft niet zo vaak.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • keuzemogelijkheden
  • ziet er spiffy uit

Minpunten

• opvangbak snel vol door spoelen

Andre uit Ede 05-07-2017 Product paar weken in bezit

Helaas niet wat ik ervan verwacht had

Deze Q6 gekocht als vervanger van onze 6 jaar oude Q7, omdat bij deze voor de tweede maal de draaiknop het liet afweten. Ik heb voor de Q6 gekozen omdat deze een aanraak scherm heeft. Wij hebben dit apparaat nu 3 weken en de koffie uit mijn oude Q7 machine smaak echt beter, wat ik ook probeer. De cappuccino is net als bij mijn oude machine LAUW, ik had verwacht dat Siemens dit in de afgelopen 6 jaar wel verbeterd had, helaas!! Het zetten van twee kopjes cappuccino te gelijk is heel fijn. Ook het zelf reinigen van het melk opschuimsysteem is ideaal. Helaas mist dit toestel een digitale klok als het toestel uit is, wat nu een groot zwart vlak oplevend.

Pluspunten

• Twee cappuccino te gelijk zetten.
  • Zelf reinigen van het melk opschuim systeem.
  • Het malen van de bonen is vrij stil.
  • Aanraak scherm

Minpunten

• Melk producten zijn LAUW!!!!!
  • Bij heet water moet de melkslang verwijders worden
  • Aanzetten gaat met een hoop gepruttel gepaard

janwob 04-07-2017 Product paar dagen in bezit

Uitstekende koffiemachine

Wij hebben deze koffiemachine van Siemens ongeveer een week in ons bezit. Hij werkt fantastisch en is heel simpel te bedienen en te onderhouden. De koffie is heel lekker. We gebruiken op dit moment espressobonen van Lidl en die bevallen erg goed. Dat de machine zoveel mogelijkheden biedt om naar ieders wens de koffie te zetten is één van de vele pluspunten van dit apparaat.

Pluspunten

• prachtige vormgeving
  • simpel met touchscreen te bedienen
  • gemakkelijk via diverse programma's te reinigen
  • sterkte en koffietemperatuur eenvoudig te bepalen
  • echt lekkere koffie

Minpunten

• de melktemperatuur zou iets hoger mogen zijn

Ireen 01-07-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi Apparaat

IK heb voor dit product gekozen omdat de keuze mogelijkheid heel groot is. Wat ik erg praktisch vind is dat het apparaat gemakkelijk te reinigen is. Ook voor latte machiato en voor cappuccino is het een ideaal apparaat. Vanwege het feit dat de melk niet door de machine zelf gaat is het een fluitje van een cent en hoef je niet alles te reinigen. De smaak is prima en het reservoir voor de bonen is lekker groot. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Lekkere koffie en Latte machiato en cappuccino.
  • Gemakkelijk te reinigen.
  • Het apparaat ziet er mooi uit.

Minpunten

• Water reservoir had nog groter gemogen.
  • Het duurt redelijk lang voordat je kop vol is.

Albert franken 01-07-2017 Product paar dagen in bezit

top apparaat

Geweldig koffie apparaat. Hij is heel stil en zet heerlijke koffie en cappuccino.
Mooi apparaat om te zien.
Kost wat maar dan heb je ook wat.

• Heerlijke koffie
  • Super stil
  • Mooie machine
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Geen kunnen ontdekken

michel2204 01-07-2017

We hadden de q5 maar deze kan veel meer

Vergeleken met de q5 die we eerst hadden kan deze 2 koffie tegelijk zetten en onthoud de instelling van sterkte. 1 nadeel het slangetje is vervangen door een gedeelte pijpje waardoor ons kleine koelkastje niet meer gebruikt kan worden.