Siemens TE617203RW - Reviews

Aansluitwaarde
Testoordeel
CE, Eurasian, UA, VDE
Soorten koffie
caffe latte, cappuccino, espresso, latte macchiato

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 446 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

8,9

GeertjeBoZ 24-06-2017

Mooi machien, maar toch......

Het is een mooi, modern koffiezetapparaat, zeer gebruiksvriendelijk en met een ruime keuze. Er zijn voor mij 2 verbeterpunten. Belangrijkste is dat de cappuccino niet echt goed heet te krijgen is. De temperatuur is zodanig dat je direct moet gaan drinken en dan nog......... Ik ben hiermee teruggegaan naar de verkoper (Mediamarkt) die mij adviseerde om de temperatuur via het menu op "max" te zetten. Dat heb ik gedaan maar heeft geen verbetering gebracht. Best een minpunt. Als tweede meld ik de geld-retour-actie. Daar gaan geheid mensen geen gebruik van maken in die zin dat ze het op enig moment opgeven. Men heeft dat zo hoogdrempelig gemaakt dat je er of niet doorheen komt of het gewoon niet lukt omdat je ergens vastloopt. Ik heb het op mijn I-pad en laptop geprobeerd, maar helaas.............

• Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Cappucino absoluut niet goed warm te krijgen.
  • Zeer ingewikkelde geld-retour-actie

Sigrid 26-01-2017

Slecht apparaat

Wij hebben de pech dat we een apparaat hadden dat vanaf moment 1 ons niet hebben gebracht waar we op hadden gehoopt. Maakte meer lawaai dan voorspelt en dan in de winkel, 2 gelijk kopjes koffie, of enigzins gelijk is onmogelijk. Led lampjes hebben het begeven en maalt geen bonen meer.

Helga en Uwe 09-12-2016

Heerlijke koffie, eenvoudig bedienbare machine

We zijn lange tijd op zoek geweest naar een machine die eenvoudig bedienbaar is, lekkere koffie zet en er ook nog eens mooi uitziet.

Deze machine voldoet wat ons betreft aan alle drie de voorwaarde.

Bij de vele ervaringen over volautomaten hebben we gelezen dat de cappuccino niet echt heel erg warm is, omdat je koude melk gebruikt. (wij vinden dat echt wel mee vallen)
Heel simpel op te lossen door houdbare (dus niet uit de koelkast) melk gebruiken, of de melk even voorverwarmen in de magnetron.
Iedereen kan deze eenvoudige machine bedienen.
Wat voor ons belangrijk is, dat hij 2 kopjes tegelijk kan zetten.
wat ook super fijn is dat je de smaaksterkte kan aanpassen, gewoon een kwestie van uitproberen wat je lekker vind.
kortom, het is een flinke uitgave maar we hebben er geen spijt van.

Pluspunten

• lekkere en veel verschillende soorten koffie
  • mooie uitstraling van de machine
  • eenvoudig te bedienen
  • eenvoudig schoon te maken
  • groot waterreservoir

Minpunten

• ik kan er niet 1 bedenken

Marion 28-01-2017

Heb 1 dag dezelfde machine.
2x eerder 2x een siemens gehad.
Hebben jullie lekkere koffie gevonden?
Vind dat nogal een zoektocht.

Ruudvg 28-01-2018

Super lekkere koffie ??????.Top apparaat ??

Geen gedoe in de morgen .elke x een perfect kop
Ben er zeer tevreden over aanrader voor jong/oud !

Pluspunten

• Veel keus
  • Gebruiks vriendelijk
  • Top design
  • Makelijk onderhoud

Ronald 15-11-2017

Makkelijk, prachtig en heerlijk.

Machine is zeer makkelijk af te stellen en in gebruik te nemen. Schoonmaken na maken van koffie met melk is echt een verademing vergeleken met vorige machine van een ander merk. Nu is koffie maken met melk heeft nu absoluut geen drempel meer. zeker niet omdat er 2 cappuccino's te gelijk gemaakt kunnen worden. Machine is mooi in afwerking en een sieraad in de keuken. Koffie is lekker heet en tijdens het malen zelfs zeer stil. Kortom een verademing en zijn prijs, ondanks dat die wat hoger is, waard.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken.
  • Ongelofelijk stil
  • 2 koffie met melkproducten te gelijk
  • Hete koffie

Minpunten

• Koffie met melk koelt wel sneller af.

Jeroen 09-11-2017

Makkelijk in gebruik

Apparaat ziet er erg mooi uit, zet heerlijke koffie en geeft zelf aan wanneer er onderhoud oid nodig is. Ook de koffie met melk werkt gemakkelijk, melk direct uit het pak.

Pluspunten

• Heerlijke koffie
  • Gemakkelijk in gebruik
  • Ziet er mooi uit
  • Maakt weinig geluid

P.verbaan Eindhoven 15-11-2016

P.verbaan Eindhoven

Mooi uiterlijk makkelijk in gebruik + punt je kunt 2 kopjes tegelijk van iedere smaak zetten , iets aparts , duur apparaat maar dan heb je ook wat, het apparaat is zeer stil wij hadden eerst een delonghi maar deze maakte veel meer herrie bij het malen , en tot slot het water voor de thee kan iets warmer maar verder zijn wij zeer tevreden tot nu toe wij hebben dit apparaat nu 5 dagen in huis .

Pluspunten

• 2 kopjes tegelijk
  • Geruisloos

Minpunten

• Thee water iets warmer

NK 09-11-2016

Heerlijke koffie, stil apparaat, veel mogelijkheden.

Erg blij met dit apparaat. Malen van koffiebonen en melkafgifte bijzonder rustig/stil. We proeven nu echt weer de heerlijke intense koffiesmaak. Veel keuze in soorten van koffie en in hoeveelheid van grootte. Twee Cappucino of Latte Macchiato maken is echt ideaal. Wij hadden hiervoor een apparaat met aparte melkkan, nu pijpje direct in melkpak, voor ons ideaal. Geen ingewikkeld gedoe met schoonmaken van de melkkan. Apparaat spoelt zichzelf en melkpijpje schoon.
Prijzig apparaat, dat wel, maar we zijn er wel heel blij mee.

Pluspunten

• Stil, rustig
  • Smaak koffie intens lekker
  • Zelf reinigend zowel apparaat als melkafgifte

Minpunten

• Prijzig

van Rijnshove 10-02-2018

koffie bonen machine

Apparaat zet goede koffie.
Alleen de afgifte van de warme melk is onder de maat ondanks het kopje voorverwarmen en de houdbare melk op kamer temperatuur.

Pluspunten

• goede koffie
  • makkelijk in de bediening

Minpunten

• warme melk is lauw bij afgifte

jeroen 08-02-2018

gekocht een eq 6 van siemens

Het is een prima apparaat en erg makkelijk in de bediening. Hij maakt weinig herrie en is erg mooi om te zien. het grote touchscreen display maakt het helemaal af.

Harald 04-02-2018

Heerlijke koffie

in januari 2018 een Siemens koffiemachine EQ6 serie aangeschaft. Een mooie, overzichtelijke machine die verschillende soorten heerlijke koffie maakt. Een aanrader!

Pluspunten

• gemak
  • overzichtelijk
  • styling

cor 03-02-2018

siemens espresso

echt een waanzinnig e koffiemachine ,bijzonder makkelijk in gebruik ,en natuurlijk een lekker bakkie
ook onze kinderen zijn er helemaal weg van

Pluspunten

• makkelijk in gebruik

petra speetjens 02-02-2018

siemens volautomaat koffie

Het is een heel mooi design heel fijn in gebruik en een variatie aan heerlijke koffie's.
expresso,koffie,cappucino,latte machiato,heet water.

Patjuh2233 02-02-2018

kopje koffie

apparaat net pas binnen. vond de gebruiksaanwijzing niet helemaal de goede volgorde hebben.. maar uiteindelijk staat alles er el in.. (eerst koffie zetten dan een filter plaatsen?) verder eenvoudig makkelijk apparaat. Melk producten zouden warmer worden.. kopjes warmen en warme melk is wel wat gedoe!

Pluspunten

• bedieningsgemak
  • redelijk stil
  • goed reinigings- programma

Minpunten

• melkproducten zouden warmer mogen..
  • waterresetwaar onhandig formaat

Wim Potgieter 01-02-2018

fantastisch apparaat.

Na lang wikken en wegen overgegaan tot de aanschaf van deze, toch prijzige, koffiemachine. Ik heb er absoluut geen spijt van. Heerlijke koffie die snel bereid wordt. Simpele bediening, prima smaak, en veel verschillende mogelijkheden. Nogmaals het is behoorlijk veel geld voor een koffiemachine, ook al omdat ik alleen koffie drink, maar ben absoluut tevreden.

Pluspunten

• veel keuzemogelijkheden
  • simpele bediening
  • goede prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• melk wordt niet echt heel warm

goosman 01-02-2018

Mooie, snelle eenvoudige machine

Gekocht om het mooie moderne design, mogelijkheid om 2 kopjes koffie/cappuccino tegelijk te zetten.
Mooie machine, duidelijk en simpel in gebruik, melk zou wat heter kunnen, dit is op te lossen door niet te koude melk te gebruiken.
Veel lek spoelwater, op te lossen door er na gebruik een kop/beker onder te zetten.
Al met al heel blij en tevreden met deze machine, hij moet zich nog onderscheiden in duurzaamheid, daarom heb ik deze machine te kort om te kunnen oordelen.

Pluspunten

• erg snel en stil, ivm. met andere machines
  • zeer stil
  • Duidelijk display

Minpunten

• erg veel lek, spoelwater
  • veel schoonmaken
  • Geen indicatie koffie bijvullen
  • Geen echt heet melkschuim

Mirjam Dries 30-01-2018

Veel zelf doen!

Wij wilden graag een volautomatische koffiemachine waarin ook koffierecepten met verse melk te bereiden waren.
Het apparaat is minder automatisch dan we dachten. Om de paar koppen koffie krijg je opdracht: vul waterreservoir, leeg lekbak, reinigen, ontkalken. We hebben veel werk aan het apparaat, ongeveer net zo veel werk als teon we met ons nespressoapparaat apart warm voor de koffie warm maakten.

Pluspunten

• lekkere koffie
  • voor iedere wens passend

Minpunten

• veel handelingen zie recensie
  • groot
  • maakt veel lawaai

fam jegerings 30-01-2018

doet heel goed wat hij moet doen n.l. lekkere koffie maken

goede prijs kwaliteit verhouding. en stukken goedkoper dan nespresso per kop .en heeft het voordeel dat er twee kopjes tegelijk kunnen gemaakt worden .pluspunt is ook de verlichting op het apparaat en warm water tappen ook geen probleem. losse koffie gaat ook makkelijk. en voor ons belangrijk de nederlandse taal want we zijn al wat ouder

Pluspunten

• heel uitgebreid
  • zeer duidelijk display

Minpunten

• tot nu toe nog geen gevonden

Siemens espresso EQ6 700 volautomatische 28-01-2018

Volautomatische Siemens espresso machine EQ6 700

Super gebruiksvriendelijk en heel erg stil. Lekkere warme koffie en koffie varianten. Het apparaat oogt en voelt zeer lux aan. Voorheen ook Siemens gehad maar na 31500 kopjes toch maar wat anders. Kortom een aanrader.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Makkelijk te reinigen
  • Heel stil

Minpunten

• Soms wordt de achterkant vies tijdens de bereiding

Monique 28-01-2018

Pure verwennerij!

Na ruim 10 jaar afscheid genomen van mijn Siemens Surpresso S70 en was het tijd voor een nieuw apparaat. Wederom een Siemens: de EQ6, 700-serie. Een goede match in prijs en kwaliteit, mooi design, bedieningsgemak en huishoudelijk gebruik. Wat een pure verwennerij is koffie uit dit apparaat! Deze doet niet onder voor koffie bij een goede koffiebar. Sterker nog, je hebt nu je eigen koffiebar. Uitgebreid keuze menu: espresso, koffie, cappucino, latte machiato, koffie verkeerd etc. Instelbare smaak-intensiteit en grootte van afgifteportie. Kortom, ik ben zeer verheugd met mijn aanschaf; een echte aanwinst. Over smaak valt niet te twisten en hier is deze supergoed!

Pluspunten

• bedieningsgemak
  • design
  • apparaat is zelf te reinigen
  • keuze opties
  • melkafgifte eenvoudig toe te passen