Siemens TI907201RW - Reviews

espresso machine
Soorten koffie
koffie

Wierdense 20-11-2016 Product paar dagen in bezit

Een must have voor de echte koffieliefhebber!

Wij zijn echte koffieliefhebbers, vandaar dat onze keus op dit apparaat is gevallen.
Je kan er koffie mee zetten helemaal naar je eigen smaak. Wat de doorslag heeft gegeven hier voor te kiezen, is de 2 verschillende bonen reservoir. Voor de café creme hebben wij liever een koffie die aromatisch is en rond van smaak, terwijl wij voor de koffie met melk liever een boon met een pittiger gebruiken.
Wat ook makkelijk is is dat je bij deze uitvoering ook een kan koffie kan maken, met echt veel visite is dit makkelijker, sneller dan steeds 1/2 kopjes te serveren.
Daarbij is de machine lust voor het oog, en dat er nooit vingers te zien zijn een grote plus. Een solide apparaat.

Pluspunten

• 2 verschillende boomsoorten
  • Geheel naar eigen smaak in te stellen
  • Makkelijk in onderhoud
  • Kan koffie
  • Geen vingers op t apparaat

Piet 12-11-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige koffie

Gebruiks vriendelijk apparaat.
Geweldig goede koffie.
Iedereen kan met dit apparaat goede koffie maken.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Handig keuze menu.

Bert 08-11-2016 Product paar dagen in bezit

Eindelijk! Het beste espresso apparaat!

Na veel koffie en espresso apparaten te hebben gehad eindelijk de juiste gevonden! Door de Barista functie ben je niet meer afhankelijk van 1 algemene instelling die niet voor alle bonen geschikt is. Naast een juiste pomp druk en goed instelbare maling, is het onontbeerlijk om de temperatuur te kunnen aanpassen om een perfecte espresso of cappuccino te kunnen bereiden. Deze machine maakt het allemaal waar. Heerlijke koffie en supermakkelijk in te stellen. De machine is ook makkelijk schoon te houden. Water en koffiedik reservoir zijn echt groot genoeg. De melkcontainer is zo makkelijk en precies aan te brengen. Geen gedoe of gezoek. Gewoon goed.
Het TFT kleurenscherm is heerlijk duidelijk. En mooi. Zoals de hele machine. Wij hebben de versie met 2 bonen reservoirs. Erg handig om bijvoorbeeld een wat pittigere boon te hebben voor cappuccino en een wat zachtere boon voor een espresso. De deksels van de reservoirs sluiten goed af waardoor de bonen hun smaak lang zullen behouden.

Pluspunten

• Maakt perfecte koffie
  • Bediening is supermakkelijk.
  • Stil!
  • Prima melkschuim

Minpunten

• Rand koffie uitloop kan melkresten vasthouden

Hans T 05-11-2016 Product paar dagen in bezit

Een plaatje in de keuken

Keurig afgewerkt, zeer eenvoudig overschakelen naar gewone- of decaf. Door de hoogglans metalen buitenkant gemakkelijk schoon te houden. Last but not least prima koffie die bovendien te personifiseren is.

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • Groot waterreservoir
  • Solide drukgroep

Remco 25-10-2016 Product paar weken in bezit

Nieuwe Siemens EQ9 S700 volautomaat koffiemachine

Topapparaat, heerlijke koffie, alles automatisch, profielen temperatuur, dubbel bogenreservoir. Rib uit je lijf maar dan heb je ook wat. Starbucks ziet mij niet meer terug. Thuis lekkerder, met Monin Caramel Siroop maak je de lekkerste Caramel Machiato met 1 druk op de knop. Gewoon thuis en niet voor 5 euro

Pluspunten

• Kwaliteit van de machine
  • Eenvoudig in te stellen / bedienen
  • Mooi Design, superdisplay
  • Dubbel bonenreservoir
  • Maakt zichzelf schoon, nauwelijks onderhoud

Minpunten

• Prijs, maar ach...

John 18-06-2016 Product paar dagen in bezit

Fraai met een grote F

9,4
Je merkt letterlijk aan alles dat je hier te maken hebt met een premium product.

Ontwerp:
Oogstrelend! En je voelt aan elk onderdeel de kwaliteit af. Ook lekker compact qua afmetingen.

Gemak:
Het fraaie kleurendisplay is een genot. Alles staat duidelijk aangegeven, kind kan de was (uuhh koffie) doen. In de barista modus beschik je over echt alle mogelijkheden om je koffie of warme drank in te stellen zoals jij wilt. Bovendien kun je je voorkeuren in profielen opslaan.

Uniek:
In deze versie zitten twee bonenreservoirs. Ik ben dat nog niet eerder ergens tegengekomen binnen de consumentenmarkt. Wel reuze handig om bv met espresso een andere boon te gebruiken dan bij gewone koffie. Hij heeft dus ook 2 aparte maalmolens.

Stil:
Het is de stilste volautomaat die ooit heb gehoord. Fluisterstil.

Onderhoud:
Het onderhoud is ook eenvoudig, in het bijzonder bij melkproducten omdat hij de leidingen keurig zelf reinigt.

Smaak:
Uiteraard draait het om de smaak. Daar valt niets op af te dingen, mits je kwaliteitsbonen gebruikt uiteraard.

Prijs:
Aan de stevige Maar alles bij elkaar genomen wel een dermate uniek apparaat, dat het de prijs wel waard is.

Eric W 08-06-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtig apparaat

07-06 Siemens eq 9 gekocht, geweldig apparaat, met een dubbele bonen dispenser bonvenop enz.

Koffie is heerlijk, Illy koffie, voldoet meer dan ik verwacht had, toestel is wel aan de prijs ruim 2400 euro, maar dan heb je ook wat.

Henk Niemeijer 20-05-2016 Product paar dagen in bezit

Een heerlijk kop koffie uit een sublieme machine

9,6
Als koffie liefhebber geniet ik erg van de smakenmogelijkheden die dit apparaat heeft. Ook technisch en esthetisch is het een genot om deze espresso machine te mogen gebruiken. het bedieningsgemak is voortreffelijk.

Wittkamper 19-01-2016 Product paar weken in bezit

De instellingen zijn bijzonder makkelijk mbv het duidelijke menu. Het aantal mogelijke instellingen is erg uitgebreid. Daarom duurt het even voor de meest ideale instelling gevonden is. Wel kan deze dan opgeslagen worden in het persoonlijke menu. De vormgeving is erg mooi. Voor mij de mooiste van alle volautomatische koffiemachines. Kortom; zeer aan te raden

GFA 15-01-2016 Product paar weken in bezit

Mooi gestileerd apparaat. Heeft vele instelmogelijkheden waardoor er koffie of thee naar eigen voorkeur en op smaak kan worden gemaakt. Kortom een aanwinst voor de keuken.

Wittkamper 05-01-2016 Product paar dagen in bezit

Heel veel instelmogelijkheden om de smaak optimaal te krijgen. Instelling mogelijkheden zijn heel duidelijk. Ook zijn alle instellingen bij gebruikersprofielen vast te leggen. Verder zijn de instructies voor reiniging heel duidelijk. Vormgeving is heel mooi, al blijft dat een persoonlijke smaak.

MZonneveld 25-12-2015 Product paar dagen in bezit

Na vele jaren te hebben genoten van de EQ.7, besloot ik naar de EQ.9 over te stappen. De baristamodus heeft mij nu nog meer controle gegeven over de smaak van mijn koffie. Ik kan mijn koffie merkbaar nu tot in de details tunen. Wat een heerlijk apparaat. Ik krijg gelijk weer trek in een romige cappuccino...

Alexander 22-12-2015 Product paar dagen in bezit

Deze Siemens EQ-9 hebben we aangeschaft omdat hij een dubbel bonenmaalwerk heeft. De koffie kun je individueel aanpassen op de smaak die je zelf wilt.

Immig 11-11-2015 Product paar weken in bezit

Prima apparaat, makkelijk in gebruik en een mooi design.
Smaak is moeilijk beoordelen, daar waar ik goede koffiebonen gebruik.
Zelf het gevoel dat ik elke dag als barista mijn koffie bereid.