Philips HD8834

Bekijk alle Espressomachines

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 46 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Gersilla Jansen 12-06-2016

Fijn espressoapparaat

Mezelf verwend na een paar weken op zoek te zijn geweest naar een goede automatische cappuccino apparaat. Even de tijd voor nemen om het boekje goed te lezen en om de eerste koffie goed in te stellen, maar dat vergt maar een half uurtje van je tijd. Daarna zeer makkelijk in gebruik. Ook schoonmaken valt mee, maar zoals elke espressomachine, moet je daar wel de tijd voor nemen om het ook daadwerkelijk te doen. Al met al zeer blij met mijn machine.

Aad Voskamp 09-06-2016

beoordeling philips HD8834/01

Maakt erg veel lawaai en we zijn nog aan het uitzoeken wat de lekkerste koffie is. Wel mooie vormgeving denk dat we er ook nog aan moeten wennen en uitproberen.

maggebomme 06-06-2016

Fijn apparaat

Doet zijn werk goed, erg blij mee. Geeft duidelijk aan wanneer er iets moet gebeuren in de onderhoud.

Vince2301 04-06-2016

Fijn, compact, lekkere koffie met prima melkschuim

Nadat onze Saeco Xsmall het na 7 jaar begaf door een blikseminslag, zocht ik naar een eveneens compacte vervanger. Een automatische melkopschuimer was geen eis, maar toevallig kwam ik deze Philips tegen voor een gunstige prijs en kon 'm niet laten staan. (virtueel dan, want online gekocht)

Er zat een stickertje op met 'Saeco technologie' en dat is merkbaar: hij maakt bijna dezelfde geluiden in dezelfde volgorde als de Saeco deed. Ook lijkt de zetgroep erg op de vorige.
Gelukkig is ook de koffie vergelijkbaar: erg lekker, sterk genoeg en ook op de middelste stand al heet zat.

Een cappuccino maken gaat (na instellen van de gewenste hoeveelheden melk/schuim en koffie) met één druk op de knop. Erg makkelijk. Het schuim geef ik een ruime voldoende: niet te slap, niet te stijf.

Ik zou het apparaat ook zonder de melkopschuimfunctie gekozen hebben vanwege het ontwerp: lekker compact en strak vormgegeven. Het waterreservoir is toch nog 1,8 liter, dus Philips bewijst dan een dergelijk apparaat niet zo groot hoeft te zijn. (bij de Saeco xsmall was het kleine reservoir wel nog een minpunt)

Over de duurzaamheid kan ik nog niks zeggen, want nog maar net in gebruik. Als ie het net als de Saeco minstens 6 jaar uithoudt zonder noemenswaardige problemen, ben ik tevreden.

Chantal 31-05-2016

Super apparaat

Ik ben erg blij met de aanschaf van mijn nieuwe espresso machine. Ziet er mooi uit en doet wat ik er van verwacht. Alleen jammer dat er geen opties zijn zoals cafe latte enz.

rs 08-12-2015

Er zijn veel instellingen en voordat je die hebt gemaakt voor jouw optimale smaak ben je wel even bezig. het apparaat werkt goed. onhandig is het waterreservoir. je moet het bijvullen via de bovenkant wat erg ongemakkelijk is als je het apparaat onder een kastje hebt staan. Een expresso apparaat moet je altijd schoonmaken!