Philips HD8834

Bekijk alle Espressomachines

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 46 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Dennis 05-11-2016

Top apparaat!

Praktisch, mooi design en lekkere koffie / espresso en cappuccino. Prettig in gebruik, eenvoudig te reinigen !

Lebber67 03-11-2016

Lekkere koffie, Espresso en cappuccino

Mooi stijlvol apparaat, even goed instellen moet je de tijd voor nemen maar dan wordt je beloond met heerlijke koffie.

Pluspunten

• Geluid niet te hard
  • Melk schuimer erg goed.
  • Eenvoudige te bedienen

Minpunten

• Mag wat heter.

adel ensink 30-10-2016

makkelijk te bedienen

Ik heb de machine nu 1 week in mijn bezit.
Hij is makkelijk te bedienen.
Het instellen voor je favoriete koffie en hoeveelheid is door de makkelijke interface eenvoudig
Ik heb hem gekozen omdat ik alleen espresso en capuchinno drink en dus niet meer opties nodig heb.
Daarnaast is hiij compact en fraai van vormgeving.
De melktank is eenvoudig te plaatsen en schoon te maken.
Dit geldt ook voor de zetgroep.
De machine geeft een stevige melkschuimlaag.
Ik ben zeer tevreden met deze machin

Pluspunten

• compact en eenvoudig
  • eenvoudig in onderhoud

Minpunten

• kalkfilter zit niet standaard bij de machine
  • continu knipperen van aan/uit knop

Totti87 27-10-2016

Strak design

Strak design, installatie is een eitje, prima espresso, lungo en cappuccino met goede schuimlaag. Nog geen minpunten kunnen ontdekken!

• Installatie
  • Smaak

Lianna 25-07-2016

Fantastisch apparaat

Na zorgvuldig zoeken voor dit apparaat gekozen. Hij was gelukkig na bestellen snel binnen.

De verpakking is goed. Je doet de doos open en daar ligt de gebruiksaanwijzing gelijk bovenop. Na deze gelezen te hebben ging het uitpakken verder. Een koffieschepje en bonen afsteller in 1 en vet om de machine te smeren zijn ook aanwezig.

Na het piepschuim blok te hebben verwijderd komt het apparaat te voorschijn. Hij is redelijk zwaar, maar wat wil je voor een apparaat wat zoveel kan. Hij ziet er erg mooi uit.

Na het spoelprogramma te hebben doorlopen gelijk de koffie uitgeprobeerd. Deze was zo heet dat we hem op de middelste stand hebben gezet. (anders moet je zo lang wachten op een heerlijke bak koffie)

Snel naar de supermarkt gegaan voor de melk om een cappuccino te maken. Wat een heerlijk bakkie. De schuimlaag is super dik en luchtig. (2 soorten melk geprobeerd speciale voor cappuccino en volle melk. Volle melk vinden wij persoonlijk beter.)

Je hoeft niet zo snel nieuw water bij te vullen en de bonen ook niet. In een paar dagen tijd al heel wat koffie, cappuccino en warme melk gemaakt.

Ik raad dit apparaat zeker aan. Mooi design, lekkere koffie en veel mogelijkheden.

Joeri 12-07-2016
  • Product maand in bezit

Prima ding

Fijn apparaat. Makkelijk in te stellen. Goed te onderhouden. Maakt vooral goede koffie. Handig om je eigen koffie naar wens in te kunnen stellen.

Lauwe Melk 07-07-2016

Esspresso HD8834/11

Qua vormgeving en gebruiksmogelijkheden en mooi makkelijk apparaat. MIN puntje is dat de melk er lauw uitkomt bij het maken van een cappuccino.
Dus als jullie daar een oplossing voor hebben dan,hoor ik het graag van jullie.

Met vriendelijke groet.

Mourad Asag-Gau

rieffjes 04-07-2016

lekkere koffie

snelle lekkere koffie ...voor ieder wat wils! mooi uiterlijk...smaakvol en voor de hele familie....

frans1957 01-07-2016

Lekkere koffie

Net in mijn bezit. Apparaat is niet te groot waarddor je deze makkelijk op de aanrecht kan zetten.En het apparaat heeft een goede vorm geving. Het is simpel te bedienen. De koffie smaakt goed.

Lekkere koffie 01-07-2016

6,5
e kunt zowel gemalen koffie als ESE pads gebruiken en de koffie is rijk van smaak. Hij kan een lekkere romige crema maken, die de koffie perfectioneert. Als je liever cappuccino hebt, zul je van het stoompijpje houden dat bij dit apparaat zit, want de stoom wordt goed verdeeld en is stevig. De gestoomde melk is rijk en glad. Als cappuccino je passie is, moet je ook overwegen een professionele melkkan en thermometer aan te schaffen.

RIEFFJES 01-07-2016

mijn droom

9,6
mooi formaat ,compact maar nuttig, heerlijke cappo, goed te reinigen en na te vullen ...eenvoudig in gebruik,een droom voor deze faMILIE

Justin 28-06-2016

Philips HD8834/11

We hebben de Philips HD8834/11 nu twee weken in gebruik. Na het lezen van de gebruiksaanwijzing is het apparaat makkelijk te gebruiken. Na het vinden van de juiste koffiebonen (erg belangrijk!) doet het apparaat de rest. De verschillende sterktes zijn zeker terug te vinden in de smaak van de koffie, dit is bij sommige apparaten nauwelijks te merken. De schuim voor je cappuccino is goed, verwacht echter niet de perfecte dikte (waarbij je lepeltje blijft liggen). Voor mij persoonlijk geen probleem.

Over de duurzaamheid kan ik logischerwijs nog niets zeggen aangezien het apparaat pas twee weken wordt gebruikt.

Conclusie: een prima espresso apparaat voor een leuke prijs, die er ook nog eens goed uitziet!

Bas 27-06-2016

Prettig espresso apparaat

1e indruk is zeer goed. De eerste bakjes waren ontzettend slap maar dit was ook te vinden in de gebruiksaanwijzing. Ook de cappuccino functie werkt zeer prettig.

DICK 27-06-2016

Koffie zoal die moet zijn

Over deze weet ik weinig te zeggen,we hebben hem pas 1 dag, maar binnen onze vriendenkring hoorden we alleen maar lovende geluiden

B W 26-06-2016

Leuk en lekker product

7,6
Net gekocht, makkelijke handleiding,
Eerste koffie smaakt goed.
Fijn met losse melk opschuimer die je apart kan schoonmaken en vullen

Dirk Kleijer 25-06-2016

goed product

ik wou altijd al zo'n apparaat nu heb ik er en daar geniet ik vol op van het product is precies zoals ik gewild had

swingcees 21-06-2016

UITSTEKENDE KOFFIE

apparaat pas in gebruik, eerste indruk mooie vormgeving , compact in vergelijk mijn saeco synthia , goed en duidelijk display , koffie en cappicino goed in te stellen , jammer weer dat Philips er geen volledige gebruiksaanwijzing in nederlands bij doet

johan154 21-06-2016

mooi apparaat

Lekkere koffie

Met de juiste melk/koffie afstelling ook de juiste cappuchino temperatuur

Makkelijk met display alles word aangegeven

Ook stil voor een bonenmachine

Super automatic 20-06-2016

Super automatic

Makkelijk in te bedienen gebruikt vriendelijk
Mooie vorm goed schoon te maken een aan Winst in de keuken

Metsik3 18-06-2016

Prima Espresso en Cappuccino met een druk op de knop

We hebben al eerder een ander merk espresso-apparaat gehad. In vergelijking daarmee is de Philips een kleiner (fijn voor de ruimte op het aanrecht), misschien wel lekkerder, maar zeker een gebruiksvriendelijker apparaat.