Philips HD8847

Volautomatisch
ja (koffie)
Saeco HD8900/01
8,5 (2)

Beoordeling op basis van 22 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Corrie Schoonaard 15-12-2016 Product paar weken in bezit

Philips 4000 serie HD8847/11

Ideale machine om zowel espresso als "gewone" filterkoffie te maken. De sterkte kun je instellen en de temperatuur is goed.
Uitstekende cappuccino met een goede schuimlaag.
Ik heb gekozen voor de zilveren variant, de machine heeft een heel mooie vormgeving en een duidelijk display.

Sector 27-11-2016 Product paar weken in bezit

Mooi degelijk koffiezetapparaat

Deze expresso machine is zeer netjes en goed gebouwd. Alle klepjes van de machine zitten mooi dicht dmv magneten. Het aparaat is niet heel groot. En de koffie is super lekker.

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Formaat
  • Lekkere koffie

Minpunten

• Geen automatische melkkan reiniging
  • Koffie uitloop had wat lager moetten kunnen

HB 27-11-2016 Product paar dagen in bezit

goede indruk

net gekocht, eerste indruk is goed en eerste kopjes koffie ook. Ben een "nieuwe" gebruiker van de bonenkoffie. het gebruik van de instellingen en gemak van bediening spreken me aan. onderhoud staat goed uitgelegd.

koffiemachine 23-11-2016 Product paar dagen in bezit

lekker

heerlijke koffie en cappucino.
Makkelijk in gebruik. Goede prijs kwaliteitverhouding en prettig is de cashback actie

Marcel 04-11-2016 Product paar dagen in bezit

Gemakkelijk in gebruike en lekkere koffie

Snel geïnstalleerd en lekkere koffie. Compact apparat wat weinig plaats op het aanrecht inneemt. Heeft alles wat nodig is.

Ondrej 05-07-2016 Product paar dagen in bezit

Heel goed apparaat

Hele goede hete koffie, gemakkelijk te gebruiken. Apparaat kan wat kleiner zijn, gelukkig heb ik ook plek voor. Zeer tevreden

leutje68 01-06-2016

gemakkelijk in gebruik

zet lekkere warme koffie, een voudige bediening. moet wel even weer wennen aan een andere espresso machine.

Bianca1969 17-01-2016

Uitstekende machine voor perfecte koffie

Machine is prima te bedienen zonder poespas. Onderhoud is goed en snel uit te voeren (wekelijkse reiniging). Vormgeving is praktisch, neemt niet veel ruimte in beslag. Zet prima en snel koffie/espresso. Altijd een vers kopje heerlijke espresso. Keuze uit espresso of espresso lungo met 1 druk op de knop. Ook keuze voor gewone koffie, makkelijk als je een gast hebt die geen espresso lust. Melkopschuimer gebruik ik niet, dus geen ervaring mee.

novo1611 27-12-2015

De Smaak is Raak!

Een makkelijk te bedienen koffieautomaat, die heerlijke koffie serveert!
En dat is waar je zo'n koffie automaat voor koopt.
Diverse sterkten kunnen ingesteld worden.
Klassieke koffie instelling.

leoverm 13-12-2015 Product paar weken in bezit

Stille machine t.o. onze oudere Siemens espresso machine.
Makkelijk om een Cappuccino te maken met een druk op de knop.
Gewoon een heerlijke machine die ik iedereen aan kan bevelen.

Kees53 11-12-2015

Gevarieerd en gebruiksvriendelijk koffiezetten

Tevreden over de kwaliteit van de cappuccino en het gemak waarmee je dit zet. Overige koffie mogelijkheden smaken ook zeer goed.

bob71 10-11-2015

uitstekend

Wij waren op zoek naar een koffiemachine die ook gewone koffie kon zetten en wij zijn met de phillips hd8847/01 meer dan verrast.
Voor zover wij kunnen vinden is de phillips hd8847/01 de enige koffiemachine in deze prijsklasse die aan deze eis voldoet. De prijs en de kwaliteit van de machine zijn boven verwachting. Ook het bedieningsgemak en de gebruiksaanwijzing bij het apparaat zijn zeer eenvoudig dus goed te begrijpen

ErikP 22-10-2015

voortdurend storingen

Het apparaat is nu voor de derde keer terug naar de reparateur. Telkens storingen en dingen kapot, zoals watersensor, pomp, waterreservoir, blijven hangen in clean cyclus... Morste heel veel koffie in de zetgroep. Watersensors zitten op een plek die nat kunnen worden bij het vullen.
Tip:
aan de linkerzijde mogen geen water en/of kruisproducten gesproten worden. Krijg vervolgens te horen dat het door gebruik komt...?
Even ter verduidelijking, aan de linkerkant zit het waterreservoir!!

Mijn mening, ondeugdelijk apparaat. Eenmaal werkend wel lekkere koffie, een bakkie troost..!

FLORINA 14-09-2015

zeer tevreden

HEB MIJN PRODUCT OP 2 JUNI IN GEBRUIK GENOMEN EN BEN ER ZEER TEVREDEN OVER , MAAKT EEN HEEEL LEKKER KOPJE KOFFIE EN EEN MAAL ALLES GEPROGAMEERD HOEF IK MAAR OP DE GEWENSTE KOFFIE TE DRUKKEN EN KLAAR IS KEES

PS
KAN GEEN SLECHTE DINGEN ER OVER ZEGGEN

C. THEEUWEN

tuinder 30-08-2015

een goede espressomachine

snelle machine voor een goed en heet kopje koffie of cappucino,
wij zijn erg tevreden over deze koffiemachine.

COR49 19-07-2015

zeer goed

maakt heel lekkere koffie alleen jammer dat het apparaat veel herrie (luidruchtig) is maar weegt niet af tegen de lekkere koffie

Humbert44 30-05-2015

Heerlijke koffie

De machine maakt heerlijke warme koffie,espresso, cappuccino en nog veel meer.
Onze dochter drinkt graag latte machiato, onze vriendin drinkt koffie cafeïne vrij, het is prima mogelijk met dit apparaat maar we moesten het zelf uitvogelen want de gebruiksaanwijzing is het enige minpuntje.
Een prima apparaat je krijgt waar voor je geld.

Plor04 29-05-2015

Zeer praktische volautomaat. Via scherm is het zelfs voor niet handige mensens een handig apparaat.

Vooral heerlijke koffie, dat om mee te beginnen.
Stond als niet al te handig mens sceptisch tegenover gebruik, maar dank zij de Communicatie via scherm op apparaat is het gebruik meer dan eenvoudig. Apparaat laat zien wat het doet en waarschuwt simpel als er iets niet goed is. ( geen koffievoorraad, afvalbakje te vol etc)
Dit is grote technische vooruitgang voor in het huishouden en maakt een professioneel bakje espresso mogelijk.
Hiermede is iedereen barista.

Paulus49 25-05-2015

Dit product is zeer aan te bevelen

Machine zet voortreffelijke koffie. Reeds verschillende merken koffiebonen getest. Is zeer gebruiksvriendelijk. Koffie en Cappuccino zijn voortreffelijk Baristawaardig .Je kunt snel schakelen van Espresso naar cappuccino en gewone koffie, en is instelbaar in verschillende strekten, voor ieder wat wils dus. Ook is hij gemakkelijk reinigbaar. en ziet er visueel mooi uit. Een grote aanwinst dus in onze keuken.

govert10 16-05-2015

De lekkerste koffie.

Ik heb deze machine nu ruim een wek geprobeerd, en het resultaat is echt verbluffend. Welk kopje koffie ook wilt drinken het is makkelijk in te stellen naar ieders smaak.
de cappucino is super lekker en ook daar is de sterkte makkelijk van instelbaar, en hij onthoud evt. je eigen wensen.
De Senseo staat er nog, ik moet mn padjes nog opmaken , zal een moeilijke beslissing worden.
Deze koffie machine is mijn grote vriend geworden.