Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

Krups EA8150 Automatic zwart

Bekijk alle Espressomachines

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 60 reviews die zijn achtergelaten voor de Krups EA8150 Automatic zwart op Kieskeurig.be.

BesteProduct.nl 13-09-2017
6,5

Krups Espresso Automatic EA8150: Geen lust voor het oog, maar de espresso is dik in orde

Geen lust voor het oog, een beetje lawaaiig en een onverwacht automatisch spoelprogramma dat ruim een half uur innam. De Krups Espresso Automatic EA8150 zet zeker geen slechte espresso, maar blinkt door deze zaken (helaas) niet uit. Daarnaast is er bij de bediening gekozen voor icoontjes. Iets wat er oprecht wel leuk uitziet, maar volgens ons testpanel waren 'gewoon woorden' logischer geweest. Nu moesten we toch even de handleiding raadplegen, want welk drankje staat nu precies voor welk icoontje? De espresso valt gelukkig absoluut niet tegen. Hij smaakte lekker, enigszins zoet, en er kwam een mooi crema laagje op. Al leek het een beetje op filterkoffie, máár dan wel hele goede filterkoffie.

Lees verder op BesteProduct.nl

Voordelen

• Goede temperatuur
  • Groot display met veel waarschuwingen