Philips HD8832 - Reviews

tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Type
espresso machine

Beoordeling op basis van 9 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

• Slecht

AVAAmsterdam 20-11-2016

Makkelijk cappucino en koffie verkeerd maken

De koffie uit deze volautomaat is prima en in zekere mate in te stellen. Je moet wel goed de gebruiksaanwijzingen lezen. Deze zijn niet altijd duidelijk. Met name het schoonmaken en uithalen van de zetgroep kan duidelijker worden beschreven.

Jarihama 30-09-2016

Lastig om water en koffie bij te vullen.

Als het apparaat op het aanrecht onder een keukenkastje staat, is het lastig om water en koffiebonen bij te vullen.
Het lekbakje is snel vol, ondanks dat er bij het aan- en uitzetten een beker onder de afgifte-unit wordt geplaatst.

EdenPeet 08-08-2016

prima koffiemachine

De koffiemachine zet heerlijke koffie

gemakkelijk te bedienen

Heel veel mogelijkheden om de koffie naar eigen smaak in te stellen.

We gebruiken hem ook voor het zetten van een kopje thee lekker makkelijk niet meer water koken dan nodig is.

A 05-07-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne machine

Machine doet het prima, werkt makkelijk, goed instelbaar, melkschuimen gaat ook makkelijk.
Groot waterreservoir en bonenreservoir voor een compacte machine

Rimpeldepimpel 08-05-2016

Triest

Spetert de hele boel onder.
Is niet heet
En de melk uitgifte zit veel te dicht op de rand van je kopje.
Al met al triest ding

Ruud_1 30-04-2016 Product paar weken in bezit

Snel kapot

5,8
Op het eerste gezicht een fraaie machine. Werkt redelijk eenvoudig. Koffie warmte en smaak prima. Maar na 6 weken begon het slappe koffie te geven. Aan het geluid kon ik horen dat het malen niet goed ging. Meteen goed gereinigd, dat hield even. Na een paar dagen weer slappe koffie. Teruggebracht naar de winkel.

joppe282 19-01-2016

prima apparaat

makkelijk schoon te maken
koffie zou wat heter kunnen
kunnen koffieopvangbak en lekbak in de afwasautomaat ?

Marsanden 19-11-2015

Het product voldoet aan onze verwachtingen.

Voldoende mogelijkheden en heerlijke koffie. Jammer dat er geen volledige Nederlandse handleiding bijzit. Deze volledige Nederlandse handleiding is alleen maar via internet te downloaden en om dan iets snel op te zoeken is niet handig.

ezinken 08-11-2015 Product paar dagen in bezit

Na bijna 8 jaar een delonghi te hebben gehad, prima apparaat trouwens, hebben we deze Philips gekocht. Een reden voor deze keuze was oa het eenvoudig maken van schuim voor cappuccino. De Philips maakt minder geluid dan de delonghi en is ook kleiner, maar dat heeft wellicht met de evolutie te maken in 8 jaar.

Het apparaat instellen ging erg eenvoudig. Het ziet er verder prima uit met een mooi en handig schermpje. Wat ik wel behoorlijk irritant vind is het knipperen van het aan/uit knopje, of eigenlijk is het een standby knopje. Om het apparaat helemaal uit te schakelen moet je telkens achter het ding prutsen voor het echte aan/uit knopje. Ik vind het ook wel erg vreemd dat je in deze tijd van energiebesparing een toestel niet eenvoudig helemaal uit kan schakelen.

De mogelijkheden om de koffie naar je eigen smaak in te stellen is prima en wat erg leuk en handig is, is het memorie instellen van de hoeveelheid water, dus die kan je precies instellen naar de maat van je kopjes.

Wat wel vreemd is is dat de drap heel nat is. Bij de delonghi waren het droge schijven na het zetten van koffie, bij de Philips is dat een natte prut dus erg moeilijk uit het opvangbakje te krijgen.

Al met al zijn we tot nu toe redelijk tevreden.