KitchenAid 5KES0503 crème

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de KitchenAid 5KES0503 crème op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,2

Decan 17-11-2018

onhandig duur toestel

Geschreven voor: KitchenAid 5KES0503 zwart

Dit toestel is op zich wel een mooi toestel maar daarbij is alles ineens gezegd.

-Het toestel voelt robuust en degelijk aan maar is zeer onhandig in gebruik.
-Het waterreservoir moet je met de nodige kracht eruit nemen waarbij je die er soms er echt moet uitsleuren omdat die er zeer vast in klemt.
-De pads vallen er geregeld niet door of blokkeren het systeem.
Wanneer het water uit is en je toestel terug start, blijkt die niet te onthouden te hebben dat hij reeds bezig was aan een koffie , met als gevolg de koffie overloopt (vorig goedkoop toestel deed dit wel perfect)
-De druipbak is een zwaar onhandig ding uit 4 stukken, die uit elkaar valt bij het ledigen en een puzzel is om die terug in elkaar te krijgen.
-De druipbak is zeer moeilijk proper te houden en is eigenlijk enkel in de vaatwas proper te krijgen (te veel hoekjes en kanten).

Dit toestel is een echte miskoop geweest, dure Chinese rommel, met als gevolg dat we het toestel terug in zijn doos hebben gestopt en ons oud goedkoop machientje terug gebruiken.

Pluspunten

• vormgeving

Minpunten

• onhandig in gebruik
  • moeilijk proper te houden