Siemens TE603201RW - Reviews

Soorten koffie
latte macchiato

Dieneke 09-12-2016 Product paar weken in bezit

Mooie display

Mooie uitstraling! Heerlijke koffie! Zeer tevreden over het apparaat. Een aanrader. Makkelijke display.

Pluspunten

• Mooi

J. van den Eng 08-12-2016 Product paar dagen in bezit

mooi en lekkere koffie

Ik heb voor deze siemens gekozen omdat de bediening gemakkelijk en overzichtelijk is de vormgeving mooi is en een lekkere koffie maakt doordat deze machine die perfect in te stellen is.

M.keulen 08-12-2016 Product paar weken in bezit

Makkelijk apparaat, goede koffie

Heerlijk dat je je koffie helemaal naar je eigen smaak kan instellen. Het grootste gemak is dat hij makkelijk te bedienen is. Perfect apparaat ook de temperatuur van de koffie is goed heet.

Suzanne4ever 07-12-2016

Ons kerstcadeau

We hebben er hard voor gespaard om dit apparaat te kunnen kopen, hij is best duur. Apparaat vanaf 27 november 2016 in gebruik genomen. Gemakkelijk apparaat om te bedienen. Alleen wat de meeste reviews al zeggen: Heetwater functie is omslachtig, lekbakje snel vol en de koffievarianten met melk zouden wat heter mogen. Verder ben ik tevreden met dit apparaat! :-)

Pluspunten

• Gemakkelijk apparaat om te bedienen

Minpunten

• Heetwater functie is omslachtig
  • koffievarianten met melk zouden wat heter mogen
  • Duur

ad 07-12-2016 Product paar maanden in bezit

mooi compact model

lekkere koffie die ook lekker warm is
niet veel lawaai bij het malen van de koffiebonen en het zetten van een heerlijk bakkie
het apparaat is gebruik vriendelijk goed afleesbaar display
voor het geld is het wel waard vele andere koffiemachines zijn dan prijs technische toch een stuk minder

Pluspunten

• compact
  • geluids arm
  • vriendelijk in gebruik
  • groot display

Minpunten

• nog geen

RonV 05-12-2016 Product paar dagen in bezit

Perfecte machine

Zeer goede machine, lekkere koffie, makkelijk in gebruik, duidelijke gebruikershandleiding, bijna geluidsarm i.v.m. andere apparaten in de zelfde prijsklasse.

Pluspunten

• Alles

Minpunten

• Niets kunnen vinden tot nu toe

Sjoerd 04-12-2016 Product paar dagen in bezit

Eindelijk een echte

Na veel wisseling van koffie apparaten eindelijk eentje welke voldoet aan de verwachtingen. Simpel in bediening en uitstekende koffie.

Pluspunten

• Simpele bediening
  • Goed resultaat koffie, cappuccino e.d
  • Lekker stil
  • Reinigd zijn eigen bij uitschakelen

Petra Versteeg 04-12-2016 Product paar dagen in bezit

Luxe uitstraling, geweldige machine

Ik vind dit Siemens apparaat een geweldige aankoop. Hij is eenvoudig in gebruik. De uitstraling is luxe en ook mogelijkheden voor de koffie zijn zeer uitgebreid. Ieder met gemak zijn eigen koffie. De schuim is met alle soorten melk perfect. De milk clean werkt eenvoudig en is met een paar seconden gedaan. Het geluid valt mij mee. De bonen worden tenslotte gemalen. Voor mij een topaankoop!

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Eenvoudig schoon te maken.
  • Stijlvolle uitstraling
  • Veel koffiemogelijkheden

Minpunten

• Een groter waterreservoir is handig.

Linda 04-12-2016 Product paar dagen in bezit

Duidelijk scherm en zeer gebruiksvriendelijk

Het is een zeer stil apparaat en heel gebruiksvriendelijk: water, bonen stekker erin en klaar!
Ook het onderhoud is super eenvoudig.
En dan het belangrijkste: heerlijke koffie !

Igor 02-12-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige machine!

Mijn vrouw en ik zijn helemaal tevreden met onze keuze. Totaal automatisch, ook zelfspoeling na de in- en uitschakeling van de machine. Heel handig in gebruik en mooi uitwerp. Het kost zeker dat wat we hebben betaald. We hebben dit apparaat slechts een paar dagen, daarom ik ga niet diep in analysis.

Peter 02-12-2016 Product paar dagen in bezit

De stilte

Na veel speurwerk hebben wij deze volautomaat van Siemens gekocht. De reviews die dit apparaat krijgen zijn dan ook niet gelogen. De stilte van de maling is een genot en de koffie en de temperatuur van de koffie zijn werkelijk fantastisch.

Pluspunten

• temperatuur
  • stilte
  • Uitstraling

Jaak van Deursen 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

mooie en duidelijke display

Het toestel is duidelijk en gemakkelijk in gebruik en onderhoud, degelijk toestel met veel keuzemogelijkheden. Je zet in enkele seconden het juiste kopje koffie, thee, warme melk of warme chocolademelk voor je gezin, je familie en vrienden.

Els 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

Gemakkelijk in gebruik, duidelijke functie's

Prachtig apparaat, stil en erg gemakkelijk in gebruik. Heerlijke verschillende koffie's te maken, duidelijke display waarop het apparaat aangeeft wat je moet doen!

Pluspunten

• stil apparaat tijdens gebruik
  • duidelijk in gebruik
  • heerlijke koffie

Gonnie 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

Uitstekende koffiemachine

De machine heeft een eenvoudige bediening waar je snel een lekkere verse kop koffie mee kunt maken. Ook de koffie varianten met melk zijn erg lekker. Ze hebben een mooi opgeklopt schuim. Elke variant koffie kun je naar eigen wens instellen. Het apparaat is gemakkelijk te reinigen.

Pluspunten

• Gemakkelijk te bedienen
  • Overzichtelijken display
  • Ruime keuze van koffievarianten
  • Gemakkelijk te reinigen

Minpunten

• Nog geen minpunten ontdekt

M. Nijhof 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

prima koffie apparaat

Heerlijke variatie aan koffie soorten met een heerlijke smaak, zeer aan te bevelen met een goed gebruikers vriendelijkheid

Bert 28-11-2016 Product paar dagen in bezit

Makkelijk te reinigen

Heerlijke koffie. Het touchscreen menu is gebruiksvriendelijk. Automatisch reinigen gaat ook makkelijk.

Pluspunten

• Koffiesmaak
  • Automatisch reinigen programma

Emma 28-11-2016 Product paar dagen in bezit

Heerlijke koffieproducten met deze Siemens volautomaat

Na lang wikken en wegen toch uiteindelijk gekozen voor de TE603201RW en we zijn zeer tevreden over dit product. Zodra het apparaat de bonen heeft gemalen en de koffie wordt gezet ruik je al het heerlijke aroma door heel de keuken! Alle koffiesoorten zijn goed heet, (want ik houd van zeer hete koffie) en hebben een heerlijk aroma. Wat fijn is dat, wanneer je extra sterke koffie zet, deze vol van smaak is maar absoluut niet bitter. We zijn erg blij met de diversiteit aan koffieproducten, en koffiesterktes. We zijn met een gezin van 6 personen en er is voor elk wat wils. Heb ik 's morgens zin in cappuccino bij het ontbijt, dochterlief wil een glas melk en mijn vriend wil een sterke bak om goed wakker te worden.... alles is mogelijk met dit geweldige apparaat. Het is zeer gebruiksvriendelijk, zelfs een leek kan ermee omgaan. Slechts met één druk op de knop, of op eenvoudige wijze aanpassen van het recept; je overheerlijke koffie is snel en eenvoudig gezet. Ook het maken van de melkproducten is zo handig met dit pijpje. Je stopt het in het pak, zet em aan en het apparaat doet de rest. Geen geklop of extra afwas.
Voor ons is het na aanschaf van dit apparaat elke dag een beetje feest!

Pluspunten

• goed heet
  • slangetje voor melkproducten
  • diversiteit aan producten
  • mooi design
  • gebruiksvriendelijk

Minpunten

• reiniging na iedere keer aanzetten

Walter 27-11-2016 Product paar dagen in bezit

Simpel en doeltreffend

Na een lange zoektocht naar een vervanger voor onze Dolce Gusto hebben we ons in 1e instantie via internet georiënteerd op een Philips Saeco. De prijs kwaliteit zat binnen ons gestelde bereik.
We besloten daarom om de Saeco ook in het echt te bekijken waarbij wij ook graag advies wilden ontvangen. Zo bezochten wij diverse winkels met uiteenlopende service en advies. Bij de laatste winkel werden wij gewezen op de Siemens EQ.6 als een interessant alternatief voor de Saeco.
In de winkel was er de mogelijkheid om de EQ.6 aan het werk te zien. De degelijke uitstraling van de EQ.6 en het lage geluidsniveau viel ons direct op. De eenvoudige bediening en de, voor ons, meer dan voldoende keuze- en instellingsmogelijkheden trokken ons verder over de streep. Uiteraard ook nog een echt kopje espresso genoten en dat was het laatste zetje ;)
De bediening via het touchscreen is eenvoudig. Een van de grote pluspunten vinden wij de mogelijkheid om zowel de koffiesterkte alsook de -hoeveelheid direct in te stellen. Via het menu kan daarnaast de temperatuur aangepast worden.
Het onderhoud is eenvoudig en de verschillende onderdelen zijn gemakkelijk schoon te houden. De melkunit wordt telkens bij het uitschakelen automatisch geschoond. Bij het aanzetten wordt de machine ook doorgespoeld. Via het menu zijn er ook mogelijkheden om op elk gewenst moment schoningsprogramma's te draaien.
Inmiddels hebben wij ook nog kunnen genieten van waar het hier uiteindelijk om draait: koffie/cappuccino/latte macciato etc :))

Pluspunten

• Eenvoud
  • Vormgeving
  • Keuzemogelijkheden
  • Instelbare koffiesterkte

Andre 27-11-2016 Product paar dagen in bezit

Super volautomaat

Na het uitpakken van de Siemens EQ.6 300 serie volautomaat, bleek de installatie super mee te vallen. Binnen enkele minuten liep de eerste kop koffie al in het kopje.
Dan blijkt de veelzijdigheid van het apparaat ...de koffie werd wat koud en slap bevonden maar voila de 2de poging was de koffie perfect van temperatuur en van een perfecte sterkte te zijn.
Uiteraard is de Latte Machiato stand ook getest en wat een heerlijkheid is dat en met zo veel gemak...een pak melk het slangetje erin en even de sterkte via het touch display aangepast en klaar.

Ook warme melk gaat vanzelf of zoals de kinderen bedachten..hee warme chocomelk uit pak kan toch ook ??...zogezegd zo gedaan en jawel hoor ook die was smakelijk en warm.

Daarna moet uiteraard het melk systeem gereingd worden....de milk clean optie even 1 druk op de knop 2x start en het systeem is schoon.

Ook het schoonmaken van het zet gedeelte en het opvangbakje is een eitje.

Deze volautomaat is zeer zeker z'n geld waard as je van gemak en koffie houd.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Koffie sterkte aanpasbaar aan eigen smaak
  • voldoende koffie keus

J.Soer 27-11-2016 Product paar dagen in bezit

top volautomaat van siemens

Een lekkere bak koffie uit deze automaat. Ook makkelijk te bedienen. zelfs voor mensen met reuma. Met 1 aanraking wordt je espresso, lette, koffie verkeerd, capucino warm water voor thee gezet. geen gezeur met spoelen, dat doet het apparaat zelf. 1 keer per dag legen en omspoelen en klaar. ontkalken enz. geeft hij zelf aan. Aan te bevelen.Groetjes Mieneke