FrancisFrancis X7 iperEspresso zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de FrancisFrancis X7 iperEspresso zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Jeanpierre56 28-09-2013

Na een jaar toestel in kortsluiting. Binnen gedaan onder waarborg. Na negen weken nog niet terug. Schandalig!!

Jeanpierre56 07-11-2013

In oktober na tien weken herstelling toestel terug. 4 november terug kapot. Nooit meer.

Jeanpierre56 16-01-2014

Na tien weken toestel terug! Na twee weken opnieuw stuk! Ander, gloednieuw toestel gekregen, tot nu toe zonder defecten. ik hoop nu meer geluk te hebben .

Rosita Det. 28-06-2013

Deze retro espressomachine is makkelijk te bedienen door middel van knoppen.Er is ook een stoompijpje om zelf melk op te schuimen.Het watereservoir heeft een inhoud van 1200 ml.Er zaten ook 21 capsules bij.Capsules zijn verkrijgbaar in verschillende smaken.Zo is er de normal roast en de decafeinato.De deca is dezelfde als de normal roast maar dan zonder cafeine.Natuurlijk zijn er meer smaken verkrijgbaar.De capsules kocht ik bij de bijenkorf.Je kan uitsluitend deze capsules gebruiken.Boven op de machine tussen het metaalrekje zit er een warmhouderplaat waarop je je kopje kan voorverwarmen.Het plaatsen van capsules gaat via het hendeltje dat je uit het design klikt en na het plaatsen weer vast zet via de knop.De boiler is van koper wat zorgt voor een stabiele temperatuur van het water.Heerlijke espresso iig en we gaan zeker ook nog de andere smaken proberen.