Krups EA8025PE zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups EA8025PE zwart, zilver op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

India00_1 21-01-2013
Geschreven voor: Krups EA8025PE zwart, zilver

Noch dit toestel noch de rest van het gamma zou ik aanraden. Deze toestelletjes zijn bijzonder compact maar mankeren telkens iets. Heb al meerdere toestelletjes gehad binnen de garantieperiode maar eenmaal deze voorbij is doen ze het niet meer en worden ze ook niet meer hersteld. Je mag dus een nieuwe kopen!!! Ze lekken water onderaan en geven slechts 1/2 tas koffie. Als het dit niet is dan loopt de molen vast ondanks het gebruik van droge bonen.
Dus, koop zeker geen Krups espresso want het is doffe ellende. Ik heb het gehad ermee.

Gerdantje 12-08-2013

Bij mij precies hetzelfde, reactie van de klantenservice:
ja mevrouw het zijn storingsgevoelige apparaten.
Daar kan je het mee doen.Eventueel na verstrijken van de garantieperiode het apparaat zelf naar het postkantoor brengen en dan maar afwachten.Foei.
N.B. het apparaat was na 1 jaar ook al eens kapot.