Siemens TE503521DE - Reviews

Type
espresso machine
Soorten koffie
espresso, latte macchiato

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Anjaflo 30-12-2014 Product maand in bezit

Heerlijk bakje koffie en zeker de cappucino is heerlijk goed warm, goed van smaak en gemakkelijk af te stellen door de knoppen. Een dikke 10 dus hoop dat we er nog jaren plezier van hebben. Vele vrienden tijdens feestdagen vonden de koffie zo lekker denken erover er ook een aan te schaffen. Het is gewoon gemak een kopje koffie vers gezet op elk moment dat je er zin in hebt. Gewoon heerlijk!

RobertHogerwaard 16-06-2014

Heerlijke koffie

Het apparaat zet heerlijke koffie met een juiste temperatuur. Gezette koffie bevat nagenoeg geen koffie drap. Het toestel is sterk aan te bevelen. Zeker gezien de goede prijs kwaliteit verhouding.

Elvin 07-06-2014

Heerlijke koffie

Nadat onze vorige koffiezetapparaat meer water de lucht in spoot dan dat er door de koffie druppelde gingen wij op zoek naar een vervanger. Na veel wikken en wegen is de keuze op dit apparaat gevallen. Ondanks dat het qua uiterlijk niet onze eerste keuze was en dat de prijs aan de stevige kant is, hebben we geen moment spijt gehad van de aanschaf. Met dit apparaat is het door de vele instellingen mogelijk om voor elke smaak de perfecte koffie te zetten. Van Cappuccino tot Latte Macchiato, stevige espresso tot slappe café crème. Het apparaat is verder heel simpel te bedienen en gemakkelijk schoon te maken. Wel meteen reinigingstabletten aanschaffen. Als hij eenmaal aangeeft dat er gereinigd moet worden dan volgen er niet veel kopjes koffie meer voordat het reinigings programma doorlopen wordt.

TMaerten 03-01-2014

Echte koffie.

Mijn Siemens EQ 5 Machiato werkt voortreffelijk en makkelijk. De koffie smaakt werkelijk voortreffelijk, mede dank zij de vele mogelijkheden je koffie naar jouw smaak in te stellen. Groet, T. Maerten

BartFlaat 03-01-2014

eindelijk weer koffie zoals het hoort

lang gezocht naar een machine waar echt lekkere koffie uit te halen is met de vele instel mogelijkheden is er voor iedereen een goeie bak leut te maken het opschuimen van melk is ff wennen maar dan krijg je ook wat voor terug een fijnproever