De'Longhi EC 680.M - Reviews

tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Type
espresso machine

Beoordeling op basis van 25 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Marion 18-05-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie machine voor een mooie prijs

Dit apparaat doet wat hij belooft. Goede espresso, alles makkelijk in te stellen. Temperatuur is ook goed. Ook voor de cappuccino of cortado liefhebber is deze machine uitstekend.
Aan en uit knop is wat stroef, deze bleef al een keer vast zitten. Verder een top apparaat.

Pluspunten

• makkelijk in het gebruik
  • snel op temperatuur
  • een blikvanger in je keuken

Minpunten

• aan en uit knop beetje stroef.

Peter 31-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi design en Simpele bediening

Dit apparaat doet wat het belooft. Een lekker bakje koffie voor een prima prijs. Bediening is simpel en snel. Daarnaast is het een mooi design wat perfect past in de keuken.

Pluspunten

• Simpele bediening
  • Compact

Minpunten

• Instellen van apparaat soms onduidelijk
  • Piston klikt soms lastig onder apparaat

Piet 31-12-2016 Product paar dagen in bezit

Prettig apparaat, hete koffie

Smal, pittig apparaat. Goed heet zowel koffie als melk. Warmhoudplaat voor kopjes is niet relevant: wordt pas na enkele kopjes beetje warm.

Sander 30-12-2016 Product paar weken in bezit

Fijne espresso uit een mooi apparaat

Ik ben erg tevreden over mijn aankoop, binnen een minuut heb ik verse espresso en dat helpt wel bij het opstarten van de dag.

koffieafficionado 29-12-2016 Product paar dagen in bezit

Lekkere espresso met mooie crème laag

Dit apparaat werkt gemakkelijk. kind kan de was doen. Maakt ook mooie melkschuimlaag voor capuccino als je dat lekker vindt. Ik heb ook de koffie pads gebruikt. Dat gaat eveneens makkelijk. Smaakt ook niet verkeerd, maar een vers gemalen koffieboon is nu eenmaal lekkerder. En ik heb een goede molen, dus je begrijpt mijn eerste keus.... deze de Longhi koffiemachine is een heel goed apparaat voor een eerlijke prijs, wat wil je nog meer? Kopen dus!

Pluspunten

• Prima espresso
  • Heerlijk crème laagje
  • Goede temperatuur
  • Mooie melkschuimlaag

Minpunten

• Reservoir water is een beetje klein

Johanna 26-12-2016 Product paar dagen in bezit

Perfecte espresso automaat voor beginnende barista's

Ik wilde een simpele maar degelijke espresso autmaat. Deze Delonghi is een super espresso machine ! Makkelijk, stil en vooral lekkere koffie. Schuimt geweldig goed, echt dik schuim. Aanrader !

Elio 21-12-2016 Product paar dagen in bezit

Uitstekende koffiemachine

Fijne koffiemachine, lekkere koffie. Koffie is wel nogal koud, ook met instelling op hoogste temperatuur.

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • Veel instellingen mogelijk

Minpunten

• Temperatuur te laag
  • Smaak minder krachtig dan van Francis Francis

fierke 18-12-2016 Product paar dagen in bezit

Ziet er mooi uit

Geen high end product en het voldoet prima. Goede prijs- kwaliteit verhouding. en het doet wat je verwacht

Pluspunten

• Mooi
  • Neem weinig ruimte in beslag

Minpunten

• Niet heel zwaar

I.Groenendijk 17-12-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtig espresso apparaat

Ik ben super tevreden met dit espresso apparaat. Hij zet een espresso even snel als dat je een senseo zou zetten en uiteraard is de kwaliteit vele malen beter. Melk schuimen duurt eventjes maar dan heb je ook gloeiend hete melk en dat is wat je wil. Je kan ook nog eens snel een kopje thee zetten mocht je dat willen. Ik moet wel zeggen dat het apparaat wel wat beweegt tijdens het vast zetten van de piston en dus moet je hem vasthouden, de kopjes trillen zodra je het lekbakje weghaalt en helaas zit er geen non-pressure filter bij. Dat laatste is makkelijk op te lossen voor een echte barista ervaring. Al met al een dikke 8.

Pluspunten

• Koffie kwaliteit
  • Snel heet
  • Zelf in te stellen
  • Neemt weinig ruimte in beslag

Minpunten

• Geen Non-Pressure filter
  • Iets wat licht (bouw kwaliteit toch uitstekend)

Ge Haarmans 16-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi design

Heerlijke koffieZiet er degelijk uit.Goede kwaliteit/prijsverhouding.Je kunt de koffie zo sterk maken als je zelf wil.

Pluspunten

• Degelijke machine
  • Mooi design.

Minpunten

• Waarom geen kannetje voor de melk?

Koffie liefhebber 16-12-2016 Product paar weken in bezit

Mooi apparaat en prima koffie

Mooi apparaat dat goede koffie zet. Eenvoudig te gebruiken en maakt het mogelijk om snel achter elkaar meerdere koppen koffie te zetten.

Pluspunten

• eenvoudig in gebruik
  • design
  • goede koffie

Minpunten

• grotere kopjes passen er niet goed onder

cyclingnerd 15-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat, makkelijke bediening

Op internet gezocht en gezocht, vergeleken met andere apparaten. Alles uitermate goed bestudeerd. Machine ziet er gelikt uit werkt perfect. Ik ben de enige die koffie drinkt in ons gezin en wil wat bijzonders wanneer ik koffie drink voor mij maakt een klein waterreservoir niet uit. Makkelijk is ook de mogelijkheid voor pads die je tijdens feestjes kan gebruiken.

Jan Euser 11-12-2016 Product paar dagen in bezit

Handzaam apparaat

Mooi ontwerp en een apparaat waar je altijd wel ruimte voor hebt in een kleine keuken. Makkelijke gebruiksaanwijzing.

Pluspunten

• Handzaam apparaat, altijd ruimte voor
  • Mooi ontwerp

larturus 06-12-2016 Product paar dagen in bezit

Tevreden met mijn aankoop

Goede kwaliteit koffie komt niet per se uit een grote machine. Dat bewijst de De'Longhi EC680.R Dedica. Met een breedte van slechts 15 centimeter maak je de lekkerste espressovariëteiten.

Ja, ik beveel dit product aan.

Pluspunten

• compact model
  • warmhoudplaat

Yingran Li 04-12-2016 Product paar dagen in bezit

lekker

Vertaling voor The coffee machine is very beautiful and it is very easily to do. I used to drink coffee from french press. After I use this machine to make coffee I found it is tasty! I love this coffee machine.
Vertaal in plaats daarvan naar The coffie machine is very beautiful and it is very easily to do. I used to drink coffee from french press. After I use this machine to make coffie I found it is tasty! I love this coffee machine.
Het koffiezetapparaat is erg mooi en het is heel gemakkelijk te doen. Ik gebruikte om koffie te drinken uit Franse pers. Nadat ik deze machine te gebruiken om koffie vond ik het is lekker! Ik hou van deze koffiemachine.

Pluspunten

• mooi
  • lekker
  • easily to use

barista-in-de-dop 02-12-2016 Product paar dagen in bezit

VEEL KWALITEIT OP KLEIN OPPPERVLAK

Wegens beperkte aanrechtblad ruimte lang gezocht naar een klein espressoapparaat met toch alle mogelijkheden voor een barista in de dop: Pompdruk 15 bar- stoom en thee mogelijkheden en overzichtelijke bediening

Pluspunten

• smal - past op iedere aanrecht
  • proffesionele mogelijkheden

E. Smits 29-11-2016 Product paar dagen in bezit

Handig compact

Deze compacte espressomachine neemt weinig ruimte in op het aanrecht. Ondanks het formaat maakt de machine een hele goede espresso, en is er zelfs ruimte om je kopjes te verwarmen. Er is genoeg ruimte om twee espressokopjes tegelijk te zetten. Het waterreservoir is wat klein, maar makkelijk bij te vullen en werkt als een waterreservoir van een Nespressomachine.

Pluspunten

• Compact
  • 15 bar
  • 3 filters meegeleverd

Minpunten

• Filters vallen er makkelijk uit bij het uikloppen

L Broers 28-11-2016 Product paar dagen in bezit

???

Scherpe prijs, mooi design, eenvoudige bediening. Lekker koffie, makkelijk schoon te meken, uitgebreide koffiepads te koop via internet.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk

Minpunten

• Geen koffiemolen

jammy 27-11-2016 Product paar dagen in bezit

Klein, maar fijn

Het apparaat heeft een mooi design en past op ieders aanrechtblad. Daarnaast zet dit apparaat ook nog eens heerlijke espresso's op een hele eenvoudige manier. Dit kun je niet fout doen!

Pluspunten

• klein
  • simpel
  • mooi
  • lekker

Minpunten

• hoeveelheid water niet in te stellen

Pascal Kramer 24-11-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer compact model voor professioneel bereide koffie

Ik ben al enige tijd opzoek naar een semi-proffesionele espressoapparaat. Maar stuite vaak op het probleem, dat de machine te groot is of de prijs is te proffesionele voor mij. Per toeval zag ik dit model in de schappen liggen bij de Metro. En heb besloten om na het lezen van proffesionele en consumenten revieuws dit espressoapparaat aan te schaffen. En nu ben ik dus de trotste eigennaar van een degelijke en rubust uitziende Delongi.

Pluspunten

• compact
  • degelijke uitstraling
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• Mag zwaarder zijn