De'Longhi EN 750.MB - Reviews

tile-Aantal kopjes
1 kopje per keer
Volautomatisch
ja (koffie+melk)

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

tomvanlook 11-12-2014 Product paar weken in bezit

Het toestel werkt prima
Ik denk wel dat hij de beste geïntegreerde melkfunctie ooit heeft op een Nespresso toestel.
Heel mooi vast schuim maakt ie.
Koffie is goed heet.
Hoeveelheden zijn mooi af te stellen bij koffie alleen, hete melk, melkrecepten en heet water

Anne 05-06-2017 Product half jaar of langer in bezit

melkschuimer word niet warm .

Ik vind het ronduit een waardeloos apparaat, heb het nu 2 jaar en 5 mnd en de melkschuimer word niet warm. ze zeggen bij klantenservice dat t apparaat maar hooguit 5 jaar meegaat. Als ik dit had geweten had ik t nooit gekocht.
nu kan ik het laten maken ( kost me meer als 100 euro) of ik kan het inruilen met korting van 80 euro ( terwijl er acties zijn van 90 euro korting) dit klopt toch niet he.
echt waardeloos nespresso.
Ik raad dit apparaat niemand aan of koop een apparte melkschuimer!!

Minpunten

• de melk schuimer word niet warm. waardeloos.
  • slechte service

Wim 02-01-2017 Product paar maanden in bezit

Zeer goed.

Zeer goed apparaat.
Heb deze gekocht omdat mijn vorige apparaat van het zelfde merk was en was ong. 2 types hiervoor. Deze voldoet na 5 jaar ook nog steeds erg goed en heb daar een ander mee blij gemaakt.
Dit app. aangeschaft omdat deze een heet water (handig voor oplos soep) functie heeft en dat je ook enkel opgeschuimde melk kan laten maken wat weer ahndig is voor chocolade melk.
Alles is per soort koffie te programmeren en een pluspunt is dat je hem ook terug kan zetten naar de fabrieks instelling.

Pluspunten

• Snel op temperatuur
  • Groot water reservoir.
  • Duidelijk display
  • Grote opvakbak voor gebruikte cups
  • Markering voor wateropvangbak.

Minpunten

• GEEN

Ronald 24-11-2016 Product paar weken in bezit

Nespresso

Met deze machine mijn eerste ervaring met Nespresso opgedaan. Wat een mooie, geweldige en gemakkelijk te bedienen apparaat. Super uitstraling en een aanwinst voor onze keuken. En boven alles zet deze machine ook nog een heerlijke cappucino en latte machiato !
En de kers op de taart : zelfreinigend ! Dus onderhoudsvrij....