De'Longhi ECAM 28.465.M - Reviews

gemalen koffie, koffiebonen
Aantal kopjes per keer
Type
espresso machine

Beoordeling op basis van 12 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Suzanne 18-02-2016 Product jaar of meer in bezit

4,2
Zeer onbetrouwbaar apparaat. Als het werkt dan gaat het prima en is de koffie lekker, maar hij is in een jaar tijd al 4x stuk geweest. DeLonghi geeft daarbij niet thuis. Ik ben geneigd om een andere te gaan kopen.

Qtek 20-04-2017 Product paar weken in bezit

Mooi design, straalt kwaliteit uit. Stille machine.

Plug & play, handige watervullen aan voorzijde. Dus geen moelijke handelingen om bij je resevoir te komen.

• Weinig lawaai
  • Slimme oplossing voor waterresevoir vulling

Minpunten

• eenvoudig display

Roos 15-04-2017 Product paar dagen in bezit

maklelijk display en hete koffie

na eerste de SEACO Pico Barista te hebben gekocht een paar kopjes koffie gemaakt. Hier niet tevreden over, temperatuur veel te laag. (72-74 graden)
De volgende dag op advies van de verkopen Delonghi Prima Donna S de Luxe gekocht. Heerlijk hete koffie (85 graden). Display werkt makkelijk en apparaat ziet er mooi uit(RVS)

Pluspunten

• hete koffie
  • mooie vormgeving, makkelijk display

Minpunten

• nog niet kunnen ontdekken

Patrickh 27-03-2017 Product paar dagen in bezit

de Longhi

een mooie machine maar de temp. met melk producten is erg lauw, denk dat er iets met het verwarmings element is moet nog contact opnemen met de Longhi. verder prima apparaat. in de winkel prima geholpen en daar was de koffie met op warmte stand 1 wel al warm nu met stand 4 nog niet zo warm als in de winkel.
ga er van uit dat dit probleempje snel is opgelost.

Pluspunten

• goede koffie smaak
  • staat geweldig op het aanrecht

Minpunten

• op moment is de melk in de koffie erg lauw

Esam 28 465 18-03-2017 Product paar weken in bezit

Groot gebruikers gemak prima smaak koffie

Dit is onze 2de hiervoor hadden we de esam 26455 en die was ook goed en deze is weer beter heeft een andere melkkan en heeft energiebesparing heett automatische melkreinigging

Pluspunten

• Compactmodel
  • Maakt minder herrie
  • Energibesparingsstand

Minpunten

• Afleesbaarheid melkkan (Max) kan beter
  • Filters zijn aardig aan de prijs

Bihappy 04-03-2017

Hele fijne machine met heerlijke koffie

Het was even een uitgave maar dan heb je ook wat. Even puzzelen naar alle mogelijkheden maar dan komt er ook heerlijke koffie uit naar ieder zijn zin.

Pluspunten

• Veel soorten koffie
  • Makkelijk in onderhoud

Minpunten

• goed de gebruiksaanwijzing lezen!

TvH Bergschenhoek 02-03-2017 Product paar dagen in bezit

Lekkere warme koffievariaties voor de liefhebber

Ben gevallen voor de DeLonghi Ecam28.465.M vanwege de dikke schuimende cappucinomelk. Restaurantkwaliteit! Warme koffie en een goed aroma zijn voor mij de twee belangrijkste voorwaarden voor een lekkere kop koffie. De vele melkschuim- en koffievarianten zijn een kers op de taart. Daarnaast vind ik de machine ook gebruiksvriendelijk; met één druk op de knop 5 koffievariëteiten. 3 jaar garantie aan huis is ook top! Dat geeft vertrouwen. Hopelijk blijft het koffiearoma vele jaren in stand. Daaruit zal de duurzaamheid blijken.

Pluspunten

• warme koffie
  • goed aroma
  • dik melkschuim
  • gebruiksvriendelijk

laura 26-02-2017 Product paar dagen in bezit

mooi strak en slank design.

Wat een fantastisch aparaat, Makkelijk systeem met op en afklikken van waterpijpje of koffiekan. De zetgroep zit achter het waterreservoir en met twee vingers te verwijderen.Een warmhoudplaat ( deze kun je in het menu ook deactiveren) . Verlichting op je kopje als de koffie begint de lopen , en niet zo geruisloos. Koffiesterkte met 1knop in te stellen. Alles met duidelijke icoontjes en display. Alles eerst zelf uitgezocht en daarna samen met gezin een bakkie gezet.Tot nu toe zeer blij. Maar nog niet alles geprobeerd.

Pluspunten

• design
  • vrij stil, niet te veel herrie met spoelen
  • duidelijk uitleg in display

Minpunten

• pijpje van de melkkan goed tegen kopje aan

Dorien 28-01-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie uitstraling, goede koffie

Apparaat ziet er goed uit, RVS. Gemakkelijk in gebruik en heerlijke koffie. Naar eigen smaak in te stellen: sterkte, hoeveelheid, warmte, cappuchino, latte, melk.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Kwaliteit koffie
  • Cappuchino mogelijk

Arend 10-12-2016 Product paar dagen in bezit

Veelzijdig, mooie uitstraling en gebruiksvriendelijk.

Mooie volautomaat met veel mogelijkheden. Mede door de prima service van De'Longhi weer gekozen voor een volautomaat.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk

M. Henske 26-10-2016 Product paar dagen in bezit

Kompact, onderhoudsvriendelijk,

Zeer tevreden met mijn eerste De Longhi espressomachine, goede service, vandaar nu weer een De Longhi espressomachine,

Pluspunten

• goede kwaliteit prijs verhouding
  • zeer goede service

Vaal1982 03-10-2015 Product jaar of meer in bezit

9,4
Dit apparaat bijna een jaar in ons bezit en we genieten er nog altijd met volle teugen van. Het gebruiksgemak is ongelooflijk, de koffie en smaak is afhankelijk van de koffiebonen die je koopt. De eerste maanden hebben we geëxperimenteerd met vele merken (en ook dunner of dikker malen), maar eenmaal je merk gevonden ... fantastisch. Zelfs onze gasten zijn keer op keer verrast van de heerlijkheid van onze koffie. En ik moet er niks voor doen, behalve op een knopje drukken. Aanradertje!