De'Longhi EC9665.M roestvrijstaal

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de De'Longhi EC9665.M roestvrijstaal op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Tamara 26-06-2022

Makkelijk in gebruik.

Mooie machine, oogt retro door de 3 vensters bovenop. Is redelijk snel ingesteld voor een goede kop koffie (echter hadden wij hier al ervaring mee).
Een grote plus vinden wij de geïntegreerde tamper, scheelt een hoop geknoei. Een ‘verborgen’ opbergruimte voor wat accessoires had leuk geweest, dit waren we gewend bij onze oude machine.
Verder is de machine niet super luid tijdens het malen en zetten van de koffie.

Pluspunten

• Geïntegreerde tamper
  • Retro design

Minpunten

• Redelijk groot
  • Geen opbergruimte voor accessoires

Martiove 22-06-2022

Een must-have voor iedere liefhebber van koffie!

Na 14000 kopjes met ons vorige volautomatische apparaat te hebben gezet, zijn we nu over naar deze pompdruk machine…
En wij dachten hiervoor al lekkere koffie te hebben gedronken… wat een positief verschil is dit!

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Gemak
  • Goed instelbaar
  • Duidelijke instructies

Klaas Berend 18-06-2022

Bevalt erg goed, aanrader

Prima product, goede bouwkwaliteit voor heerlijke koffie. In het begin even goed puzzelen om de juiste settings te vinden voor een goede kop koffie. Kost dus eerst wat tijd en bonen

m**l@c**e.nl 28-05-2022

Heerlijke koffie en het apparaat ziet er prachtig uit. Complete uitleg en mooie actie met de latte art cursus.

r**n@h**l.nl 26-05-2022

Een aanrader als je van de lekkerste koffie houd.

Een hele mooie koffiemachine met heel veel mogelijkheden.
De stappen om de lekkerste koffie te zetten zijn goed te volgen.

Pluspunten

• Makelijk te bedienen

Michael 20-05-2022

Goud in de mond

Deze machine gekocht en is een aanrader heerlijke koffie en de temperatuur is veel beter dan andere merken op de markt

Pluspunten

• Heerlijk
  • Temperatuur

j**m@h**l.com 13-05-2022

Er is geen betere

Er is geen betere "Koffie zoals het bedoeld is"
+ Ontwerp
+ Bedieningsgemak
- Waterbak aan achterkant (maar met een waterkan via de zijkant te vullen)

Helemaal blij dat ik eindelijk van de echte smaak van koffie thuis kan genieten.

Je leest vaak reviews, maar voor deze keer geef ik echt met plezier mijn mening.

Ik had al hoge verwachtingen, maar deze zijn ook nog eens overtroffen. Meer dan lof voor dit staaltje techniek en vernuft. Zelf ben ik altijd op zoek naar het beste wat er mogelijk is op het moment van aanschaf. De keuze tussen alle plastic volautomaten en dit is snel gemaakt. Uiteindelijk gaat koffie om de smaak van koffie. Hoe kan het ook anders? Dus als het daar om gaat kan ik dit apparaat alleen maar aanbevelen. Koffie is diep geworteld in de Italiaanse cultuur, dus daar hoort wat mij betreft ook een echt Italiaans merk bij.

Ik ga verder met het experimenteren met dit apparaat en genieten van echte koffie. Succes met het maken van je keuze. Hopelijk helpt hierbij mijn review. Mvg.

Pluspunten

• Koffie zoals het bedoeld is
  • Ontwerp
  • Bedieningsgemak

Minpunten

• waterbak aan achterkant

d**4@g**l.com 18-03-2022

Wat een aanrader als je van koffie houdt!

Eerst twijfelden we over de volautomatische machine of toch een piston machine. Toen we echter de smaak vergeleken, was het duidelijk! Dit is echte barista koffie!
Makkelijk te maken, stil, super handige melk op schuimen methode, en erg degelijk.
Wij zijn er super blij mee!

k**a@g**l.com 10-03-2022

Top

Een top machine! Ben echt zo blij er mee.
Is in het begin wel kijken hoe het werk!

m**l@h**l.com 07-03-2022

Aanrader!

Super product! Je kan heerlijke koffie zetten en mijn vrouw ook. Die heeft graag de gemakken van een automatische machine. En dat kan ook!

Pluspunten

• Lekkere warme koffie
  • Barista of automatisch

Jeffrey 17-02-2022

Echt een aanrader!

Wij waren het zat elke keer dat slappe bakkie te maken, of te sterk of te slap. Nu was het tijd voor de volgende stap! Een heerlijke verse koffie, cappuccino of latte alles is mogelijk gewoon hoe je het zelf wilt hebben!

Gewoon lekker zelf dat Barista man of vrouw uithangen in je eigen keuken, HEERLIJK!

Wel even wennen gezien het wat meer werk is, maar neem gewoon de tijd en dan komt het helemaal goed!
Daarnaast echt een prachtig plaatje in de keuken, goede kwaliteit en vergeleken met alle andere apparaten op de markt echt een totaalpakket.

Nu moet ik echt weer verder want ik moet voor de vrouw alweer een nieuwe cappuccino maken ;)

Pluspunten

• Alles in 1!
  • Wordt je eigen Barista!
  • Maakt de keuken af!

Cecile 02-02-2022

Geweldig goed!

Echt een prachtige espressomachine. Aan het materiaal kan je al merken dat de espressomachine van hoge kwaliteit is. Door de vele functies kan je alle kanten op en kan je zo jouw perfecte kopje koffie zetten. Ik kijk uit naar de vele koffies die ik mag gaan zetten en natuurlijk naar het drinken ervan :) Ik zou deze machine aan elke grote koffieliefhebber aanraden.

• Mooi zwaar materiaal
  • Vele opties voor instellingen

w**6@g**l.com 30-01-2022

Lekker

Perfect apparaat super blij mee .
Eerste instantie was het even zoeken hoe alles werkt maar nu heerlijke koffie zetten

Pluspunten

• Zo klaar

d**3@h**l.com 06-01-2022

Heerlijke espresso

Delonghi😍 de ec9665m! Het was even wennen aan de nieuwe instellingen en het afstemmen van de juiste maling en hoeveelheid Brasil blend van Trakteren ☕️ koffie! Ook een aanrader.
Maar dan komt er ook wel een prachtige espresso uit🥰.
Het werkt goed met de combi van het melkapp maar het is nog wel zoeken naar een super dikte maar ook daar heb ik alle vertrouwen in dat het goed komt.
Top service Delonghi en wat een geweldige actie, toen was ik echt om!

Pluspunten

• Super koffie
  • Werkt makkelijk en snel
  • Led is top en werkt goed qua hoeveelheid koffie

Minpunten

• Het pistol voelt erg licht
  • Melk kan nog iets beter opgeschuim worden!