Miele CM 6300 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele CM 6300 zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

SiWa 20-12-2014
Geschreven voor: Miele CM 6300 zwart

Geen gepiel neem een miel werd er thuis altijd geroepen als je een huishoudelijk apparaat nodig had. Hier heb ik dus gehoor aangegeven met volle tevredenheid. Praktisch alle apparaten in huis zijn al jaren van Miele. Met dit gegeven op blind vertrouwen deze koffie machine gekocht (€ 1199,=). Eenmaal gebruiksklaar gemaakt uiteraard koffie zetten. Wat een teleurstelling zeg de koffie komt er heet uit maar de melk is nog zo lauw dat de koffie eigenlijk niet lekker meer is. Alle instellingen geprobeerd maar geen beter resultaat.
Hierop de leverancier gebeld en die kende deze klacht niet en kon er ook niet zoveel mee. Dan maar naar Miele zelf bellen want.. als die er geen antwoord op hebben!

Het antwoord was duidelijk en zeer teleurstellend: De temperatuur van de melk is zodanig afgesteld dat deze een perfecte schuimlaag vormt met lauwe koffie met melk als gevolg. De temperatuur van alle mogelijke koffiesoorten zijn op te voeren maar de melk niet. Koffie moet heet gedronken worden en niet verknoeid worden door een trendy schuimlaag die bij het drinken bijna koud aanvoelt.

Jammer, is een gemiste kans voor Miele. Ik had liever zelf uitgemaakt of ik hete koffie met melk of lauwe koffie met schuim drink.

Howie Sone 28-10-2015

Ligt dan toch echt aan jou (apparaat). Bij mij is zelfs een latte goed vantemperatuur