Severin KV 8055

Krups EA880E

• Soort apparaat koffiebonen
  • Type espresso machine
  • Soorten koffie americano, cappuccino, espresso, heet water, hete melk, latte macchiato, ristretto
Krups EA880E

Jura Impressa A9

• Soort apparaat gemalen koffie, koffiebonen
  • Aantal kopjes per keer 3
  • Soorten koffie cappuccino, espresso, hete melk, koffie, latte macchiato, ristretto
Jura Impressa A9

Jura J6

• Soort apparaat gemalen koffie, koffiebonen
  • Aantal kopjes per keer 2
  • Type espresso machine
Jura J6

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

5,1

• Slecht
  • Slecht

J-X 25-04-2015 Product jaar of meer in bezit

5,2
We dachten een mooi en klein apparaat gekocht te hebben met voldoende mogelijkheden, echter is het apparaat in nog geen 1,5 jaar al diverse malen voor reparatie weggeweest, in het begin veel problemen dat het apparaat te weinig of geen melk geeft, dit is op te lossen door vaker te ontkalken.
Maar ook serieuze problemen: apparaat gaf helemaal geen mel meer, zetgroep stuk (gebroken) en nu lekt hij regelmatig koffie onder het apparaat, we hebben nu een vlek op het aanrecht die niet meer te verwijderen is!! Bedankt Severin.
Advies: niet kopen ondanks de vele mogelijkheden en compactheid.

J-X 12-12-2015

Inmiddels een kleine 8 maand verder, na de laatste klacht een nieuw apparaat gekregen, deze heeft gelukkig geen problemen tot nu toe, het melk opschuimen werkt alleen de 1e paar dagen, daarna geen goede schuimkraag meer, ook niet na ontkalken, dit doen we sindsdien met een kloppertje.

Tja aanbevelen; nee ik zou hem niet nog een keer kopen, wel moet ik zeggen dat de service goed is, maar ja hiervan maak je liever geen gebruik natuurlijk.

janinen 14-10-2014 Product jaar of meer in bezit

Mooi apparaat voor een maand. Daarna komen de gebreken met het melkopschuimen. We zijn al een paar keer terug gegaan naar de groothandel maar die zeggen alleen maar dat we magere melk moeten gebruiken.
Ook wordt er vertelt dat je hem na elk kopje uitgebreid moet schoonmaken. Dat verwacht je toch niet voor zo een prijs.
Ik moet er wel bij zeggen dat wij niet dat busje hebben wat er nu bij zit voor het melkopschuimen. Zou dat het verschil geven? Helaas is ons niet de mogelijkheid gegeven ondanks de vele klachen.

jefmo 12-03-2015

Waarschijnlijk moet je em na gebruik van de melkopschuimer ff met water doorspoelen met water, zoals elk espresso apparaat. Dan spoel je de melkresten weg...