Krups Nescafé Dolce Gusto Genio2 Titan KP160T - Reviews

Kleur(en)
titanium
Fabrikant kleur(en)
titanium

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 355 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Dré 29-12-2016

Prima koffiemachine, maar.........

jammer van het te kleine reservoir en soms van de koffietemperatuur, ik doe het eerste bakje altijd eerst alleen water erdoor laten lopen, dat de machine opwarmt, en dan zet ik koffie.
We hebben inmiddels al aardig wat soorten koffie geprobeerd en tot op heden nog geen "vieze" koffie geproefd, maar smaken verschillen, mijn favoriet is de Mocha.
1 groot minpunt voor ons is de prijs van de koffiecups, dat vind ik tegenvallen, wij dronken voorheen Senseo en veel, dat is nu drastisch minder met de Dolce.
Aanraden ja ik heb er inmiddels 3 aangeraden en die hebben ook de machine gekocht, zelfde verhaal, lekker maar duur, dus de Senseo blijft er naast bestaan.

Pluspunten

• Lekkere kofiie
  • veel variatie aan koffie

Minpunten

• temperatuur van de koffie
  • inhoud reservoir

Nathalie 25-12-2016

Onze elektronische koffiehond

Wat een mooi apparaat 😍. De koffie is heerlijk en ook voor de kinderen een feestje om zelf warme choco te maken. Na een keer geproefd te hebben toch besloten om dolce gusto aan te schaffen. Nog geen moment spijt van deze mooie goed schoon te houden machine. Design is erg mooi en strak. Fijne bediening.

Pluspunten

• Uitstalling
  • Smaak mogelijkheden
  • Goed schoon te maken

Minpunten

• Lekbakje

Pauluskunstje 20-12-2016

Snel,schoon,goed produkt.

Goed produkt,schoon,snel,voldoet aan mijn verwachtingen.Vorige dolce ging 6 jaar mee.Vriendelijk verbruik.

Pluspunten

• Snel.
  • Goede koffie.
  • Schoon.
  • Velen smaken,mis de soepboilionpad.
  • Mooi ontwerp en simpel bediening.

Minpunten

• Kleine watertank.
  • Koffie kop schuift tijdens proces.
  • Dure pads.
  • Geen regelbare watertemperatuur.
  • In krimpgebieden geen steun ivm recycle.

Bert 16-12-2016

Dolce Gusto Genio 2 (Krups KP 1608)

Geweldige machine, via een kennis van gehoord, tot nu toe Lungo, cappuccino, espresso intenso en nesquick chocomelk geprobeerd.
Lungo te vergelijken met "normale" koffie maar dan veel lekkerder. De espresso is te vergelijken met goede restaurant espresso. Machine zeer snel op temperatuur, je stelt de hoeveelheid water in en zet het apparaat aan. Op de machine zelf geen minpunten water makkelijk te vullen. Sommigen vindenhet rode snoer lelijk maar het past bij deze toch wel design apparaten vind ik. Qua bediening erg gemakkelijk compleet met afvalbakken voor de cups. Oh Ja de cappuccino en nesquick ook erg lekker volgens mijn vrouw. Prijs van de cups is vrij hoog maar de kwaliteit en smaak maakt veel goed. Echt een aanrader.

Pluspunten

• Water vullen
  • Snel warm
  • Hete koffie
  • Melkopschuimen hoeft niet
  • Makkelijke bediening

Minpunten

• Prijs cups
  • Geen minpunten eigenlijk

Dolce Gusto genieter 22-03-2018

Groot waterresorvoir

Ben zeer tevreden over de Genio 2 volautomatische Dolce Gusto apparaat.
Lekker warm de koffie. (ijskoffie /koud kan ook met dit apparaat.)
Makkelijk te bedienen.

Een bakje voor de lege cupjes zit er bij.

Een aanrader.

Pluspunten

• overzichtelijk

Dolcey 26-01-2018

Heerlijke smaken, zeer gebruikersvriendelijk

Het is een super fijn apparaat.
Er is enorm veel variatie om uit te kiezen voor ieder wat wils :).
Enige minpunt die ik kan aangeven, is dat er veel water in de cups blijft zitten na gebruik. Dit is niet altijd even prettig/fris om ze bij het afval te ledigen.

Pluspunten

• Gebruikersvriendelijk
  • Veel variatie mogelijkheden

Minpunten

• Er blijft veel water in de cups zitten na gebruik.

Roy 30-12-2017

Lekker en snel

Mooi vormgegeven apparaat waar je een heerlijke koffie of cappuccino mee op tafel zet. Door het cupjessysteem heb je in een handomdraai lekkere koffie en het apparaat hoeft niet te worden schoongemaakt. Cupjes in het afvalbakken en je bent klaar. Ik zet er al 5 jaar koffie mee, gewoon een dikke 10👍

Eveline 22-05-2016

Goedgevoel

Had eerst een circolo en nu Geneo 2.De circolo was al fijn maar deze is werkelijk geweldig, lekker hete koffie en fijn gebruiksgemak.

Jo181965 19-05-2015
  • Product half jaar in bezit

Heel soms komt er een lauwe tot warme koffie uit het apparaat. Dat is heel vreemd. Een ook wel zonde aangezien de pakken koffie relatief helemaal niet goedkoop zijn t.o.v andere cup-apparaten, het komt gemiddeld eens per 16 kopjes wel een keer voor dat we een kop koffie zo door de spoelbak weg kunnen gieten. Voor de rest... Heel lekker

Anita 15-04-2018

Goede koffiemachine

Het is een goede koffiemachine, snel opgewarmd en lekkere koffie. Het enige minpunt is het kleine waterresservoir

Pluspunten

• Snel opgewarmd
  • Lekkere koffie

Minpunten

• Klein waterreservoir
  • Lekbakje staat ietwat schuin

Diaan 13-04-2018

Koffievariatie

Ons koffie apparaat begon kuren te vertonen, maar gelukkig was daar blokker met een leuke inruilkorting. Na even wikken en wegen hebben we dan toch besloten om de gok te wagen. We hebben gekozen voor de genio omdat daar een grotere watertank opzit. Inmiddels zijn we een week verder en zijn we heel tevreden met dit koffieapparaat. Ieder heeft zijn eigen smaak en dat allemaal uif hetzelfde apparaat. Werkelijk ideaal en natuurlijk lekker en goed van temperatuur. We zijn erg blij met dit apparaat. Hadden we veel eerder moeten doen

Pluspunten

• Snel op temperatuur
  • Lekker hete koffie
  • Schakelt zelf weer uit dus energie bewust

Minpunten

• Er wordt nu meer kofgie gedronken ;-)

maria 13-04-2018

TOP apparaat

Gebruik hem nu 4 maanden, geweldig apparaat, heerlijke cappucino, ben er nog steeds erg blij mee, makkelijk schoon te houden, enige nadeel is dat ik nergens meer de cappucino lekker vindt.
echt een aanrader!!

Pluspunten

• snel klaar
  • makkelijk schoon te maken

Olga en Arthur 07-04-2018

SUPERRRRRRRRR

Via vrienden werden wij op de Dolce Gusto geattendeerd. Eindelijk een koffie apparaat wat bevalt....wat....méér dan perfect bevalt. Al meerdere soorten machines geprobeerd, maar eigenlijk is het het allemaal nèt niet. Maar deze Dolce Gusto is DE oplossing!! Heerlijke koffie (wij gebruiken Lungo Intenso), snel klaar, koffie ruikt en proeft heerlijk. Een absolute aanrader voor iedereen die lekkere koffie wil drinken. Genieten maar!!!!!

Pluspunten

• heerlijke smaak
  • zeer snel klaar
  • de keuze uit meerdere smaken is prima

Marion 29-03-2018

De Krups Nescafé Dolce Gusto Genio2 Titan KP160T is top!

De Krups Nescafé Dolce Gusto Genio2 is een fijne machine en een duidelijke verbetering van het vorige model. Bedieningsgemak is veel beter, maar vooral belangrijk: de koffie is heter en lekkerder! Ook kun je rustig weg lopen want de machine slaat automatisch af. Ook de waterdosering is erg prettig, kortom Krups/Dolce Gusto heeft nog steeds onze voorkeur boven andere merken, ook omdat de cups makkelijk bij iedere supermarkt te koop zijn! Het is onze 2e Krups Nescafé Dolce Gusto. Bovendien was er een leuke actie met € 20 korting op de coffeecups!

Walter 29-03-2018

Heerlijke dranken apparaat

Perfect product makkelijk in gebruik en heerlijke drunken en heij ziet er ook heel mooi en duurzaam uit.

Wilma schipper 27-03-2018
  • Product gekregen

Geweldig

Ik vind het makelijk even een kopje koffie zetten. Voor iedereen een ander smaakje. Je gooit ook geen koffie weg. Vind alleen dat de coups behoorlijk prijzig zijn. Voor ons samen of met de kinderen valt het mee. Maar als je veel visite hebt is een pak zo leeg. En het duurt dan ook wel even voordat iedereen een bakje koffie heeft. Maar buiten dat ik geniet nu echt van een kopje koffie.

Angela Forsdike 24-03-2018

tweede koffiezet gekockt.

twee jaar geleaden de oblo gekocht, nu de genio2,reden voor onkoop, automatic!
makkelijk, maar alle twee goed.koffie is altijd klaar.

Pluspunten

• automatic

JaWi 24-03-2018

Lekker bakkie koffie.

Na de te beperkte Piccolo was de Gnio 2 een verademing wat betreft de gebruiksvriendelijkheid. Ook de koffie werd nog lekkerder door de uitgebreide doseringsmogelijkheid. Tenslotte een alleszins acceptabel geluidsniveau ten opzichte van de Piccolo en veel minder trilling.

Pluspunten

• Fijne bediening.
  • Lekkere koffie.

Steffie Bijl 19-03-2018

Klein formaat, grote koffie

Al 5 jaar in het bezit van de circolo, maar door veelvuldig gebruik liet de druk nou toch wat na en lekte hij af en toe. Dankbaar gebruik gemaakt van de Blokker inruilactie waardoor ik 30% korting kreeg en €20,00 koffietegoed. We zijn ondertussen veel kleiner gaan wonen en dus wilden we graag een kleiner model. Dit ruimtebesparend type zet net zulke heerlijke en grootse koffie als zijn grote broer dus super blij mee!!

Pluspunten

• Klein maar dapper
  • Lekker groot waterreservoir

Astrid 12-01-2018

Heerlijk

Op vakantie in Spanje stond een Dolce Gusto in het huisje.Wat een heerlijke koffie .meteen besloten om er thuis een aan te schaffen .En dan kom je erachter dat ze allemaal een rood snoer hebben (hekel aan rood)
Heeft effe geduurt om me daaroverheen te zetten.Maar toch eentje gekocht om dat het z’n heerlijke koffie is ,mooi compact apparaat ,en het ziet er ook nog heel leuk uit.

Pluspunten

• Heerlijke koffie,meer dan genoeg smaken
  • Mooi apparaat niet te groot

Minpunten

• Rood snoer
  • Rood snoer