Krups Genio2 - Reviews

capsules
Type
koffiepadsysteem
Soorten koffie
caffe lungo, cappuccino, espresso, latte macchiato

Dré 29-12-2016 Product paar weken in bezit

Prima koffiemachine, maar.........

jammer van het te kleine reservoir en soms van de koffietemperatuur, ik doe het eerste bakje altijd eerst alleen water erdoor laten lopen, dat de machine opwarmt, en dan zet ik koffie.
We hebben inmiddels al aardig wat soorten koffie geprobeerd en tot op heden nog geen "vieze" koffie geproefd, maar smaken verschillen, mijn favoriet is de Mocha.
1 groot minpunt voor ons is de prijs van de koffiecups, dat vind ik tegenvallen, wij dronken voorheen Senseo en veel, dat is nu drastisch minder met de Dolce.
Aanraden ja ik heb er inmiddels 3 aangeraden en die hebben ook de machine gekocht, zelfde verhaal, lekker maar duur, dus de Senseo blijft er naast bestaan.

Pluspunten

• Lekkere kofiie
  • veel variatie aan koffie

Minpunten

• temperatuur van de koffie
  • inhoud reservoir

Nathalie 25-12-2016 Product paar dagen in bezit

Onze elektronische koffiehond

Wat een mooi apparaat 😍. De koffie is heerlijk en ook voor de kinderen een feestje om zelf warme choco te maken. Na een keer geproefd te hebben toch besloten om dolce gusto aan te schaffen. Nog geen moment spijt van deze mooie goed schoon te houden machine. Design is erg mooi en strak. Fijne bediening.

Pluspunten

• Uitstalling
  • Smaak mogelijkheden
  • Goed schoon te maken

Minpunten

• Lekbakje

Pauluskunstje 20-12-2016 Product paar weken in bezit

Snel,schoon,goed produkt.

Goed produkt,schoon,snel,voldoet aan mijn verwachtingen.Vorige dolce ging 6 jaar mee.Vriendelijk verbruik.

Pluspunten

• Snel.
  • Goede koffie.
  • Schoon.
  • Velen smaken,mis de soepboilionpad.
  • Mooi ontwerp en simpel bediening.

Minpunten

• Kleine watertank.
  • Koffie kop schuift tijdens proces.
  • Dure pads.
  • Geen regelbare watertemperatuur.
  • In krimpgebieden geen steun ivm recycle.

Bert 16-12-2016 Product paar weken in bezit

Dolce Gusto Genio 2 (Krups KP 1608)

Geweldige machine, via een kennis van gehoord, tot nu toe Lungo, cappuccino, espresso intenso en nesquick chocomelk geprobeerd.
Lungo te vergelijken met "normale" koffie maar dan veel lekkerder. De espresso is te vergelijken met goede restaurant espresso. Machine zeer snel op temperatuur, je stelt de hoeveelheid water in en zet het apparaat aan. Op de machine zelf geen minpunten water makkelijk te vullen. Sommigen vindenhet rode snoer lelijk maar het past bij deze toch wel design apparaten vind ik. Qua bediening erg gemakkelijk compleet met afvalbakken voor de cups. Oh Ja de cappuccino en nesquick ook erg lekker volgens mijn vrouw. Prijs van de cups is vrij hoog maar de kwaliteit en smaak maakt veel goed. Echt een aanrader.

Pluspunten

• Water vullen
  • Snel warm
  • Hete koffie
  • Melkopschuimen hoeft niet
  • Makkelijke bediening

Minpunten

• Prijs cups
  • Geen minpunten eigenlijk

Eveline 22-05-2016 Product paar dagen in bezit

Goedgevoel

Had eerst een circolo en nu Geneo 2.De circolo was al fijn maar deze is werkelijk geweldig, lekker hete koffie en fijn gebruiksgemak.

Jo181965 19-05-2015 Product half jaar in bezit

Heel soms komt er een lauwe tot warme koffie uit het apparaat. Dat is heel vreemd. Een ook wel zonde aangezien de pakken koffie relatief helemaal niet goedkoop zijn t.o.v andere cup-apparaten, het komt gemiddeld eens per 16 kopjes wel een keer voor dat we een kop koffie zo door de spoelbak weg kunnen gieten. Voor de rest... Heel lekker

Anneke 02-02-2017 Product half jaar of langer in bezit

Krups Genio

Zo geweldig en heerlijke koffie diverse smaken ook de chocolademelk is zalig pff goede wijn behoeft geen krans. Het is gewoon super

Pluspunten

• Alles
  • Super

Minpunten

• Te lekker haha
  • Niets te klagen

Bill 01-02-2017 Product paar weken in bezit

Heerlijke koffie en chocolademelk uit een handzaam appraat

Na jaren van filterkoffie de knoop doorgehakt en een Genio 2 aangeschaft en ik moet zeggen dat er geen spijt van heb. Zeer goede kwaliteit uit een compact appraat zonder onnodige toeters en bellen. Het enige dat ik zou willen zien in toekomstige modellen is dat de hoeveelheid water automatisch ingesteld wordt. Nu vergeet ik nog wel eens het aantal streepjes zelf in te stellen. Voor de rest niets dan lof.

Pluspunten

• Compact en goede bouwkwaliteit
  • Goede kwaliteit koffie/chocolademelk

Elsm 30-01-2017 Product paar weken in bezit

heerlijk apparaat

Ik vind het apparaat geweldig. Makkelijk in omgang, ziet er goed uit op het aanrecht. Echter ondervinden wij één lastig probleempje. De houder voor de cup blijft regelmatig vastzitten. Dit is dan ook moeilijk los te krijgen. Verder is het apparaat super.

Pluspunten

• compact

Minpunten

• vast blijven zitten van de cuphouder

Loetje14 29-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

Mooi vormgegeven model

De koffie is heerlijk maar erg duur en nooit ergens in de aanbieding zoals andere merken wel regelmatig zijn. De aanbieding die je regelmatig krijgt via internet van 5 kopen en 4 betalen heeft geen nut omdat de verzendkosten 5 euro zijn. Alleen bij veel doosjes kopen scheelt het maar dan ben je erg veel geld ineens kwijt.
Bovendien begrijp ik niet dat de machine water lekt. hij staat regelmatig in een plasje water. Dat is trouwens ook bij de Senseo. Maar verder een fijne koffiemachine met heerlijke koffie.

Pluspunten

• heerlijke koffie
  • Mooi apparaat

Minpunten

• Lekt water
  • Koffie is erg duur.

Lisette 26-01-2017 Product paar weken in bezit

Mevr.Verdouw -Kraan

Heerlijke koffie,ieder zijn eigen smaak lekker kopje koffie vers gezet vooral als je samen, bent lekker makelijk. Leuke acties net mijn gratis koffie besteld Lekker wat nieuwe smaken uittesten ,ook is mijn 25 euro keurig gestort En nu genieten van een heerlijk kopje koffie Dolce Gusto

Pluspunten

• lekker vers
  • verschillende smaken zalig
  • snel

Minpunten

• Beetje duur ,voor grote groepen

Tevreden gebruiker 26-01-2017 Product paar weken in bezit

Te vreden koffie drinker

Mooi design en neemt weinig ruimte in beslag. Als je de dolce gusto aan zet kan je binnen 1minuut koffie zetten en het water is dan goed warm ook!

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Weinig ruimte

Hanna 24-01-2017 Product paar weken in bezit

mooi compact model

Mooi compact model, neemt een stuk minder ruimte in beslag dan mijn oude senseo. De koffie smaakt heerlijk, ben nu nog aan het testen welk smaak ik het lekkerste vind. Als warme chocomel is de Chocino zeker een aanrader!

Pluspunten

• compact model

jup Reinders 24-01-2017 Product paar weken in bezit

leuk apperaat alleen de rode kabel vind ik minder

bij fam. eerste keer dolce gusto koffie gedronken ik kan je vertellen heerlijke koffie zijn de volgende dag een dolce gusto genio 2 gaan kopen verschillende koffie pads gekocht ik vond ze allemaal lekker smaken .ik mis alleen koffie met soja in duitsland wel te koop?

Richard 23-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

Perfecte machine, snel en goede koffiesmaak.

Dit is nu mijn tweede Doce Gusto koffiemachine en ik ben zeer tevreden over de prijs-kwaliteitsverhouding. Je maakt er een betaalbaar en goed kopje koffie mee, de machine is snel en er is ruime keuze uit smaken.

Monique 22-01-2017 Product paar dagen in bezit

Geweldige machine

Prima machine. Hele gezin kan door de grote hoeveelheid smaken drinken wat ze zelf willen. Ideaal ook dat je geen koffiesmaak proeft als je chocomel of thee wilt drinken. Even uitvogelen hoe je welke smaak het lekkerste vindt door meer of minder water toe te voegen. Wij zijn heel blij met deze aankoop.

Pluspunten

• compacte machine

Minpunten

• rode snoer

Lisa 22-01-2017 Product paar maanden in bezit

Elk kopje is anders!

De gulco is een heel mooi en gezellig apparaat qua uiterlijk, dus een aanwinst op het keukenblad.
Daarnaast is er ongelooflijk veel mogelijk! Verschillende soorten koffie en chocomel. En het is heel fijn dat je zelf de sterkte van de koffie kunt bepalen.

Pluspunten

• vormgeving
  • eigen sterkte

Minpunten

• hoge prijs koffie

Marjan 21-01-2017 Product paar weken in bezit

Makkelijk te bedienen. Ziet er leuk uit

De machine werkt zoals we dat hadden verwacht. Makkelijk in te stellen.
Temperatuur van de koffie is goed. Er passen kleine kopjes, maar ook een grote beker onder.
Jammer dat je door het gebruik van cupjes zoveel afval hebt. Niet erg milieu vriendelijk.

Jasmin 21-01-2017 Product paar maanden in bezit

Top product voor weinig geld !

Top product voor weinig geld ! Koffie smaakt fantastisch!
Klanten service beter dan verwacht.

jan de koffieman 20-01-2017 Product paar weken in bezit

goede en lekkere koffie

Goed apparaat voor een redelijke prijs, het apparaat werkt snel en je hebt heerlijke koffie die lekker warm is

Pluspunten

• snel
  • leuk design

Minpunten

• cups zijn prijzig