Krups NESCAFÉ® Dolce Gusto® Infinissima Touch KP2708 zwart

Bekijk 1 andere uitvoering
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 25 reviews die zijn achtergelaten voor de Krups NESCAFÉ® Dolce Gusto® Infinissima Touch KP2708 zwart op Kieskeurig.be.

7,6

Kiwitjekimm 02-11-2021

Fijn apparaat

Geschreven voor: Krups NESCAFÉ® Dolce Gusto® Infinissima Touch KP2708 zwart

Ik ben heel blij met dit apparaat. Ik vind de smaak van de koffie lekker! Leuk om verschillende smaken te proberen. Wel een tip om de cups in de aanbieding te kopen. Het apparaat pas instellen als je de cup erin hebt gedaan anders heb je hem vaak op een andere stand staan door de touch en krijg je of veel meer koffie of juist veel minder. Zonde van de cup! Fijn groot waterreservoir ook. Het apparaat ziet er mooi uit en is makkelijk schoon te maken!

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • Snel opgewarmd

Minpunten

• Cups zijn prijzig

deborah 31-10-2021

mooi design

Geschreven voor: Krups NESCAFÉ® Dolce Gusto® Infinissima Touch KP2708 zwart

mooie vormgeving, staat leuk in de keuken.
apparaat is snel warm en geeft lekkere koffie.
wel veel plastic afval en veel schoonmaakwerkzaamheden

s**l@k**l.nl 29-10-2021

Mooi design en veel variatie

Geschreven voor: Krups NESCAFÉ® Dolce Gusto® Infinissima Touch KP2708 zwart

Mooi design. Er zit een groot waterreservoir in, wat handig is als je meerdere kopjes moet klaarmaken.
Touchscreen is makkelijk te bedienen; goed kijken welke stand je moet instellen. Daarna aangeven of je warm of koud moet hebben en dan kan je even wachten. Als hij is opgewarmd, dan gaat deze meteen zijn werk doen en slaat automatisch af als deze klaar is.
Wat handig is, is dat je het onderstuk kan veranderen in hoogte voor een klein kopje espresso of een grote kop voor een latte macchiato of iets anders.
Het enige wat minder is, is dat je voor de meeste 2 cups nodig hebt en dus veel afval. Ook zijn de cups best prijzig.

• Touchscreen makkelijk te bedienen
  • In hoogte verstelbaar

Minpunten

• Prijs cups
  • Afval

g**a@h**l.com 29-10-2021

Design top

Mooi design,
Makkelijk bij te vullen reservoir.
Los klepje wat er wel eens afvalt.
Veel smaken qua koffie.
Touch toetsen wel soms wat lastig te bedienen.

Melisjem 28-10-2021

Snelle en lekkere koffie

Geschreven voor: Krups NESCAFÉ® Dolce Gusto® Infinissima Touch KP2708 zwart

Bij binnenkomst van het pakket dacht ik nog dat het een groot apparaat zou zijn, niets is minder waar. Qua design oogt de Dolce Gusto slank en modern.
Koffie maken is een eitje, cupje erin, aantal streepjes selecteren en je hebt een lekkere bak koffie. Fijn ook dat deze automatisch stopt! En je hebt de mogelijkheid om veel verschillende soorten koffie te proberen welke makkelijk verkrijgbaar is. Het enige kleine minpuntje wat ik kan bedenken is de prijs van de cups.

• Gebruiksgemak
  • Snel warm
  • Verschillende mogelijkheden in koffie
  • Groot waterreservoir

Minpunten

• Prijs cups

t**e@g**l.com 28-10-2021

Zeer goed apparaat

Geschreven voor: Krups NESCAFÉ® Dolce Gusto® Infinissima Touch KP2708 zwart

Hier een tevreden gezin met allemaal koffiedrinkers. Wij hebben ook een bonenmaler en lege herbruikbare cups besteld en nu op deze manier dus verse koffie. Dat valt zo goed in de smaak.
De originele cups Lungo vinden wij ook heel erg lekker.
Ik vind het design prachtig. Alleen maar tevreden dus.

Pluspunten

• Herbruikbare cups te koop, beter voor milieu
  • Vele smaken

Romyc87 28-10-2021

Lekkere soorten koffies!

Geschreven voor: Krups NESCAFÉ® Dolce Gusto® Infinissima Touch KP2708 zwart

Ik heb de Dolce Gusto enkele weken in gebruik nu.
Inmiddels kan ik concluderen dat ik hem graag gebruik. Hij is zeer makkelijk in het gebruik en je kunt veel diverse soorten koffies maken. Dit vind ik wel erg leuk en als koffieliefhebber erg lekker.
Het is een mooi klein apparaat dat goed in de keuken past.
Enige nadeel is het afval die je hebt van de cups (milieuvriendelijk?) en het feit dat je de cups niet in de prullenbak kunt doen omdat ze nog water na lekken.

Echter, over het algemeen heb je voor deze prijs een mooi goed apparaat!

Pluspunten

• Veel variaties koffie
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• veel afval v cups
  • cups lekken in prullenbak

k**6@h**l.com 27-10-2021

Leuk, maar niet mijn ding

Geschreven voor: Krups NESCAFÉ® Dolce Gusto® Infinissima Touch KP2708 zwart

Bij het uitpakken van het product dacht ik meteen: Ziet er goed uit! Heel erg leuk design. Natuurlijk meteen na het reinigen een kopje koffie gezet. Dit gaat erg makkelijk met de capsules. Alles staat heel duidelijk beschreven.
Handig dat je verschillende soorten dranken kan zetten (koud & warm – verschillende smaken). Persoonlijk vind ik de smaak van de koffie wel even wennen. Wij hebben momenteel nog een bonenapparaat en die zet lekkerdere koffie. Maar misschien is dit een kwestie van wennen of andere merken proberen.

Het lekbakje is echt super! Deze kan je op verschillende standen zetten zodat kleine en grote maten kopjes eronder passen. Wij hebben de kleur zwart en die vind ik prima qua kleur. Pas goed in onze keuken. De touch screen bediening is erg handig en maakt het instellen nog makkelijker.

Zelf heb ik wel 1 groot nadeel ondervonden met de capsules. Helaas prikte het apparaat niet altijd een goed gaat in de capsule met tot gevolg dat het water en de koffie/melk er aan alle kanten uit kwam lopen. Tevens zijn de capsules natuurlijk niet erg milieuvriendelijk omdat ze voor veel afval zorgen. Er blijft ook nog lang water uitlopen, dus de vuilniszak wordt er erg vies van.

Wij blijven dus voorlopig maar bij een bonen koffieapparaat.

• Formaat waterreservoir
  • Bedieningsgemak

Minpunten

• Prikt niet altijd goede gaatjes in capsules

Denice04 21-10-2021

Mooi Design

Geschreven voor: Krups NESCAFÉ® Dolce Gusto® Infinissima Touch KP2708 zwart

Ik heb het apparaat nu zo een week in huis en ik kan niks anders zeggen dan een geweldige koffiemachine, prachtig design en makkelijk in gebruik.

Ik vind dat de Dolce Gusto snel is opgewarmd en daardoor kan ik vlug een bakkie koffie zetten in de ochtend als ik haast heb om de kinderen naar school te brengen.

Ik heb de cappuccino, latte maciatto en lungo koffie gedronken, maar de latte caramel is toch wel het lekkerst. Ik raad deze Dolce Gusto zeker aan aan mijn familie en vrienden.

• Snel klaar voor gebruik
  • Groter reservoir
  • Heerlijke koffie

Minpunten

• Geluid

Linger 21-10-2021

Mooi design, gebruiksvriendelijk, cups te plastic

Geschreven voor: Krups NESCAFÉ® Dolce Gusto® Infinissima Touch KP2708 zwart

Wat een mooi design van dit apparaat! Het is erg gebruiksvriendelijk en alles wijst voor zich. Het touchscreen is makkelijk te bedienen. Daarnaast is het ideaal dat je verschillende soorten koffie kunt kiezen.
Zelf vind ik de kwaliteit en smaak van de koffie niet echt goed. Het smaakt wat vlak en lijkt wat op de smaak van oploskoffie. De cappuccino is zoet, wat jammer is voor de mensen die liever geen suiker in de koffie hebben. Daarnaast is de hoeveelheid plastic waar de cups uit bestaan niet meer van deze tijd en niet echt milieubewust.
Al met al geen apparaat welke ik zelf zou houden. Maar mocht je graag makkelijk verschillende soorten koffie hebben en gemak en variatie belangrijker vinden dan kwaliteitskoffie, is dit een prima apparaat.

Pluspunten

• mooi ontwerp
  • gebruiksvriendelijk
  • veel variatie

Minpunten

• teveel plastic afval
  • de melk is gezoet
  • geen kwaliteitskoffie

Marieke51 21-10-2021

Goede koffie, maar veel afval.

Geschreven voor: Krups NESCAFÉ® Dolce Gusto® Infinissima Touch KP2708 zwart

Mooi grappig apparaat, het lijkt op een kip/kuiken.
Lekker groot waterreservoir.
Koffie is prima, veel soorten mogelijk.
apparaat geeft nog wel eens storing, dan wil hij niet opstarten. Wat ook opviel is dat hij de ene x uit gaat na een bak koffie gemaakt te hebben en de andere x blijft ie aan.
Mijn probleem met zo'n apparaat is toch de berg afval die je creeert....
In 2021 moeten we daar nu juist vanaf.

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • Veel keus
  • groot waterreservoir

Minpunten

• veel afval
  • dure koffie

Alecia 21-10-2021

Fijn apparaat, zet lekkere koffie

Geschreven voor: Krups NESCAFÉ® Dolce Gusto® Infinissima Touch KP2708 zwart

Wauw! Wat een apparaat! Hij ziet er mooi uit, is supermakkelijk te bedienen en de koffie, is heerlijk. Maar na een tijdje gaat het zoete me steeds minder aanstaan.

De handleiding is makkelijk te volgen, dmv plaatjes. De eerste cappuccino werd gemaakt en hij was goed en zag er prachtig uit. Het is erg makkelijk om te doen, dat mijn dochter van 8 zelfs koffie kan en wíl zetten. Hoe leuk is dat?

De vormgeving is vrij bijzonder, het algemene design doet me een beetje denken aan een vogel, maar alles ziet er strak en netjes uit.
De touchbediening is werkelijk eenvoudig. Je zet het apparaat aan, schuift cupje erin, gaat met je vinger over touchscreen voor hoeveelheid water en klikt het hendeltje naar rechts. Een prachtmachine!

Er zijn echter twee grote nadelen, een daarvan is dat er suiker in de melk van de cappuccino zit en het tweede nadeel is de hoeveelheid plastic er verbruikt wordt voor één kopje cappuccino. Dit is voor mij helaas genoeg om het apparaat niet te houden.

Pluspunten

• Goedkoop in aanschaf
  • Zeer eenvoudige bediening
  • Romige cappuccino

Minpunten

• Veel plastic afval voor een kopje koffie
  • Er zit suiker in de melkcups
  • Cups zijn erg duur

Sylvers 16-11-2021

Groots in koffie!

Geschreven voor: Krups NESCAFÉ® Dolce Gusto® Infinissima Touch KP270A grijs

Ik schrok van de grote van het apparaat bij het uitpakken! Het voordeel is er kan veel water in en je hoeft dus niet steeds bij te vullen. Het maken van een kopje koffie is eenvoudig; cupje erin, laatje weer dicht, de juiste stand kiezen en aanzetten. Een kind kan de was doen! De koffie is lekker, er zijn veel verschillende smaakjes en de mogelijkheid om ook melkvariaties te kiezen is erg prettig. Je bent niet afhankelijk van het wel of niet hebben van (houdbare) melk, maar gewoon een extra cupje en gaan. Het enige waar ik zelf tegenaan loop is dat ik niet kan onthouden welke stand bij welke koffie soort hoort en dat je dan dus weer opnieuw op het cupje moet kijken (of in de voorraad). De touchpad voor de stand reageert gevoelig en het komt op wat nauwkeurigheid neer dat je de juiste stand selecteert. Het water is snel warm en de koffie is goed heet in het glas. Het apparaat zelf is wat groot, het ruime waterreservoir neemt veel ruimte in, waardoor plaatsing in een hoek wel het meest praktisch is.

Pluspunten

• Snel heet
  • Variatie in koffiesmaken

Minpunten

• Omvang waterreservoir

m**p@h**l.com 01-11-2021

Ervaring Dolce Gusto Touch

Geschreven voor: Krups NESCAFÉ® Dolce Gusto® Infinissima Touch KP270A grijs

Het apparaat ziet er prachtig en design uit. De kleur taupe is ook erg mooi. Het apparaat is makkelijk te bedienen. Nadeel is wel dat mensen die kleurenblind zijn moeilijk de streepjes kunnen zien en bedienen. Je kan er verschillende soorten koffie mee zetten. Wel valt de cappuccino enorm tegen, slappe hap. De Lungo en de latte macchiato caramel smaken wel goed. We hebben het apparaat meegenomen op vakantie en in de camper staat het apparaat goed en neemt weinig ruimte in. Voor zo in de vakantie een handig apparaat maar niet voor dagelijks gebruik. Let wel op de onderkant van de bekers/glazen zijn vaak nat doordat het apparaat nadruppelt op het rooster. Niet altijd wil de cup er makkelijk uit. Hij blijft dan hangen in het apparaat.

• Veel smaken koffie

Minpunten

• Dure koffie en geen huismerk cups
  • Veel cups nodig
  • Lekt na en gaat zwaar open

s**l@h**l.com 31-10-2021

Mooi design en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Krups NESCAFÉ® Dolce Gusto® Infinissima Touch KP270A grijs

Ik heb de Dolce Gusto Infinissima Touch ongeveer een maand in gebruik. Het design is erg mooi en de kleur taupe is echt een aanrader. Heel anders dan de standaard kleur zwart en erg mooi om te zien.

Het fijne aan dit apparaat is het led-touch screen gedeelte en de grootte van de watertank. Als je de hendel omhoog haalt om er een koffiecup in te doen, gaat de Dolce Gusto vanzelf aan. Dit vind ik een mooie eigenschap. Ook gaat het apparaat vanzelf uit na 1 minuut ongebruikt te zijn. Dus in principe heb je niet eens de aan- en uitknop nodig. Het werkt helemaal automatisch.

Bij deze Dolce Gusto kun je diverse koffiestanden/formaten selecteren. Er zit zelfs een max stand bij. Net even iets meer dan het standaard model. Wanneer je de juiste stand geselecteerd hebt en het warme of koude water laat stromen zie je op de display hoe lang het nog duurt eer het apparaat klaar is en je drankje gezet is. De streepjes op de display tellen namelijk terug. Dit vind ik ook een mooie future. Wanneer de het aantal geselecteerde streepjes 'op' zijn en je koffie/drankje gezet is, slaat het apparaat vanzelf af.

Doordat je de opvangbak (waar je je beker of glas op zet) op nog twee andere standen kan zetten (drie in totaal) kun je ook diverse groottes qua bekers/glazen gebruiken. Handig. De watertank is erg groot waardoor je niet constant water bij hoeft te vullen. Ook zie je het water, dus ook hoeveel water er nog inzit. Zo kom je niet voor de verrassing te staan dat je opeens zonder water zit.

Het fijne aan Dolce Gusto is dat er zoveel keuze is aan cups. Zowel warme als koude dranken. De koffie smaakt ook erg lekker. En mocht je de berg cups afval tegen staan (want dat is het enige nadeel hieraan)... dan kun je altijd nog herbruikbare cups aanschaffen.

Pluspunten

• Groot waterreservoir
  • Mooie kleur (taupe)
  • Heel veel diversiteit aan dranken
  • led-touch display

Minpunten

• Veel afval (cups)

n**p@g**l.com 31-10-2021

Dolce gusto, super!

Geschreven voor: Krups NESCAFÉ® Dolce Gusto® Infinissima Touch KP270A grijs

Via de insiders mocht ik dit leuke toestel testen. Als fervent koffieliefhebber is dit een must in je keuken. Wij hebben hier allemaal onze eigen favoriete koffie en dan is de dolce gusto ideaal om te hebben. Het apparaat maakt niet veel lawaai, is mooi van kleur en handig in gebruik.

Pluspunten

• onderhoud
  • geluid

Marjanpl 31-10-2021

Lekker makkelijk variëren met deze machine

Geschreven voor: Krups NESCAFÉ® Dolce Gusto® Infinissima Touch KP270A grijs

Toen ik mijn machine binnen kreeg heb ik hem uiteraard direct uitgepakt en geïnstalleerd op het aanrecht.

Ik moest even wennen aan het uiterlijk maar vind het nu echt een mooie toevoeging in de keuken.

Maar dan waar het allemaal om draait de machine en zijn werking en de smaak van de dranken die uit de machine komen.

Ik had eerst wat moeite met het water reservoir die klikte steeds net niet goed in de machine waardoor er uiteraard geen koffie gemaakt werd.

Dat gaat nu goed. Over de juiste hoeveelheid water instellen kan ik makkelijk zijn dat gaat echt super makkelijk. Een kind kan de was doen.

Ook de smaken en varianten dranken die de machine maken kan zijn super lekker en leuk dat je met zo'n kleine machine zoveel kan variëren.

Wat ik echt een nadeel vind is de hoeveelheid plastic afval die je creëert met dit apparaat. Iets te veel naar mijn zin.

Overal een goede machine en lekkere koffie!

Pluspunten

• Gemakkelijk variëren
  • Lekkere koffie
  • Gemakkelijk te bedienen

Minpunten

• Erg veel plastic afval bij gebruik cups

m**t@g**l.com 30-10-2021

Prachtig vormgegeven koffie apparaat

Geschreven voor: Krups NESCAFÉ® Dolce Gusto® Infinissima Touch KP270A grijs

Mooi apparaat, simpel en daardoor luxe uitstraling met prachtige taupe kleur. Lijkt wel een beetje kunst in de keuken.
Apparaat is super makkelijk te bedienen. Let wel op dat water reservoir goed geklikt is anders geen koffie en cups verspild!! Ook meteen cups eruit halen anders trekt het vacuüm en dan krijg je het klepje nauwelijks meer open.
Apparaat is redelijk klein dus fijn, alle cups nemen wel veel ruimte in beslag.

• Veel koffie keuzes

Minpunten

• Koffie mag heter
  • Klein water reservoir

p**s@h**l.com 29-10-2021

Snelle koffie

Geschreven voor: Krups NESCAFÉ® Dolce Gusto® Infinissima Touch KP270A grijs

Het is een fijn apparaat als je snel koffie wilt zetten. Wel gebruik je bij o.a. cappuccino veel cups. De kopjes waren voor mij wat klein. Maar de koffie is wel meteen op drink temperatuur

Pluspunten

• snel klaar
  • drink temperatuur

Minpunten

• kleine kopjes

7th Star 29-10-2021

Mooi en makkelijk apparaat

Geschreven voor: Krups NESCAFÉ® Dolce Gusto® Infinissima Touch KP270A grijs

Prachtig vormgegeven apparaat met een eenvoudig reservoir dat makkelijk te vullen is. Warme en koude dranken,snel koffie/thee,veel smaken,makkelijk schoon te maken , staat mooi op het aanrecht … heel tevreden!!

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Handig reservoir
  • Makkelijk schoon te maken
  • Veel soorten koffie,thee,chocolademelk
  • Snel warm

Minpunten

• Veel plastic van de cups
  • Veel geluid