Philips L'OR Barista LM9012/50 zwart, rood

• Test panel 8,4 nov 2021
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips L'OR Barista LM9012/50 zwart, rood op Kieskeurig.be.

ssck 16-11-2021

Makkelijk en snel lekkere koffie!

Geschreven voor: Philips L'OR Barista LM9012/50 zwart, rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijn cupjesautomaat. Het apparaat werkt snel en makkelijk. Cupjes van alle merken passen erin. Er past relatief veel water in, zodat je niet steeds hoeft bij te vullen. Het apparaat is redelijk smal dus neemt niet veel ruimte in op het aanrecht. Ook makkelijk schoon te maken.

Steef55 15-11-2021

Top apparaat!

Geschreven voor: Philips L'OR Barista LM9012/50 zwart, rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb dit apparaat nu 2 weken mogen testen. Toen het apparaat binnen kwam, was mijn vrouw eigenlijk nog sneller fan dan ik. De rode kleur zorgt voor een echte eye catcher in de keuken. Ik was persoonlijk eigenlijk nooit een fan van capsule apparaten, meer van de volautomaten met verse koffiebonen. Toch dacht ik, laat ik het eens proberen en ik moet zeggen: ik ben bijzonder verrast. Dit is het eerste capsule apparaat, waarvan ik de koffie oprecht lekker vindt! Er zijn veel verschillende varianten en hoeveelheden die je kan zetten en mocht je de koffie wat te sterk vinden, kan je gemakkelijk nog een keer op het knopje drukken voor wat extra, want de capsule blijft zitten. Dit vind ik persoonlijk wel een voordeel. Het apparaat is snel en heeft een groot waterreservoir. Ondanks dat dit apparaat mij erg positief verrast heeft, vind ik als enige minpuntje wel dat het apparaat wat goedkoop 'plastic' aanvoelt en dat je moeilijk in kan schatten of het afvalbakje vol zit.

JF.Janssen 14-11-2021

Snel een goede hete kop koffie!

Geschreven voor: Philips L'OR Barista LM9012/50 zwart, rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij hebben het koffiezetapparaat van Philips ontvangen om te mogen testen en zijn aangenaam verrast! De machine heeft een mooi en compact design waarvan de losse onderdelen vaatwasserbestendig zijn.
De bijgevoegde korte handleiding is overzichtelijk door de afbeeldingen, maar wel enigzins beperkt aan informatie. Het apparaat heeft geen aparte aan/uitknop. Het werd ons niet gelijk duidelijk dat je door te kiezen voor je koffie naar keuze ook direct het apparaat inschakelt en laat opwarmen. Toen we hier eenmaal achter waren was een kop koffie (of twee tegelijk) zo gezet.
Het apparaat warmt snel op en levert door de hoge druk snel een goede hete kop koffie. Je hebt keuze uit 3 koffievariaties die je tevens elk naar eigen smaaksterkte in kunt stellen. Kortom: een echte aanrader voor een snelle kop lekkere koffie!

Ten Brinke 14-11-2021

Mooie, makkelijk te bedienen compacte koffie machi

Geschreven voor: Philips L'OR Barista LM9012/50 zwart, rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze machine neemt niet veel ruimte in en ziet er bovendien ook nog mooi uit!
Er kunnen diverse koffie cups in(ook eigen merken)
Helaas zijn er (nog) geen cappuccino of andere cupjes met melk verkrijgbaar.

Anne-Fleur 13-11-2021

Mooi koffiezetapparaat voor capsules

Geschreven voor: Philips L'OR Barista LM9012/50 zwart, rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Bij uitpakken van dit apparaat viel mij meteen op hoe mooi de vormgeving is van dit apparaat. Hij is gemakkelijk in gebruik en je hebt heel snel een lekker kopje koffie.

Brandss 12-11-2021

Product met veel smakelijke koffie mogelijkheden!

Geschreven voor: Philips L'OR Barista LM9012/50 zwart, rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De L'or Barista is eenvoudig in gebruik. Met slechts 3 knoppen ofwel keuzemogelijkheden bedien je jezelf en je gasten van koffie. De orginele L'or Barista koffiecups geven enorm veel mogelijkheden om jouw koffie op eigen smaak te brengen. Een enorme keuze aan sterkte mogelijkheden. Daarnaast valt het product heel handig te combineren met een melkopschuimer wat jou vervolgens nóg meer smaken kan geven. Een echter aanrader voor zowel studenten als gezinnen en ouderen!

Piet smit 11-11-2021

Fijn en compact

Geschreven voor: Philips L'OR Barista LM9012/50 zwart, rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een super fijn en compact apperaat hij neemt niet al te veel ruimte in beslag op het aanrecht. Ook is het ideaal dat er een ingebouwde prullebak in zit voor de cupjes en opvang bakje voor het vocht uit de cupjes. Verder wijst alles voor zich als je het instructie boekje goed geleze heb want er zit nog wel een verschil in de hoeveelheid water per knopje wat je indrukt. Maar als je het eenmaal door heb dan is het heel makkelijk.

vdHeuvel 10-11-2021

Degelijk en gebruiksvriendelijk apparaat

Geschreven voor: Philips L'OR Barista LM9012/50 zwart, rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik mocht van Philips dit product een tijdje testen en dat is goed bevallen. Op het eerste gezicht ziet het apparaat er goed uit en het voelt degelijk aan. Het lekbakje voelt wat minder luxe, omdat het redelijk licht is en los op de voet ligt. Ook de bewegende delen en knopjes voelen goed aan. Ik heb dan ook het vertrouwen dat het een tijd mee zal gaan, hoewel de testperiode te kort was om dit echt zeker te weten.
Het apparaat heeft een aantal handige functies. Er zitten drie knopjes op, voor klein, middel en groot formaat koppen. Dit komt overeen met ristretto, espresso en lungo. Dit is een leuke toevoeging ten opzichte van andere capsuleapparaten die ik heb gebruikt. Er kunnen kleine (normale) capsules in, maar ook grotere. De grote capsules kunnen worden gebruikt voor bijvoorbeeld dubbele espresso of ristretto (of 2 kopjes in een keer) of voor bijvoorbeeld lungo. Het apparaat detecteert welke grootte capsule gebruikt wordt, en past daar ook de hoeveelheid water op aan. Voor een ristretto gebruik je dus altijd de knop voor de kleinste hoeveelheid, of je nou een enkele of dubbele zet, omdat het apparaat weet dat een grote capsule meer water nodig heeft. Het is wel jammer dat het apparaat niet automatisch detecteert welke koffie gezet gaat worden. Je moet dus wel altijd klein, middel of groot aangeven, waarna het apparaat detecteert of het enkel (kleine capsule) of dubbel (grote capsule) moet zijn. Een minpunt van de grote capsules is dat ze (nog) geen ruim assortiment hebben en niet overal te koop zijn, waar de kleine capsules in iedere supermarkt te vinden zijn.
Een ander minpunt was dat mijn grote glazen, die ik gebruik om ijskoffie te maken, niet onder het apparaat passen. Daarvoor moet eerst het lekbakje verwijderd worden. Dit is iets wat voor mij lastig is, maar wat mensen die alleen kopjes gebruiken niet als probleem zullen ervaren.
Het waterreservoir zit aan de achterkant en is makkelijk te verwijderen en vullen. Het is ook groot genoeg om, in mijn geval, een paar dagen koffie te kunnen zetten. Dit hangt natuurlijk af van hoeveel koffie je drinkt.
Al met al dus een prima capsule apparaat, wat degelijk aanvoelt en prettig in gebruik is. Of de functie voor grote capsules een toevoeging is, hangt erg af van de koffie die je wil drinken en de verkrijgbaarheid van de capsules. Maar ook zonder de grote capsules te gebruiken, vind ik het een prima apparaat.

MARCO Product reviewer 10-11-2021

Veel voor weinig

Geschreven voor: Philips L'OR Barista LM9012/50 zwart, rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na het uitpakken was ik gelijk aangenaam verrast. Het apparaat is mooi compact maar voelt solide aan en heeft een goede afwerking.
Je kan gelijk aan de slag want er zit een leuk proefpakket bij.
De handleiding hoef je niet echt te lezen want het apparaat is intuïtief qua gebruik.
Wij hebben diverse cups gebruikt van diverse merken en hij pakte alles zonder problemen. Het mooie is dat de grote capsules zorgen voor 2 heerlijke bakjes koffie dus geen gedoe met wachten en wisselen van capsule.
De capsules worden netjes opgevangen in het afvalbakje dus geen gedoe en makkelijk en veilig te legen.
Water vullen gaat makkelijk en hoeveelheid is prima
Al met al een heel leuk apparaat voor een zeer redelijke prijs.

Leeuwerikmaartje 24-11-2021

Fijn apparaat

Geschreven voor: Philips L'OR Barista LM9012/50 zwart, rood

Dit is nou echt een handig apparaat. Geen overbodige functies en een makkelijke bediening!

Het mooie zit hem vind ik in de strakke uitvoering. Het apparaat is van plastic maar voelt stevig aan. Het waterreservoir zit aan de achterzijde. Deze gaat er tot nu toe stroef uit en in maar misschien versoepelt dit nog naar mate ik het apparaat langer in gebruik heb.

Er zijn 3 knoppen om koffie te zetten. Dit heeft te maken met het volume koffie. L'Or heeft ook XL en XXL cups waar je 2 kopjes tegelijk van kunt zetten. Het apparaat detecteert zelf als er een extra grote maat cup in zit. Alle merken aluminium cups kunnen hier in gebruikt worden. Iets wat ik ook zeker een pluspunt vind.

L'Or heeft een zeer veelzijdig assortiment aan koffie. Om het apparaat te testen heb ik de adventskalender gekocht. Zo kon ik meteen alle smaken proeven. De decafe is echt een aanrader. Zo'n "goede" decafe smaak heb ik nog nooit geproefd.

Het apparaat start na opwarmen automatisch op. Handig want dan hoef je niet nog eens te wachten! Het cupreservoir is iets aan de kleine kant maar dit vind ik niet hinderlijk in gebruik.

Ik heb dit product een aantal weken mogen testen en ik ben blij verrast. Ik zou het product zelf ook gekocht hebben.

schilderes 24-11-2021

zeer mooi op het aanrecht

Geschreven voor: Philips L'OR Barista LM9012/50 zwart, rood

Ik heb de barista nu enkele weken in huis en gebruik hem dagelijks. Het werkt snel maar zonder dat dat de kwaliteit van de koffie in de weg staat. De temperatuur is goed warm en de sterkte van bijvoorbeeld de espresso is erg krachtig. Het wisselen van de capsules is zeer eenvoudig. Je neemt de hendel omhoog en de capsule kan er dan maar op 1 manier in. Erg fijn is de keus in een klein of een wat groter kopje koffie. Ook is er de mogelijkheid om in 1 keer twee kopjes te zetten. Het opvangbakje kan zeker acht capsules opvangen zodat je niet steeds het bakje tussendoor moet legen.

Lucasenfloris 24-11-2021

Heerlijke koffie en 2 kopjes tegelijk zetten

Geschreven voor: Philips L'OR Barista LM9012/60 zwart

Na een aantal weken gebruik te hebben gemaakt van de nieuwe L'OR Barista koffiecup machine zijn wij erg tevreden.

Hij werd stevig verpakt geleverd met een proeverijtje aan koffiesmaken.
Heel fijn om gelijk wat smaken en functies uit te proberen.
Mijn eerste indruk van het apparaat was dat het een mooi matt zwart design is met gouden accenten wat een luxe uiterlijk geeft en niet misstaat in onze keuken.
Hij neemt wel iets meer ruimte in dan ons vorige cupjes koffiezetapparaat maar daarentegen past er meer water in het reservoir dan ons eerdere exemplaar.
Wat minder frequent bijvullen betekend.

Het bedienings paneel spreekt voor zich: 3 knopjes naast elkaar bovenop de machine voor espresso, ristretto en Lungo.
In tegenstelling tot ons vorige apparaat heeft hij geen lange opwarmtijd maar kan de koffie binnen een paar seconden al pruttelen. En de koffie is goed warm.
Cupjes laden is erg makkelijk: je trekt de hendel naar boven en het cupje past maar op 1 manier in de lader. (zowel de kleine als de grote cupjes)
Wat erg handig is is dat het apparaat zelf herkend of er een klein e of jumbo cup geladen is en daar de watertoevoer op afstemt.
25 ml/2x 25 ml
40 ml/2x40 of 80 ml
1x110 ml/ 2x110 ml

Wat ik uitermate handig vind is - en dat is volgens mij vrij uniek met een cupjes machine- dat je 2 kopjes koffie tegelijk kunt zetten. Handig met visite!
De L'OR koffie vinden wij van prima kwaliteit en zowel de kleine als jumbo cupjes hebben een heerlijk rijke koffiesmaak. En zijn gewoon te koop bij de supermarkt om de hoek.
Met de jumbo grand Matin cupjes kun je zelfs heerlijke filterkoffie zetten! (aanrader voor de ochtend)
Hiermee kun je een extra sterke lungo zetten.
Normaal drink ik altijd 2 latte machiato in de ochtend maar nu hoef ik maar een keer koffie te zetten. (fijn begin van de dag!)

Ik moest heel even zoeken hoe het opvangbakje voor de gebruikte cups los komt maar als je het lekbakje naar voren schuift, schuift het bakje vanzelf mee.
Ook hier passen meer gebruikte cupjes in dan ons vorige koffiezetapparaat.
Wat minder vaak legen betekend mits je niet heel veel jumbo cupjes gebruikt uiteraard.
Kortom ik ben erg tevreden over deze Phillips L'OR Barista.
Er zijn veel verschillende functies te kiezen, goede kwalieit koffie voor een leuke prijs!

Pluspunten

• 2 kopjes tegelijk zetten
  • filterkoffie
  • past veel water in reservoir

Minpunten

• niet kunnen ontdekken

w**i@h**l.com 24-11-2021

Eenvoudig en zeer smaakvol

Geschreven voor: Philips L'OR Barista LM9012/60 zwart

Heel eenvoudig in gebruik. Het zetten van koffie is snel en eenvoudig. Ook het vullen en schoonmaken is erg gebruiksvriendelijk.
Water bijvullen gaat middels het losse component wat je er makkelijk vanaf kan halen. Cupje naar behoefte in hoeveelheid en smaak erin doen en op de knop drukken.
Het apparaat Start dan automatisch wanneer hij op de juiste temperatuur is en stopt ook vanzelf.
Je kan zelfs de hoeveelheid ml instellen.

Houdt je van een grote kop koffie kan je de grote capsule erin doen en heb je een heerlijke grote americano.
Ook is er een groot assortiment aan verschillende smaken koffie verkrijgbaar. Gewoon in de supermarkt.

Houdt je van een modern design. Dan valt deze ook in de smaak. Mooi strak in afwerking en goed materiaal!

Schoonmaken; de onderdelen kunnen in de vaatwasser en er is ook een speciale kalkreiniger verkrijgbaar.

Persoonlijk gebruik ik hem eerder dan mijn vaste bonen apparaat. Makkelijker in gebruik, in schoonmaak en in onderhoud. En ook de smaak is heerlijk. Niet een hele zak met bonen en dus lang dezelfde smaak. Maar je kan ieder kopje afstemmen op jouw behoefte!

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Goede smaak
  • Fijn in onderhoudt

Minpunten

• Niet aan te sluiten op de waterleiding

Christina0102 24-11-2021

Aanrader voor liefhebbers van gevarieerde koffie

Geschreven voor: Philips L'OR Barista LM9012/60 zwart

Het is een mooi koffiezetapparaat, klein en compact met een mooie uitstraling. Je kunt erg variëren met de verschillende koffie cupjes. Ook kun je variëren qua sterkte, zo kun je een cupje in het apparaat doen en vervolgens kiezen of je een kleine (ristretto), middelgrote (espresso) of grote (lungo) kop koffie wilt. De cupjes zijn vrijwel overal verkrijgbaar. Er zijn kleine cupjes en XXL cupjes, waarmee je twee kopjes kan zetten. Het apparaat is makkelijk om te bedienen en schakelt na het zetten van een bakje koffie, zichzelf uit. Dit is erg energie zuinig. Om op apparaat aan te zetten, druk je op de gewenste sterkte. Het installeren van het apparaat is erg makkelijk. Er zit een handleiding bij die alleen bestaat uit afbeeldingen. Iedereen zou het zo moeten kunnen begrijpen, hoewel ik het zelf wel handiger zou vinden dat er wel tekst bij de plaatjes zat. Het apparaat is in aanschaf niet duur, de cupjes daar in tegen zijn wel wat prijziger. Als je van variërende koffie houd, dan is de L'OR Barista zeker een aanrader!

Pluspunten

• Energie zuinig
  • Makkelijk in gebruik
  • Mooi design, klein en compact
  • Je kunt variëren met koffiesmaken en sterktes

Minpunten

• Cupjes zijn prijzig

TvP08 23-11-2021

Lekkere koffie en eenvoudig gebruik

Geschreven voor: Philips L'OR Barista LM9012/50 zwart, rood

Een fijn compact apparaat met eenvoudige bediening! Door middel van de normale en de XXL cups zet je snel een of tegelijk twee koppen koffie. De smaak van de koffie doet zeker niet onder voor andere merk koffie cups.

Het is fijn om te kiezen uit ristretto, espresso of lungo. Je kan makkelijk de gewenste hoeveelheid voor je kopjes af te stemmen door een paar seconde de knop in te houden. Zo vul je je eigen kopjes tot de maximale hoeveelheid.

Onderhoud en schoonmaken is makkelijk uit te voeren door de bakjes naar voren te trekken. Je kan ze ook reinigen in de vaatwasser.

Conclusie: gezien de prijs krijg je goed resultaat en lekkere koffie!

m**t@g**l.com 23-11-2021

Mooi design, gezellig samen lekkere koffie drinken

Geschreven voor: Philips L'OR Barista LM9012/60 zwart

Mooi design, voelt fijn aan de zijkanten. De hendel aan de bovenkant is gemaakt van een ander soort plastic waar je jammer genoeg juist heel goed vingerafdrukken op ziet. Qua hoogte moet je er goed rekening mee houden dat de hendel compleet open gedaan moet worden om de cups erin te kunnen plaatsen en dat het apparaat dan in totaal een hoogte heeft van 41 cm. In het reservoir aan de achterkant gaat 1 liter water, dus je kunt heel veel kopjes zetten voordat je opnieuw moet vullen.

Hij weet automatisch of je er een groot of een klein cupje in hebt gedaan en geeft dan dus de enkele of dubbele hoeveelheid water. Zo kun je met z’n tweeën koffie drinken of een extra grote bak voor jezelf zetten. Super handig is de functie waarmee je de standaard hoeveelheid van de kleine, middel en grote kopjes kan aanpassen aan jouw koppen/mokken.

Voor de mensen die liever filterkoffie drinken zijn hier ook speciale cups voor, wel even opletten dat je daar eerst een lipje af moet trekken voordat je die in het apparaat stopt. Je krijgt dan dus niet dat bekende schuimlaagje dat je bij alle andere soorten wel op je kopje koffie krijgt.

Praktisch is dat je je kopje klaarzet en op de knop naar keuze duwt en dat het apparaat dan wanneer hij warm is automatisch de koffie gaat zetten. Dat is binnen 20 seconden en met een bescheidener geluid dan andere cupjesautomaten. Een van de weinige nadelen is dat het apparaat best wel even blijft nadruppen.

Pluspunten

• reservoir van 1 liter
  • 2 kopjes tegelijk zetten
  • grootte kopjes aan te passen

Minpunten

• blijft even nadruppen
  • vingerafdrukken op bovenkant

MaaikeJJJ 23-11-2021

Zo veel mogelijkheden, mooi apparaat!

Geschreven voor: Philips L'OR Barista LM9012/50 zwart, rood

+ Mooi design, voelt fijn aan de zijkanten.
+ Zo veel mogelijkheden voor een kopje koffie: 1 of 2 tegelijk, espresso, lungo, verschillende sterktes of zelfs filterkoffie (lipje eraf trekken!).
+ Super makkelijke gebruiksaanwijzing.
+ Hoeveelheid water van kopjes is aan te passen aan jouw favoriete mok/kop.
+ Reservoir van 1 liter water.
+ Apparaat detecteert welke cup gebruikt wordt en geeft dan automatisch enkele of dubbele hoeveelheid water. Zo kun je met z’n tweeën koffie drinken of een extra grote bak voor jezelf zetten.
+ Praktisch is dat je je kopje klaarzet en op de knop naar keuze duwt en dat het apparaat dan wanneer hij warm is automatisch de koffie gaat zetten. Dat is binnen 20 seconden en met een bescheidener geluid dan andere cupjesautomaten.
+ Het apparaat wordt geleverd in een voornamelijk kartonnen verpakking, dat is milieutechnisch fijn. De aluminium cups van L’or kunnen gerecycled worden, maar de biologisch afbreekbare cupjes van andere merken werken gelukkig ook goed in dit apparaat.
- Een van de weinige nadelen is dat het apparaat best wel even blijft nadruppen.
- Hou rekening met een totale hoogte van 41 cm, omdat de hendel compleet open gedaan moet worden om de cups erin te kunnen plaatsen.

SannieD70 23-11-2021

Superapparaat voor normale en XL koffiecups

Geschreven voor: Philips L'OR Barista LM9012/60 zwart

Ik wilde deze machine graag testen omdat ik met mijn huidige koffiemachine dure koffie moet kopen en er geen xl cups inkunnen dus was benieuwd naar deze machine.

Ik was blij verrast door deze machine, mooi design en gemakkelijk te bedienen.

De cups (normale of xl cups) gaan gemakkelijk in de machine, en na gebruik vallen ze ook gemakkelijk in de opvangcontainer. Deze is gemakkelijk te legen.
De machine schakelt na gebruik meteen uit.
De watercontainer is gemakkelijk te vullen, deze zou misschien wat groter kunnen zij.

De koffie vond ik echt verrassend goed. Vooral de Grand Matin xl. Deze smaakt naar echte filterkoffie dus zonder cremalaag!

De espresso en ristretto zijn ook heerlijk van smaak. Daarbij vond ik het fijn dat de cremalaag niet zo overheersend was zoals bij mijn huidige machine.

Kortom:

Ik ben zeer tevreden over dit apparaat en zeker over de koffie en zou het apparaat na het nu getest te hebben zeker willen aanschaffen.

En wel hierom:

+ gemakkelijk in gebruik
+ maakt weinig geluid
+ schakelt na gebruik uit
+ je kunt normale en XL cups in het apparaat gebruiken
+ heerlijke koffie

Het enige minpuntje wat ik zou kunnen vinden is dat de watertank iets groter zou kunnen.

Een echte aanrader en voor de prijs hoef je het niet te laten!

Pluspunten

• Mooi apparaat
  • Gemakkelijk te bedienen
  • Heerlijke koffie
  • Voor normale en XL cups
  • Machine maakt niet veel lawaai

Minpunten

• Watercontainer kan misschien groter

Tiha 22-11-2021

Heerlijke koffie

Geschreven voor: Philips L'OR Barista LM9012/60 zwart

Een hele mooi compacte koffieapparaat met een luxe uitstraling. Hij is niet al te groot, waardoor die makkelijk in elke hoek van je keuken past. Heerlijke koffie die je binnen no time hebt gezet.

Pluspunten zijn;
- xxl cups waarbij je 2 kopjes tegelijkertijd kunt zetten.
- opvangbak gebruikte cupjes. Die je dus in 1 keer kunt legen nadat het vol zit.
- Warme koffie

Nadelen;
- Maakt veel geluid
- Kleine waterreservoir

Kortom een goede compacte koffieapparaat met heerlijke koffie. Met de mogelijkheid om 2 kopjes tegelijkertijd te zetten met de xl cupjes. Maakt wat lawaai maar dat is zeker niet al te storend.

Pluspunten

• Xl cupjes voor 2 kopjes
  • Heerlijke koffie
  • Warme koffie

Minpunten

• Lawaai
  • Kleine waterreservoir

Teun 22-11-2021

Aanrader & gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Philips L'OR Barista LM9012/60 zwart

Een fijn en gebruiksvriendelijk apparaat!

Het is een compact en eenvoudig te bedienen koffiezetapparaat. Door middel van de klep te openen kan je de normale of de XXL cups plaatsen. Met de drie standen kan je altijd je gewenste kop koffie zetten. De drie standen zijn eenvoudig af te stellen om zo de perfecte inhoud passend te maken aan je kopjes. Ook is het zeer eenvoudig om het water bij te vullen door makkelijk het reservoir los te maken en te vullen.

Het apparaat maakt zelf het onderscheid tussen de normale en de XXL cups. Zo hoef je nooit te switchen tussen bepaalde standen en cups.

Nadat je de gewenste knop hebt ingedrukt voor je kop koffie heb je binnen enkele seconden een gevulde kop hete koffie.

Ik ben erg te spreken over de smaak van de koffie. De cups doen niks onder voor het grote andere merk koffiecups!

Het reinigen van het opvangreservoir van de cups gaat zeer eenvoudig door het plateau waar de kopjes op staan naar voren te halen. De onderdelen zijn vaatwasser-proof dus je kan ze makkelijk schoon maken als er wat opgedroogde koffieresten in zitten.

Al bij al is dit een zeer fijn apparaat en het is zeer gebruiksvriendelijk!!

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Variatie tussen gewone en XXL cups