Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Philips CSA210 rood op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Koof 13-06-2022

Hier is goed over nagedacht.

Geschreven voor: Philips CSA210 rood

Energie A label vind ik zelf.
koffie wordt gezet met een keer de knop indrukken en slaat meteen uit als de koffie in de beker zit. Fantastjes. Schelt stroom, ik ben erg blij met dit apparaat.

10tien 14-05-2022

Prima apparaat handige opties

Geschreven voor: Philips CSA210 rood

Een oude bekende met nieuwe snufjes.
Deze Senseo geeft heerlijke koffie met goede schuimlaag.Handige opties. De sterkte van de koffie is goed regelbaar met de knoppen voor 1 of 2 koppen koffie. Ook hier je nog maar 1 van de knoppen in te toetsen voor inschakelen van het apparaat.

m**n@a**a.com 26-01-2022

Heel slechte Senseo van Philips.

Geschreven voor: Philips CSA210 rood

Dit apparaat zet slappe koffie. Kan geen sterkere zetten. Is gewoon rijp om weg gegooid te worden. Bijzonder slecht apparaat van Philips. Helaas na een hele tijd in gebruik genomen.

twit 02-09-2021

Grote Afknapper

Geschreven voor: Philips CSA210 rood

dacht een simpele senseo te kopen net als mijn eerste senseo, helaas wat een afknapper classic stond erbij ,nou sorry dit is niet het zelfde systeem als mijn eerste senseo.
Het duurt allemaal veel langer ,de ketel warmt op en zodra het water kookt begint de koffie te lopen (oude systeem als water kookt druk je op de knop en koffie loopt dan pas) bij oude senseo blijft het apparaat aan staan en knippert het lampje als water op is ,nu gaat het apparaat meteen uit dus zie je niet dat het water op is ,dus diegene die na jou komt mag het water bijvullen,en de watertank is super klein, al met al hoop dat ik er ooit eens aan wen,als het aan mij lag ging die weer terug naar winkel maar kan niet is al gebruikt.