Saeco Minuto HD8763/11 - Reviews

tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Type
espresso machine

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

6,3

• Slecht

ernst T 01-02-2016 Product maand in bezit

wij hebben het apparaat 2 maandenin ons bezit en zijn zeer tevreden espresso,cappuccino,gewone koffie zijn allemaal naar eigen smaak en hoeveelheid aan te passen en op te slaan in het geheugen, zodat je daarna met één knop je keuze kan maken. koffie is goed heet temp. is in te stellen Het apparaat geeft ook heet water voor thee en warme melk voor b.v chocolademelk,
Handmatig kan ook latte macchiato worden gemaakt, hoge glazen is geen probleem. Onderhoud valt mee , maar is wel noodzakelijk, maar dat geldt voor andere merken volautomaten. wij zijn tot nu toe zeer te vreden. aanrader,

erooijen1 04-07-2015 Product paar weken in bezit

Een mooie machine staat leuk op het aanrecht, echter de kwaliteit is belabberd.

De koffie is louw (zonder melk) en hij blijft lekken.

Henk Harderwijk 26-09-2015

Ik ben al anderhalf jaar in het bezit van dit apparaat en dat is niet voor niets. Vooraf een uitgebreide speurtocht gehouden en vervolgens deze gekocht. Het apparaat voldoet VOLLEDIG aan al mijn verwachtingen! De gewone koffie is al zeer goed en ALTIJD heet. Espresso is ook zeer goed, heet en zelfs voor echte espresso drinkers fantastisch. Ook cappuccino drinkers zijn zeer tevreden en ook hier is de koffie lekker heet en niet lauw. Ik herken dan ook helemaal niets van jouw kritiek. Ook het onderhoud is heel simpel, ik heb hem pas 2 keer moeten ontkalken. De zetgroep kun je er makkelijk uitnemen en met lauw water afspoelen. Een review hoort onderbouwd te zijn en dat is jouw review zeker niet. Het lijkt op een doelbewuste actie van een concurrent om dit apparaat onderuit te halen!

wkoerten 15-02-2016

Bewerkelijk ding dat al na 3 weken, met de nodige discussie met Philips klantenservice, terug moest. Spindel vervangen[?]. Lauwe koffie wat alleen een beetje voorkomen kon worden door de kopjes voor te verwarmen met heet water, dus extra stroomkosten. Van de smaak was ik ook al niet enthousiast. Heb hem onlangs voor de helft van de prijs verkocht. Grappig trouwens dat mijn eerdere review verdwenen is. En beste Henk, ik werk niet bij een concurrent.