De'Longhi ECAM 22.360.B - Reviews

Type
espresso machine

Koffie automaat 08-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi koffie automaat

Mooi uitziend koffieautomaat , via menu instelling makkelijk en gebruiksvriendelijk is in te stellen.
Na persoonlijke voorkeur instelling,heb je altijd konstante lekkere koffie.

Pluspunten

• Mooi apparaat
  • Gebruiksvriendelijk

Wim 03-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Gewoon een perfecte machine

Dit is onze tweede DeLonghi volautomaat en wil nooit meer een andere. Gebruiksgemak is super en de kwaliteit van koffie, cappuccino of welke variant je ook kan kiezen, ze zijn van super kwaliteit. Een en ander hangt wel af van de kwaliteit bonen, maar met Illy of de Espresso Extra Dark Roast van Lidl geven uitstekende kwaliteit.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Kwaliteit

Minpunten

• Voor ons geen enkele

Cornelis vannRijn 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie vormgeving

Mooi design. Kleur en vorm goed. Handig in get gebruik. Makkelijk te bedienen. Makkelijk te reinigen en te onderhouden.

• Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Duur
  • Weinig extra accessoires

Stefan 17-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi design

Mooi apparaat, ziet er goed afgewerkt uit, lekkere espresso en cappuccino zonder moeite en in een handomdraai, maakt weinig geluid

Pluspunten

• Design en overzichtelijk

Minpunten

• Geen verlichting rond de bedieningsknopjes

Julien 15-11-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige alleskunner

De Delonghi ECAM22.360B is een geweldige machine. Met een eenvoudige bediening serveer ik verschillende soorten koffie. Machine is makkelijk te onderhouden. Zeker de zetgroep is makkelijk uitneembaar. Genieten.

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit verhouding
  • Veel opties (cappuccino,glas melk,ristretto,lungo)

Minpunten

• glas melk niet warm genoeg

Reintjens 06-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie vormgeving en kleur. Netjes afgewerkt

Lekkere Cappacino voor eerlijke prijs. Wordt goed warm de koffie en de melk is goed opgeschuimd. De koffiemachine is heel mooi afgewerkt.

FamVisser 06-11-2016 Product paar dagen in bezit

Prima apparaat, erg mooi vormgegeven en stil

Heerlijke koffie in Italiaanse stijl. Veel mogelijkheden en toch ook eenvoudig te bedienen. Het is in tegenstelling tot ons vorige apparaat erg stil.

Pluspunten

• Heerlijke koffie
  • Vrij stil

Minpunten

• Melkschuim spat soms op

Elisabeth 04-10-2016 Product paar weken in bezit

Echt lekkere koffie

n Heerlijk kopje vers gezette koffie, of je nu expresso, cappuchino, latte machiatto, of n kopje thee maakt met deze DeLonghi lukt het. Ben erg blij met deze aankoop, makkelijk in gebruik, kan niet mislukken en wat ben ik blij dat ik geen padjesmachine meer nodig heb nu ,want deze koffie smaakt 10 keer beter. Schoonmaken wordt automatisch gedaan en de melkkan kun je zo in de koelkast zetten voor later gebruik. Eenvoudige handleiding en eenvoudige bediening.
Ik kan dit product echt aanbevelen. Machine geeft zelfs aan op het display wat je moet doen.
Wat duurder in aanschaf maar je hebt dan ook dagelijks heerlijke "verser- kan- het -niet- koffie".

Pluspunten

• heerlijke koffie
  • eenvoudige bediening
  • eenvoudig schoonmaken
  • slimme machine

Minpunten

• prijs

boertje10 20-08-2016 Product paar dagen in bezit

Heerlijke koffie

De koffie is heerlijk,maar dit ligt aan de koffiebonen. Instellen is erg eenvoudig,onderhoud ook. Maar na 2 heerlijke cappuccino's gaf de machine bij het derde bakje maar een klein beetje melk,om vervolgens bij het vierde helemaal geen melk en melkschuim te geven. Geprobeerd om alleen melk te laten geven,maar dit deed hij ook niet meer,alleen stoom en een beetje water,de melk kwam maar tot halverwege het melkpijpje. Ben behoorlijk teleur gesteld voor best een dure machine. Apparaat wordt terug gestuurd,en ze zouden een andere opsturen. Hopelijk gaat deze wel langer mee dan 3 cappuccino's

Pluspunten

• Heerlijke koffie
  • Makkelijk te bedienen
  • Eenvoudig in onderhoud

Minpunten

• Na 3 cappuccino's defect

ans 19-06-2016 Product paar dagen in bezit

Fijn expreso apparaat en makkelijk te bedienen.

Fijn expresso apparaat en makkelijk in bediening. Alles wijst zichzelf en zet verschillende soorten lekkere koffie. Duurzaamheid kan ik nog niet oordelen.Past goed onder een keukenkast omdat het waterreservoir naar voren uitschuift.

Minnie3 04-06-2016 Product paar dagen in bezit

de longhi volautomatische espressoapparaat

een mooi en zeer gebruiksvriendelijk apparaat,schoonmaken is een fluitje van een cent geen gedoe meer met invetten van onderdelen