AEG LM5400-U - Reviews

capsules
Type
espresso machine
Soorten koffie
cappuccino, espresso, koffie, latte macchiato

Liesbeth 11-06-2016 Product maand in bezit

Prima capsulemachine

Ik heb deze machine op kantoor staan want heb een hekel aan kantoorkoffie op siroopbasis. Machine voldoet prima: warmt snel op, slaat af na verloop van tijd. De espresso is goed - vind de Lavazza capsules lekkerder dan Nespresso. Ben er zeer content mee, het laten doorvallen van de gebruikte capsule is soms een beetje een handigheidje maar geen groot probleem.

jsserver 20-09-2013 Product paar dagen in bezit

goede begib machine (wel beperkt door uiteraard 1 soort cups die er in passen).
Iets minder vind ik de bijgeleverde melkkan die een vrij grote tuit heeft en niet echt in een punt uitloopt waardoor schuimtekeningen maken bijvoorbeeld wel erg lastig wordt voor een beginner. Verder prima mschine

danielk1973 02-09-2013 Product kwartaal in bezit

Ik kwam met de Lavazza A Modo Mio capsules in aanraking bij De Harense Smid. De smaak is zoals een espresso hoort te zijn. Inmiddels heb ik alle 8 de varianten (niet de Decaf) geprobeerd en kan ze allemaal waarderen. Ik ga persoonlijk voor de sterkere varianten. De machine is compact en compleet met een melkopschuimer. Het unieke hieraan is dat ook koude melk opgeschuimd kan worden, waardoor je ice-machiatto etc kunt maken op een eenvoudige wijze. Ook leuk zijn de lampjes, welke in het kopje schijnen tijdens het koffiezetten. De machines is eenvoudig in bediening, makkelijk te reinigen. De capsules was even zoeken, maar online vind je al best wat aanbieders en bij ons in de buurt hebben BCC, de Harense Smid, Mediamarkt, Makro en Kaldi ze op voorraad. Een echte aanrader voor de koffieliefhebber.