Bosch TAS2002 - Reviews

koffiepadsysteem
Soorten koffie
cappuccino

Roel Keun 10-09-2015 Product maand in bezit

Ik ben vanaf het eerste gebruik van de Tassimo uitermate enthousiast over de smaak van de koffie! Tevens is het gebruik van het apperaat zeer eenvoudig. Je kunt de disc's halen bij de Albert Heijn of anders kun je ze online bestellen en dan worden ze snel bij je thuis bezorgd. Het was een goede aankoop!

Roel Keun te Donderen

tinusb2 24-07-2015 Product half jaar in bezit

4,8
het apparaat werkt niet 100% hij maakt de capsules niet goed leeg wat je dan krijgt ie een slap bakkie koffie of schocoladedrank maakt maar mijn kleinkinder zijn tevreden en en dan is het goed he ik pak dan wel even een bakkie nespresso want die vind ik lekkerder tja smaken verschillen

Melanie keep smiling 29-06-2015 Product paar weken in bezit

Beste allemaal,

Heb de Tassimo gekocht omdat ik de koffie lekker vond (bij een ander gedronken) je echt grote mok kunt maken met 1 druk op de knop XL-disc (handig voor een koffie verslaafde) en vooral omdat de koffie lekker heet is. Nespresso ook gehad en ik denk dat de Tassimo tussen de Nespresso en de Senseo in valt, meer neigend naar de Nespresso maar weer met veel meer mogelijkheden.De duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen, te kort in mijn bezit.
Hoop dat hij jullie ook bevalt;-)

Flappie99 24-06-2015 Product half jaar in bezit

Makkelijk in gebruik koffie van alle soorten hebben een goede smaak en snel klaar en goed van warmte

Petronella69 22-06-2015 Product paar dagen in bezit

7,6
Lekkere koffie, gemakkelijk in gebruik en veel mogelijkheden (eenvoudig cappuccino, latte machiato, chocomelk etc te maken). Nadeel: relatief duur per kop.

Annelies Nollen 21-06-2015 Product paar dagen in bezit

Wij zijn sinds een paar dagen geleden in het bezit van ons eerste Tassimo Amia!
Heerlijk genieten van de Cappuccino , warme milka chocolademelk en eral grey thee! Onze waterkoker gelijk de deur uit gedaan! Het gemak en de smaak boven verwachting! Heerlijk vers heet kopje thee . Hij staat prachtig in onze keuken! Super blij met onze aankoop! Van de week gaan we nog meer smaakjes kopen, heerlijk al die keuzes en voor een betaalbare prijs!!

SLindas 20-06-2015 Product paar dagen in bezit

Fijn de ruime variatie aan mogelijke dranken.
Het apparaat is lekker snel opgewarmd.

Ik drink zelf geen koffie, maar reactie zijn tot nu toe qua smaak goed. Heel veel beter dan de senseoachtige apparaten

Bar76 15-06-2015 Product paar dagen in bezit

Lekker en makkelijk. Alles in 1 En de kinderen zijn ook blij met de milka en oreo. Smaken van bv thee mogen er meer worden. Latte classic erg lekker. Vormgeving mooi maar kleiner zou makkelijker zijn.

Michael Hoeksma 15-06-2015 Product paar dagen in bezit

Ik ben zeer tevreden over tassimo echt een geweldige smaak en ziet nog leuk uit ook echt een aanrader voor iedereen ik wil niets anders meer.

dineke van rijssen 12-06-2015 Product paar dagen in bezit

Eindelijk een lekker en zeer warm kopje koffie/thee.
lekker van smaak en vooral veel melkschuim op de late'en cappucino.

jordy_de_kort 09-06-2015 Product paar dagen in bezit

geweldige smaak, tassimo bij ons in de buurt moeilijk te verkrijgen, kan maar 3 soorten proberen nu.gemakkelijk te bedienen. had er iets stijlvoller uit kunnen zien.. ziet er nu uit als een standaard senseo machine. en hoe lang die mee gaat zien we vanzelf..

zeer tevreden klant1 09-06-2015 Product paar weken in bezit

9,4
Ik ben zelf een echte "cappuccino fan". En vind de cappuccino uit dit apparaat echt heerlijk. Het is ook makkelijk en eenvoudig apparaat. En je kan er nog veel meer mee maken. Chocolademelk, thee, espresso, normale koffie noem maar op.

tony44 06-06-2015 Product paar dagen in bezit

Heb hem net in huis, maar kende het apparaat al door bekenden. Lekkere dranken en gemakkelijk in gebruik

Zomer83 06-06-2015 Product paar weken in bezit

Het is een super handig apparaat wat snel je drankje maakt. Helaas kun je bij deze uitvoering niet de sterkte van je drankje bepalen, dus het was wat wennen aan de sterke thee, die echter sterk is maar niet bitter! Je kunt koffie en thee zelf naar eigen smaak kiezen en dat werkt hier in huis goed. Wel hoop ik dat snel alle smaken die Tassimo in Duitsland heeft ook naar hier komen!

Vianca 03-06-2015 Product paar dagen in bezit

Het apparaat is makkelijk in gebruik, geeft heerlijke koffie in allerlei smaken en soorten. Tevens thee wordt geproduceerd, echter de thee kan wat mijn betreft minder sterk.

Robictil 01-06-2015 Product paar dagen in bezit

Enige tijd geleden heb ik al mogen genieten van de heerlijke producten van de Tassimo. In onze familie hebben enkelen al een Tassimo gekocht, maar bij wij waren nog in het bezit van een Senseo. Hoewel we hier ook koffie van konden zetten, misten we toch de mogelijkheid van de variatie.

'Helaas' ging de Senseo stuk en moesten we op zoek naar een ander.
Nou.. die keuze was zo gemaakt.

Op naar Cuijk en kopen!
Heerlijk..

Genieten er nu al met volle teugen van.
Zelfs de zon gaat schijnen buiten...

JeffreyS88 31-05-2015 Product paar dagen in bezit

Gebruiksvriendelijk apparaat, en ivm de cashback actie voor een uitstekende prijs. Jammer dat de disks alleen bij de AH te koop zijn. Via de online tassimo shop betaal je verzendkosten terwijl de cups niet goedkoper zijn dan bij AH. Dit valt erg tegen. Ook de prijs per bakkie koffie is een tegenvaller. Maar daarentegen heb je wel prima koffie, en veel mogelijkheden.

E.N.1969 30-05-2015 Product paar dagen in bezit

Geweldig apparaat, de koffie is goed heet en de smaak is goed! Veel keuze en kan ook heet water doen, heet genoeg om echt goede thee te zetten!

Walkure 27-05-2015 Product paar weken in bezit

Ontzettend lekkere thee, chocolademelk en koffie! Hij staat prachtig in de keuken.
Makkelijk in gebruik, vele soorten smaken ook!
Helaas niet in de supermarkt maar online de t discs bestellen gaat snel en makkelijk. Met elke week leuke aanbiedingen.

Favoriet hier is de Oreo chocolademelk.

linsjuh2404 26-05-2015 Product paar dagen in bezit

De koffie, thee en chocomel is heel lekker! Wel zie ik graag de discs thee in meer smaken en op meer plekken te koop. En liever okk nog iets goedkoper. Verder erg blij met mijn apparaat! Gaan m zeker vaak gebruiken!