Siemens TK53009 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 27 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens TK53009 zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

fotovero 09-09-2013
Geschreven voor: Siemens TK53009 zwart

Nog geen problemen , heb het ook nog maar twee weken, zou wel aan de makers aanraden, om hun volgende modellen iets minder lawaai te laten maken. 's Ochtends wordt het halve huis wakker als ik een tas koffie zet

johnlies 07-09-2013
Geschreven voor: Siemens TK53009 zwart

zeer lekkere koffie,vers gemalen koffiebonen lekker
één klein negatief puntje,als de bonen gemalen worden is dit niet stil

Volvo850 03-09-2013
Geschreven voor: Siemens TK53009 zwart

Voor een instapmodel maakt dit toestel zeer lekkere en hete koffie, warm water en cappucino. Er zijn toestellen met meer mogelijkheden (en hogere prijzen), maar dit toestel is voor een "goedkoper" model best wel top! Is ook heel zindelijk want reinigt zichzelf alvorens zichzelf volledig uit te zetten (zero emission). Heeft een waterreservoir van 1.5 liter, wat voldoende is. Door de zelfreiniging lijkt het waterverbruik bij sporadisch gebruik (telkens maar een kopje) wat aan de hoge kant, maar dat vind ik niet echt een probleem. Al bij al zeer blij met dit toestel.

Volvo850 03-09-2013

Boey Raymond 03-09-2013
Geschreven voor: Siemens TK53009 zwart

In tegenstelling tot eerder aangekochte veel duurdere apparaten geeft deze Siemens een koffie met een excellente smaak. Vlotte opstartprocedure bij ingebruikname.