Magimix Expresso Automatic chroom

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Magimix Expresso Automatic chroom op Kieskeurig.be.

Fam. Van Hoeijen 17-03-2021

Een compact apparaat met heerlijke koffie

Geschreven voor: Magimix Expresso Automatic chroom

De koffie wordt alom geprezen en velen gaan even kijken wat voor koffieapparaat dit is.
Ik doe altijd 1 pad, 1 kopje, dan krijg je een heerlijk schuilplaatsen erop. Heel handig is dat dit apparaat werkt met zowel pads als gemalen koffie. Wij zijn zeer tevreden en we hopen dat deze nog lang in productie blijven. Het is ook niet zo‘n grote kolos op het aanrecht en dat vinden we ook een voordeel.

Pluspunten

• Compact en mooie uitstraling
  • Heerlijke koffie en cappuccino
  • Voor pads en gemalen koffie

ElsvH 27-11-2020

Fijn apparaat, waar je een heerlijke bak koffie uit krijgt.

Geschreven voor: Magimix Expresso Automatic chroom

Deze Expresso Magimix is ons zo goed bevallen, dat wij hem nu voor de 2e keer hebben aangeschaft.
De vorige was bijna 10 jaar oud en heeft tot het laatst ons voorzien van heerlijke koffie. Hij is makkelijk in gebruik en ook van deze hebben we al weer genoten van een heerlijk schuimig bakje koffie. Hij is niet al te groot en een aanwinst voor in de keuken. Velen prijzen onze koffie en dat is te danken aan het apparaat. Ik kan hem een ieder aanbevelen.

Pluspunten

• Heerlijke koffie
  • Makkelijk in gebruik
  • Niet al te groot, maar een luxe uitstraling
  • Duurzaamheid zeer goed, vorige was bij 10 jaar

Patrik 22-04-2018

geen schuim op je expresso met dubbel koffiefilter

Geschreven voor: Magimix Expresso Automatic chroom

heb al laaes geprobeerd, vanaf de aankoop vind ik geen oplossing om schuim op mijn expresso te krijgen met de bubbele koffiefilter, het is dus knoeien met het enkel koffiefilter om twee tassen te zetten. Raad gevraagd aan Magimix maar al meer dan een mand geen reactie. Als je een expresso met schuim nodig hebt moet je een ander product kopen niet deze!

Minpunten

• geen schuim op expresso met dubbel koffiefilter
  • geen hulp bij na-service vragen