JURA ENA Micro 9 One Touch rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JURA ENA Micro 9 One Touch rvs op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

Alexander Rovee 17-12-2012

We hebben het apparaat nu precies een jaar in huis. De koffie is nog altijd super. Werkelijk niets op aan te merken, echt heel erg lekkere koffie. Mits je de Sicilian Espresso Blend van de Kaldi neemt. Intussen al veel bonen geprobeerd, maar deze zijn en blijven veruit de lekkerste voor de koffie.
Het apparaat is 1x stuk gegaan. Foutcode 8 als ik het me goed herinner. Bij inleveren van het apparaat bij de zaak waar we hem gekocht hadden, de Kaldi Hengelo, kregen we direct een leenapparaat mee, en na een week konden we ons eigen apparaat weer ophalen. Plus een zakje extra koffiebonen voor het ongemak. Super service van de Kaldi Hengelo (thanx Marlon) en nog altijd de perfecte koffiezetter voor ons. Met ook nog eens gemakkelijke bediening (1 knop, erg moeilijk is dat niet).