Bosch TAS4013CH

Beoordeling op basis van 108 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Mehmet Ali 08-10-2014

7,4
Een verandering t.o.v. een senseo.
Je hebt meer keuzes wat betreft smaken. Heeft strak design en ziet er ook stevig uit. Ik ben een persoon die flink aan de koffie zit en bevalt me wel.

Fleur 49 23-09-2014

Wat een geweldig apparaat. Het maakt heerlijke cappucino , chai latte en latte mahciatto . De nieuwe smaak oreo vandaag geprobeerd en ook al heerlijk. De dranken zijn goed heet . Mijn tassimo is zeer makkelijk in gebruik.
Wel zou ik graag de smaken die in het buitenland verkrijgbaar zijn ook graag in Nederland zien. Ik heb de tassimo kad gekreegen van mijn dochter en schoonzoon en kan het een ieder aanraden.
En voor iedereen is er wel een variatie / smaak aanwezig om heerlijk van te genieten.

m de witte 16-09-2014

mooi koffieapparaat met tal van mogelijkheden
de koffie is lekker en goed warm
hij is mooi klein van formaat
gemakkelijke 1 knops bediening
voordeel alles is in een geen melk opkloppers of andere dingen meer nodig

lerem 02-09-2014

7,4
Lekkere koffie en niet moeilijk in gebruik(zeker niet omdat we al uitleg kregen in de winkel) voor mij was het belangrijk dat je niet zou proeven dat het kopje voor de chocolademelk koffie was. Je proeft het inderdaad niet als je twee verschillende dingen na elkaar zet.
Het apparaat is compact en ziet er goed uit.
Wat ik wel jammer vindt is dat er best veel verpakkingsmateriaal om de cupjes heen zit al moet ik zeggen dat ik niet weet of het ook anders kan. Ik ben al blij dat er voor karton is gekozen.

Bas Hondebrink 30-08-2014

Na verscheidene systemen te hebben geprobeerd, van ouderwetse filter koffiezetter, Senseo en een bonen apparaat toch maar eens gekozen voor het Tassimo systeem. Vooral omdat het gemak in combinatie met de veelzijdigheid mij wel aansprak. De eerste koffie is inmiddels gezet en dit smaakt uitstekend op de automatische stand.
Je hebt de mogelijkheid om de smaak nog handmatig aan te passen, maar dit is lastig in te schatten doordat er een vertraging inzit. Je hebt geen direct gevoel of indicatie hoeveel sterker of slapper je de koffie zet.
Wij hebben gekozen voor een rode TAS4013 omdat deze er eens iets anders uitziet dan standaard zwart. Het apparaat voelt over het algemeen degelijk aan. Door het gebruik van de T-discs blijft alles ook mooi schoon. Wel zouden de T-discs beter verkrijgbaar mogen zijn.

Wilhelmina1980 27-08-2014

9,6
Ik heb precies de koffie en cappucino die ik wens te drinken .super apparaat en betaalbaar.nu heel gemakkelijk en eenvoudig uw koffie op tafel smorgens en elk gewenste tijdstip.heerlijk

Peters1947 15-08-2014

Makkelijk in gebruik en de verschillende soorten,die we hebben gekocht, smaken prima.De tijd voor een kop koffie
duurt niet lang en is goed heet.

IrenevN 13-08-2014

Geweldig makkelijk apparaat. De dranken zijn goed heet.
Ook is de keuze uit smaken groot.
Volg wel eerst de uitgebreide gebruiksaanwijzing i.p.v. het kleine gebruikskaartje.
Helaas was de gebruiksaanwijzing niet in het nederlands.