De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil 7 Silk-épil Beauty Set 7 7-895 Epileerapparaat, Scheerapparaat, Scrubben En Reiniging op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,8

Kristine 30-04-2019

Een spa bij je thuis

Een spa bij jou thuis op een momentje dat het jou het beste past.
Ik start vanaf nu elke ochtend met mijn zalige gezichtsreiniging.
En ook savonds nog snel een massage. Heerlijk.
De scrub voor de benen had ik iets steviger verwacht, maar smaak verschilt.
Het epileren gaat vrijwel pijnloos alhoewel ik precies ervaar dat er een deel van de haartjes afbreken ipv uitgetrokken te worden.
Ik heb dit toestel gratis mogen testen en was aangenaam verrast.

Pluspunten

• Oplaadbare epilator

Minpunten

• Aangezicht brush op batterijen
  • Afbreken van de haartjes

Kriscje 19-04-2019

Complete ontharing en reinigingsset

In deze beautyset zit alles wat je nodig hebt om met een gladde huid door het leven te gaan.
Het bevat een epilator met onderling goed te verwisselen hulpstukken om je benen maar ook moeilijke en gevoelige plekjes zoals in je gezicht te ontharen. Er zit ook een massagestuk bij als je nog niet gewoon bent om te epileren. Handig is ook het lichtje zodat je ook in een niet verlichte douche al de haartjes meehebt.
Voor een snelle scheerbeurt is er ook nog een scheer opzetstuk en een trim opzetstuk.
De faceSpa is fijn om te gebruiken. Het maakt je huid zacht en helpt crèmes goed in de huid te masseren. Het enige nadeel is dat deze op batterijen werkt en niet oplaadbaar is zoals de epilator.
Ik mocht dit product gratis testen maar zou hem zelf ook kopen.

Pluspunten

• Licht in de hand
  • Veel hulpstukken
  • Lichtje op toestel

Minpunten

• FaceSpa werkt op batterijen