Braun Silk-épil 7 SensoSmart 7/870

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil 7 SensoSmart 7/870 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Rynders ch 21-05-2019

Zijn geld waard

Doet wat het beloofd , na enkele malen gebruik is het minder pijnlijk dan de 1ste keren, handig in de douche te gebruiken, je kan de epilator toch klein uur gebruiken zonder draad wanneer hij volledig opgeladen is, glad resultaat en handig scrubborsteltjev aanwezig

Pluspunten

• Draadloos
  • Lange autonomie
  • Glad resultaat
  • Scrubborsteltje

Christa 25-05-2018

Fantastisch product met fijne hulpstukken

Het is fijn dat ik dit product, de Braun epilator SE7/880, gratis heb mogen ontvangen en testen. Ik zou nu niet anders meer willen. Het geeft comfort en onder andere mijn benen zijn echt haarvrij. Heerlijk onder de douche snel en eenvoudig van haren af. In het begin niet helemaal pijnloos, naarmate ik het apparaat vaker heb gebruikt werd dit minder. . Alle ongewenste haren zijn weg door het gebruik van de epilator. Een aanrader voor alle vrouwen & mannen.

Ja, ik beveel dit product aan!

Pluspunten

• waterdicht
  • draadloos

Minpunten

• niet helemaal pijnloos eerste maal