Braun Silk-épil 7 7/890 SensoSmart Epilator Zilver Met 7 Extra’s

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil 7 7/890 SensoSmart Epilator Zilver Met 7 Extra’s op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Kristel 27-05-2018

Doeltreffend, compact en mooi design

De Braun Silk épil 7 SensoSmart is mooi qua design en compact qua formaat.
Ik heb dit apparaat sinds enkele weken in mijn bezit en heb de unieke kans gekregen om het apparaat uitvoerig gratis uit te testen.
De verpakking garandeert tot 4 weken een gladde huid. Na 3 weken heb ik echter het apparaat opnieuw gebruikt omdat er reeds te veel haartjes zicht- en voelbaar waren. 4 weken is te optimistisch verwoord maar één keer om de 3 weken epileren is nog steeds een mooie deal. De ‘smartlight’ is zeer handig om in een oogopslag na te kijken of alle haartjes verwijderd zijn.
Mijn volledige benen epileren neemt al gauw een half uurtje in beslag. Om alle haartjes weg te krijgen, is het nodig om meer dan 1 keer met het apparaat over de zelfde zone te gaan. Dat is ook de reden waarom ik geen voorstander ben van het gebruik van het apparaat onder de douche.
De trimmer en opzetstukken die bij in de set zitten, zijn de ideale aanvulling om die haartjes te verwijderen die op te gevoelige plaatsen zitten of op plaatsen die moeilijk te bereiken zijn met de epilator. Deze set biedt dus een volledige verzorging aan. 1 etui met hierin alles wat je nodig hebt!
De Braun Silk épil 7 SensoSmart heeft ondertussen een vast plekje gekregen in mijn badkamer en wordt om de 3 weken met veel plezier gebruikt.

Pluspunten

• compact
  • mooi design
  • doeltreffend