Braun Silk-épil 9 9/890 SensoSmart Epilator Roze Goud Met 7 Extra’s

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil 9 9/890 SensoSmart Epilator Roze Goud Met 7 Extra’s op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,8

Ellen 21-02-2019

Ideaal om je benen te epileren maar niet voor andere zones

Ik kocht deze silk épul ter vervanging van mij defecte 7. De 9 is ideaal om je benen mee te epileren omdat het veel sneller gaat vanwege de bredere kop. Voor mijn bikinilijn en oksels vind ik hem teleurstellend want hier is de brede kop een enorm nadeel gezien het "raakvlak " te klein is. Het hulpstukje met hele smalle opening is in mijn ogen waardeloos gezien ik niet het gevoel heb dat ik er veel huis mee kan bereiken...
Ik overweeg dan ook sterk om opnieuw een 7 te kopen want daar was ik veel tevredener over.
Het mini-trimmertje vind ik ook niet echt een meerwaarde...

Pluspunten

• Ideaal voor benen
  • Pijnlozer dan de 7

Minpunten

• Brede kop onhandig voor bikinilijn en oksels

MAKI 14-05-2018

Al enkele weken heb ik de Silk-épil SE9 890 in gebruik. Het apparaat is elegant en heeft een vrouwelijke uitstraling. Van uitslag of huidirritatie heb ik zelden last na gebruikt. Zelf heb ik dunnen blonde haren waardoor wekelijks epileren nodig is. Donkere stuggere haren verwijdert hij zonder problemen, de dunne blonde krijgt hij niet steeds te pakken. Ik heb het product gratis verkregen om te testen. Ik raad het product zeker aan omwille van het comfort.

Pluspunten

• elegant
  • goede kwaliteit

Minpunten

• moeite met dunne haren

veerle 01-05-2018

goede epilator ! met heel goed resultaat !

Ik gebruik al jaren een epilator ipv een scheerapparaat.Ik had er eentje in mijn bezit maar onlangs mocht ik gratis de Epilator SE8/890 testen. Een echter aanrader ! ontharing van de benen is veel minder pijnlijk dan mijn vorige toestel.Ook voor de oksel is het een aanrader als je dit wekelijks bijhoudt want anders worden de haartjes te lang en is het te pijnlijk.De eerste keer voor het gebruik van de oksels was het heel pijnlijk maar doorzetten is de boodschap en achteraf zal je er heel tevreden van zijn.Ook de scheerfunctie die erbij zit is handig.Alles wordt geleverd met een bijhorende tasje om alles perfect te kunnen wegstoppen.

Pluspunten

• handig in gebruik
  • kan ook onder de douche gebruikt worden

Minpunten

• pijnlijk

joke b 19-04-2018

erg tevreden

Enkele weken geleden ben ik gestart met dit product te gebuiken. Ik had een beetje schrik dat het pijnlijk ging zijn. De allereerste keer was dit een beetje het geval, maar de tweede keer heb ik het onder water geprobeerd en was bijna pijnloos. Het resultaat is uitstekend. Mijn benen blijven lang glad. Er zitten ook veel opzetstukjes bij die makkelijk wisselbaar zijn. Ook van de bikini trimmer ben ik erg tevreden, deze werkt perfect nauwkeurig. In de toekomst zal ik dit toestel nog veel gebruiken.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • goed resultaat