De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 24 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil 3 3-410 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

Kim 24-04-2018

Gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Braun Silk-épil 3 3-410

Ik heb de braun epilator 410 nu al een goed maand om te testen.
In het begin is dit wat pijnlijk want ik was niet gewoon om te epileren. Maar na een paar keer is dit minder. De haartjes blijven ook langer weg dan gewoon met scheren. Het lampje om de epilator is ook handig. Enige nadeel is dat het niet oplaadbaar is.

Pluspunten

• Lampje
  • Ligt goed in de hand

Minpunten

• Niet oplaadbaar

Kim 23-04-2018

Gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Braun Silk-épil 3 3-410

Ik heb de braun epilator 410 nu al een goed maand om te testen.

Pluspunten

• Lampje
  • Ligt goed in de hand

Minpunten

• Niet oplaadbaar

sarahclae 23-04-2018

braun silk epil / scheer apparaat

Geschreven voor: Braun Silk-épil 3 3-410

Dit was de eerste keer dat ik mijn benen epileerde en ik vond het voor mij persoonlijk te pijnlijk. Ik heb 1 been geëpileerd en voor het andere de scheerfunctie van dit toestel gebruikt.
Het geëpileerde been was duidelijk veel gladder en bleef ook langer glad dan het geschoren been, dus voor wie tegen het epileren kan, raad ik het product zeker aan.
Ik heb het product gratis mogen testen en hoewel ik het niet zelf zou kopen omwillen van de epileerfunctie, gebruik ik nu wel zeer regelmatig de scheerfunctie. Ik vind het lichtje op het toestel erg gemakkelijk, hiermee kan je heel duidelijk de overgebleven haartjes zien.

Pluspunten

• lichtje
  • vesrchillende functies in 1 toestel

Minpunten

• niet draadloos

Nele Waegeman 08-04-2018

Braun Silk épil 3 3-410

Geschreven voor: Braun Silk-épil 3 3-410

Dit toestel is een goede epilator om als beginner te gebruiken. Het toestel heeft twee verschillende snelheden, zodat je kan wennen aan het gevoel van epileren. De epilator heeft ook een trimkopje, voor de iets minder makkelijk te bereiken zones, zoals de bikinilijn. In de verpakking zitten ook nog attributen om je epilator te reinigen, wat ook niet onbelangrijk is. Het toestel is niet draadloos, maar zie dit zeker niet als een nadeel. Zo hoef je nooit batterijen te kopen of valt het toestel niet uit in het midden van een scheerbeurt (stel je voor!) Ik raad dit toestel zeker aan! Het enige nadeel is dat het niet onder de douche gebruikt kan worden.

Pluspunten

• Verschillende snelheden
  • Niet draadloos
  • Goede kwaliteit

Minpunten

• Niet draadloos
  • Niet voor onder de douche