Braun FaceSpa Pro 912 Gezichtsepilator Wit/Brons Met 3 Extra’s

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 30 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun FaceSpa Pro 912 Gezichtsepilator Wit/Brons Met 3 Extra’s op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

vDKYentl 22-05-2018

Zijdezachte huid

Ik had weinig verwachtingen van het product, toen ik het voor het eerst in gebruik nam. Ik dacht dat het weinig uitmaakte of ik scrubs/lotions nu aanbracht met een toestel of met de hand. Ook van het epileren had ik wat schrik, het leek me erg pijnlijk. Aangezien ik het product gratis had ontvangen, ging ik er wel direct mee aan de slag. Tot mijn grote verbazing was ik na een eerste buurt al direct verkocht. Het scrubben zelf is puur genieten, net een massage, maar dan thuis! Het borsteltje reinigt heel vlot en is met wat water snel proper. De lotion aanbrengen met het hulpstuk voelt ook heel goed aan, het kopje beweegt mee met de vormen van het gezicht. Ook dit is heel gemakkelijk te reinigen met een vochtig doekje. Al na de eerste beurt, voelde mijn huid zijdezacht aan. Het effect blijft ook een tweetal weken zichtbaar! Het epileren deed inderdaad wel wat pijn, ik was dan ook blij om te zien dat de haartjes lang genoeg wegbleven, dus dat was het wel waard. Er zit een handig borsteltje bij om haartjes van tussen het apparaat te verwijderen. Ook zit er een handig doosje bij, waar je alle toebehoren in kan opbergen. Het enige nadeel vind ik dat je het apparaat moet opladen via de onderkant en het dus niet in de houder kan staan op dat moment.

Pluspunten

• Gemakkelijk te reinigen
  • Lange batterijduur

Minpunten

• Oplaadpunt zit onderaan

Nadia Coenen 16-05-2018

Face spa pro

De Face Spa Pro 921 heb ik gratis mogen ontvangen om te testen. Ik heb het product gebruikt om de haartjes thv van zijkant mond en kin te verwijderen. De info - brochure was duidelijk en het toestel is gebruiksvriendelijk. De haartjes werden systematisch verwijderd zonder irritatie. Het geeft een goed resultaat met achteraf een zachte huid.

Pluspunten

• geen irritatie
  • zachte huid

Liev61 06-05-2018

Apparaat is licht en ligt goed in de hand. Gebruiksaanwijzing is duidelijk. Epilator werkt goed en is niet echt pijnlijk. Reinigingsborstel is aangenaam en geeft lichte tinteling. Microvibratiekop is niet zo nuttig, omdat het meer tijd neemt om de crème aan te brengen.
Ik heb dit gratis apparaat enkele weken gebruikt, maar afgezien van de epileerkop vind ik het duur voor wat het is.

Pluspunten

• Mooi design
  • Draadloos
  • Epilator werkt goed

Minpunten

• Duur
  • Microvibratiekop is niet handig

Ranivanavondt 04-05-2018

Te duur voor wat je ervan krijgt.

Het product ziet er enorm mooi uit en nodigt ook meteen uit om het te gebruiken. De mooie bronzige kleur spreekt direct aan. Het epilatie-gedeelte is voor mij enorm onhandig in gebruik en daarmee heb ik het ook al snel aan de kant gelegd. De reiniging helpt met het extra verzorgen van je huid en is wel handig, maar voor mij dan weer net niet goed genoeg voor de prijs die je er voor zou moeten betalen (ik heb het gekregen).

Pluspunten

• Mooi design

Minpunten

• te duur voor wat het is

Kathleenepeen 30-04-2018

Gebruik FaceSpa Pro

Vanaf het eerste moment viel het product wel in de smaak en staat het klaar voor dagelijks gebruik. Het gebruik van het borsteltje is zalig en geeft mijn huid elke dag opnieuw een zalige massage. Bovendien zorgt het ervoor dat mijn huid elke dag weer zacht aanvoelt. De microvibratie kop kan me in eerste instantie niet overtuigen. Het epileer opzetstuk doet wat het moet doen, maar gevoelloos is het niet. Een leuk product en makkelijk in gebruik. Ik heb dit artikel gratis ontvangen om te testen.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik

Minpunten

• duur

CFVH 28-04-2018

Wanneer reinigen een plezier wordt.

De dagelijkse reiniging van het gelaat is een ontspannende bezigheid dankzij het zachte borsteltje. Ook het aanbrengen van de Crèmes is geen vervelende opdracht meer. Het epileren gebeurt op een zeer zachte huidvriendelijke manier. Ik ben zeer tevreden dat ik dit setje gratis heb mogen ontvangen. Ik heb er al veel gebruik van gemaakt en ben er supertevreden over.

Pluspunten

• makkelijk
  • ontspannend

Trayciviola 23-04-2018

Face spa pro 921 - luxe in de badkamer

dit handige en goed in de hand liggend toestel komt toe in een mooie luxe doos. Ikzelf was één van de gelukkige die dit product mocht testen... voor de wenkbrauwen is dit een ideaal toestel, zo hoef je niet meer naar de schoonheidsspecialiste. het resultaat was meer dan goed, echter niet volledig pijnloos.
de scrub voelt hemels aan, toch was persoonlijk mijn huid wel aan de rode kant meteen na gebruik, 2 dagen later voelde mijn huid wel enorm zacht aan.
de doos is enorm luxueus maar het was misschien wel leuker geweest om een etui of tasje erbij te hebben zodat je het gemakkelijk en netjes kan meenemen in je handtas.

Pluspunten

• klein formaat
  • oplaadbaar
  • luxe design

Minpunten

• niet voor droge huid
  • prijselijk

Daisy 20-04-2018

Stralende huid

FaceSpa Pro 913

Het apparaat ziet er fantastisch uit!
Het word geleverd met 3 opzetstukken bij, één om te epileren, één om te reinigen en te masseren en één microvibratiekop.

Na de handleiding gelezen te hebben en het apparaat op te laden, ben ik angstig beginnen uitproberen.
Ik had verwacht dat het ontharen heel pijnlijk ging zijn, maar dit viel heel goed mee. Het pijnlijkste deel was de bovenlip.

Daarna heb ik zoals de handleiding aangeeft de volgende stappen ondernomen.
De dag erna merkte ik toen ik opstond dat de plaatsen waar ik de epilatie zoals bv mijn voorhoofd tegen de haarlijn, bedekt waren met rode bobbeltjes. Na een week waren deze gelukkig ook weer verdwenen, maar ik heb dan ook een heel gevoelige huid.

De andere 2 opzetstukken vind ik een echte ontdekking!! Echt fantastisch! Elke ochtend en avond is dit mijn vast beautyritueel geworden en ik merk dat mijn huid er echt veel jonger en strakker uitziet.
Ik ben super blij dat ik dit apparaat gratis heb mogen ontdekken dankzij Roamler want ik voor mij is dit een fantastisch product die mijn huid duidelijk verjongt heeft!
Dit een een blijvertje!

Pluspunten

• oplaadbaar
  • design
  • huidverjongend

Minpunten

• prijs

Patty1355 19-04-2018

FaceSpa Pro 913 goed voor gevoelige huid

Een tijdje terug ontving ik gratis de FaceSpa Pro 921 om deze te testen. Epileren is voor mij vaak een serieuze opgave daar ik een zeer gevoelige huid heb. Toch besloot ik de FaceSpa Pro 921 te proberen. Ik vond het toestel bij ontvangst heel mooi qua design. Ik vond het praktisch met zijn opbergtas en zag het mij meteen vlot meenemen op reis.
Ik ging meteen aan de slag om het testen. Nu na enkele weken kan ik toch wel vrij eerlijk mijn oordeel geven. Epileren is nog steeds mijn ding niet, toch geeft deze epileerknop mij wat ik nodig heb voor mijn gevoelige huid. Hij is niet te krachtig maar werkt mooi af. Hierna gebruikte ik ook de reiningsborstel en microvibratieknop. Deze deden mijn huid heel goed. Ik vond de combinatie van de 3 koppen echt nodig voor mijn huid.
Ik ben dus wel tevreden over dit product en raadt het mensen die een gevoelige huid hebben en gewoon zijn te epileren dit zeker aan.

Nathalie 17-04-2018

zeer tevreden over dit toestel

Ik heb dit toestel al enkele malen uitgetest de voorbije weken. Vooral om mijn gezicht te reinigen, maar er toestel is nog veelzijdiger dan dat. Het toestel werkte veel beter dan ik had verwacht. Ik had geen slechte reactie van mijn huid hierop, terwijl ik wel een zeer gevoelige huid heb.
Ik ben heel blij dat ik de kans heb gekregen om de Face Spa te testen. Ik ben zeer tevreden hierover en beveel dit toestel zeker aan.

Pluspunten

• veelzijdig
  • mooi design

Mariia 14-04-2018

Geen zichtbare resultaat

Ik heb dit toestel gratis ontvangen om te testen. Een epilator mist sommige haren op mijn gezicht. De reiniging werkt goed maar niet voor een gevoelige huid. En de vibrating doet niks, ik heb geen verschil gemerkt. Zit er goed in de hand en heeft een oplader. Voor so veel geld kan je veter iets anders kopen.

Pluspunten

• Goede kwaliteit

Minpunten

• Te duur

Katrijn 12-04-2018

Handig apparaat

De Braun FaceSpa Pro 913 is een handig toestel, het epileren gaat erg vlot. Natuurlijk is dit niet volledig pijnloos, maar dat kan je uiteraard niet verwachten van een epilator. Ook de reinigingsborstel is makkelijk in gebruik en geeft een goed resultaat. Je voelt dat de huid grondig gereinigd is. Enkel de microvibratiekop is voor mij geen meerwaarde, het duurt te lang om de crème aan te brengen, en je kan niet het volledige gezicht behandelen. Met de hand gaat dit toch makkelijker. Ik heb het product gekregen om te testen, en zal het zeker verder blijven gebruiken, maar ik zou het niet zelf aanschaffen omwille van de hoge prijs.

Pluspunten

• Mooi design
  • Snel epileren

Minpunten

• Duur

Ellen DP 12-04-2018

compacte schoonheidsbehandeling

Gezichtshaar epileren had ik nog nooit gedaan uit schrik voor de pijn, maar met de Braun FaceSpa Pro valt dat heel goed mee. Ik moest er wel even aan wennen in het begin, maar nu voel ik dat zelfs niet meer. De epilator verwijdert probleemloos de kleinste haartjes. De meegeleverde reinigingsborstel is voor mij zelfs nog beter. Ik heb nooit een echt ritueel voor gezichtsverzorging gehad. Ik was dan ook heel gelukkig dat ik de kans kreeg om de FaceSpa Pro gratis mocht uittesten. Met de borstel is het supersimpel om snel en gericht te reinigen en ondertussen de huid zachtjes te masseren. Daarna gebruik ik de microvibratie-kop om een dag- of nachtcrème te verdelen. Na enkele weken ziet mijn huid er gezonder uit en voelt zachter aan. Alles kan worden opgeborgen in een grijs suède etui. Het product is misschien niet goedkoop maar het geld helemaal waard.

Pluspunten

• mooi design
  • goede kwaliteit

Minpunten

• duur

Nathalie L 11-04-2018

Aanrader!

De Braun FaceSpa Pro 913 is een handig, multifunctioneel toestel dat ik zeker kan aanraden. De epileerfunctie doet best wel pijn, maar de haartjes blijven wél enkele weken weg en is dus effectief! De microvibratieknop zorgt ervoor dat je dagcrème gelijkmatig wordt verdeeld en je hebt geen last meer van crème die op je handen blijft zitten en onder je nagels kruipt. De reinigingsborstel geeft je een heerlijk zachte huid. Het toestel is makkelijk in gebruik en bovendien ook makkelijk in onderhoud. Ik heb de kans gekregen het toestel gratis uit te testen en ben er erg dankbaar voor.

RienS 10-04-2018

Een echte aanrader

Wat handig is aan dit apparaat is dat het zowel reinigt als epileert. Sinds ik dit product gebruik is mijn huid veel gaver dan voorheen. Het enige min punt is dat het epileren best pijnlijk is maar anderzijds blijven de haartjes wel langer weg. Ik zou de FaceSpa Pro echt niet meer willen missen!!

Pluspunten

• Zeer gebruiksvriendelijk
  • Ziet er mooi uit

Minpunten

• Het epileren is pijnlijk