Philips Satinelle Prestige BRP586

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Satinelle Prestige BRP586 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Lindsy 05-10-2018

Uitstekend product

Ik ben enorm tevreden over het epileerapparaat en de reinniginzgsbortsel. Ze kunnen beide onder water, wat voor mij een groot voordeel is. Het ontharen en reinigen wordt aanzienlijk korter en gemakkelijker. Perfect voor mensen met een drukke agenda. Het mist ook zeker niet in effectiviteit, want het krijgt alle haartje perfect mee. Onder water doet het epileren ook minder pijn, wat dus altijd wel mooi is meegenomen. Op mijn gezicht voel ik direct het verschil tussen ene reiniging met de hand en een reiniging met de borstel. Het is ook klein, dus makkelijk om overal mee naartoe te nemen. Zo mis je nooit een goede reiniging. De beide apparaten liggen heel gemakkelijk in de hand. Kortom ik raad dit product zeker aan!

Pluspunten

• kan onder water
  • lange batterijduur
  • handig om mee te nemen
  • efficiënt

Inge 03-10-2018

Fijne produkt

Epilator ligt fijn in de hand door de speciale vorm. erg handig met het lampje, Zo zie je goed waar je blijft.
De haartjes worden snel verwijderd enkel bij de wat kortere moet je soms een paar keer meer over gaan. De stukken zijn onderling snel wisselbaar.
De extra hulpstukken zijn een leuke extra:
Scrubben: werkt zijn goed, gladde benen
Pedicure: gladde voetjes
Trimmen: werkt snel en gemakkelijk
Massageopzetstuk: zalig gebruik in de nek

Pluspunten

• Werkt precies

Minpunten

• Prijs

LittleBerrie 02-10-2018

Veelzijdige en precieze epilady, handig in gebruik

- mooi design, ligt goed in de hand
- veelzijdig gebruik door vele accessoires, koppen verwisselen gaat erg makkelijk en snel
- epileren gaat goed, haartjes blijven weken weg. Natuurlijk niet geheel pijnloos maar wel te verdragen.
- ook fijne haartjes worden uitgetrokken
- aparte gezichtsreiniger werkt heel goed, reinigt op een zachte manier en past binnen de dagelijkse verzorging.

Pluspunten

• mooi design
  • veelzijdig door vele accessoires
  • werkt goed en vlot

Minpunten

• massagekop hapert bij veel druk