Braun Silk-épil 7 SensoSmart 7/860

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil 7 SensoSmart 7/860 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Elke 14-05-2018

Niet echt wat het moet zijn

Nee, dit is niet wat het moet zijn. Als je wil besparen aan scheermesjes, houd je dan vast aan een hoge waterfactuur want je staat wel een tijdje voorovergebogen in de douche als je haarvrije benen wil met dit ding. Het laat de helft van de haartjes staan en degene die je niet gezien hebt met die “schijnwerper” die in het machinetje is ingebouwd groeien rustig door, waardoor je na een dag of 2 terug behaarde benen hebt en alweer 3u in de douche kan staan.
Het ontharen is vrijwel pijnloos, wat logisch is als het geen haren uittrekt... Leuk dat ik dit product gratis mocht testen maar het ligt alweer in de vuilbak...

Minpunten

• Laat veel haren staan
  • Lampje is niet erg fel
  • Lampje is niet erg fel
  • Lampje is niet erg fel
  • Lampje is niet erg fel

Veerle T 17-04-2018

Handig toestel, iets te pijnlijk, extra gezichtsborstel.

Het toestel zelf is handig in gebruik. Er zitten verschillende opzetstukjes bij, een borsteltje om te reinigen, een oplader en een opbergtasje. Tijdens het testen is gebleken dat een epilator niet mijn favoriete toestel is om te ontharen. Het neemt niet alle haartjes mee en het is voor mij net iets te pijnlijk. Na het epileren zie ik kleine rode puntjes op mijn been. Blijkbaar heb ik een lage pijngrens en een gevoelige huid. Mijn voorkeur blijft dus uitgaan naar scheren (wat voor mij pijnloos is en geen bijkomend reacties geeft). Bij de Braun Silk épil 7/860 zit ook een facial brush. Sinds ik deze borstel heb kan ik deze niet meer missen. De borstel is zeer handig in gebruik en in combinatie met een exfoliërende reiniger levert het een schone zachte huid op. Ik mocht dit toestel gratis testen.

Pluspunten

• handig
  • extra's

Minpunten

• neemt niet alle haartjes mee
  • iets te pijnlijk

Ouarda 10-04-2018

Een volmaakte epileerapparaat

Scheren is veel gemakkelijker, maar als ik wat langere periodes nodig heb zonder me te scheren, blijft epileren de oplossing. Dit apparaat is dan ook ideaal hiervoor. Alhoewel je in het begin even moet wennen met een paar dingen, is deze echt aan te raden. Zo is er de aan- en uitknop die je in het begint wat moet doorhebben. Je moet drukken en draaien. Ten tweede moet je de pijn onder de oksels even aankunnen in het begin. Wat betreft de benen, heb ik veel minder pijn dan andere epileerapparaten, dit is te danken aan de speciale massagekop. Deze masseert echt goed, waardoor je de pijn echt bijna niet voelt. Het andere voordeel, is het lampje. Deze laat u toe de kleinste haartjes te zien, waardoor je ze niet mist. De vorm is ook zeer handig, deze valt mooi in de handpalm en kan op verschillende manieren worden vastgehouden. Als laatste wil ik afsluiten dat dit apparaat echt vrouwelijk is, het heeft een mooi glitterende kleur en ziet er echt "chik" uit. Ik heb dit apparaat zelf cadeau gekregen, maar moest ik er zelf een kiezen, zou ik deze zeker nemen en vooral qua kwaliteit/prijs. Het is zijn prijs wel degelijk waard.
Als accessoires heb je 3 verschillende koppen, een etuitjes om alles in te bergen en een gezichtsreiniger. Deze is ook handig, je kan ze zelfs onder de douche gebruiken.

Pluspunten

• Mooi Design
  • Lampje
  • Massagekop

Minpunten

• Lawaai