Philips BRP545

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips BRP545 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Lady Pink 22-12-2018

Goede epilator

Geschreven voor: Philips BRP545

De Philips Satinelle Advanced doet wat hij moet doen. Het apparaat ligt goed in de hand, en gaat lang mee eens opgeladen. Voor mij is het een pluspunt dat je het apparaat in de douche kan gebruiken. Hoe langer je het apparaat gebruikt, hoe fijner de haartjes en hoe pijnlozer het ontharen wordt! De gezichtsreiniger is heel aangenamen gebruik, ik gebruik hem met een reinigingsgel en mijn huid wordt er echt zuiverder van.

Pluspunten

• Gebruik onder de douche
  • Goed in de hand
  • Oplaadbare batterij gaat lang mee
  • Goed in de hand

Minpunten

• Geen scheerhoofd en trimkam

kristin34 28-11-2018

Een aanrader!

Geschreven voor: Philips BRP545

Een echte aanrader! Deze epilator zorgt ervoor dat ik geen last meer heb van ingegroeide haartjes en bultjes. Dankzij het lichtje vergeet je ook geen haartjes meer. De batterij gaat lang genoeg mee zodat je beide benen met gemak kan epileren. Het handig is dat je deze kan gebruiken in bad en onder de douche zodat je veel minder pijnlijk kan epileren. Hoe langer je dit gebruikt, hoe minder pijnlijk het wordt! De meegeleverde gezichtsreiniger vind ik ook zeer leuk om te gebruiken, deze ligt nu zelfs standaard op mijn kast. Elke ochtend en avond even gebruiken en mijn gezicht voelt nu al veel zachter aan!

Pluspunten

• design
  • doeltreffendheid
  • onder de douche of in bad te gebruiken
  • gebruiksvriendelijk

Stefanie 26-11-2018

2 goede producten

Geschreven voor: Philips BRP545

Ik ben tevreden over dit product. Het epileermachine werkt heel goed! Het is zeker niet pijnloos, maar er zijn 2 verschillende snelheden. Het machine doet zijn werk en is makkelijk in onderhoud.

De gezichtsborstel vind ik een leuke extra. Handig in gebruik en efficiënt. Mijn huid is verbeterd sinds ik het gebruik.

Van beide producten gaat de batterij heel lang mee!

Pluspunten

• Lange batterijduur

Minpunten

• niet pijnloos

KarolienD 11-10-2018

Doet wat het moet

Geschreven voor: Philips BRP545

Handig in gebruik, goede degelijke batterij, mag gebruikt worden onder de douche wat het epileren verzacht

Pluspunten

• Gebruik onder de douche

Sophia 30-09-2018

Bijna pijnloze ervaring

Geschreven voor: Philips BRP545

Omdat je de epilator onder de douche kan gebruiken is dit een bijna pijnloze ervaring. Het apparaat heeft een fijne ergonomische vorm waardoor die goed te gebruiken is. Het lichtje zorgt ervoor dat je ook onder de douche goed kan opletten zodat je geen haartjes mist. Door de lange batterijduur hoef je niet elke keer op te laden, hierdoor kan je de epilator makkelijk meenemen om even bij te werken. De gezichtsreiniger gebruikte ik in combinatie met mijn dagelijkse reinigingsgel. De zachte borstels geven door hun ronddraaiende beweging een soort van massageeffect. Mijn huid voelde egaler en schoner aan door de gezichtsreiniger 1x per dag te gebruiken.

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Draadloos
  • Lichtje
  • 2 snelheden bij de epilator