De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil 9 9-880 Epilator voor Vrouwen voor Langdurige Ontharing, Wit/Roségoud op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Emilie s 06-05-2018

Handig met de verschillende koppen

De eerste keer ik de Braun epilator SE9/880 gebruikte vond ik het persoonlijk redelijk pijnlijk. Ik had dan ook nog nooit een epilator gebruikt maar volgens de gebruiksaanwijzing was dat volkomen normaal. Gelukkig heb ik volgehouden want het boekje dat zegt dat het elke keer minder pijnlijk is liegt niet. Zelf heb ik het product gratis gekregen om het uit te testen wat het nog eens zo leuk maakt natuurlijk. Het is zo een zalig gevoel te weten dat je de volgende dagen niet moet piekeren over stoppels. Voor je oksels raad ik jullie de speciale kop voor oksels aan eerst tegen en daarna mee met de haargroei om alle haartjes mee te krijgen. Ook Minder pijnlijk dan die voor de benen. Bikinilijn heb ik zelf nog niet aangedurfd....

Pluspunten

• Batterij gaat lang mee
  • Cleansing brush

Minpunten

• Redelijk pijnlijk

Sophia 02-05-2018

Handig in gebruik

DE Silk-épil 9 Sensosmart is een apparaat dat zijn werk doet, en hoe! Ik was om eerlijk te zijn wat sceptisch, want wees eerlijk, haartjes uittrekken, wie staat daar nu voor te springen?! Maar ik moet mijn vooroordelen wegstoppen want ik ben helemaal weg van dit apparaat. De eerste keer epileren deed helemaal geen pijn dankzij het opzetstuk met een soort van massagerollertjes en dat in combinatie met het warme water onder de douche, maakte het nog fijner in gebruik. Hij heeft ook een lichtje dat het gemakkelijker maakt om kleine haartjes te vinden in een donkere badkamer. Gelukkig mocht ik dit apparaat uittesten, want als kers op de taart bij al die extra opzetstukken (die telkens vergezeld zijn van een goede uitleg in de uitgebreide handleiding) zat er ook nog een elektrische reinigingsborstel voor het gezicht bij! Hoe leuk is dat?! Een echte aanrader. Ik wil wel als tip meegeven om echt de instructies op te volgen en te scrubben voor gebruik, dat zorgt ervoor dat ingegroeide haartjes geen kans maken.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Veelzijdig

Minpunten

• Tijdrovend

Celine De Coninck 13-04-2018

Fijn toestel voor gladde benen

De Silk Epil 9/880 is een zalig toestel. De pijn bij het epileren is veel minder dan ik verwachtte, zeker onder de douche. De haartjes blijven ook lang weg. De trimmer voor gevoelige plekken is ook erg gemakkelijk. Verder is het toestel relatief klein, wat het opbergen vergemakkelijkt. Ik heb geen negatieve opmerkingen. Dat ik het toestel gratis mocht uittesten, maakt het alleen maar leuker!

Pluspunten

• Minder pijnlijk dan verwacht
  • Veel accessoires
  • Zowel nat als droog
  • Haartjes blijven lang weg
  • Gemakkelijk op te bergen

lizken 07-04-2018

Handig en veelzijdig epileer apparaat

De Braun Silk-épil 9 is een veelzijdig apparaat (epileer+scheren), dat mij aangenaam heeft verrast.

Het ligt goed in de hand, epileert na een aantal keer uitproberen nagenoeg pijnloos , zeker indien ik het in bad of douche gebruik.

Handig is ook dat er verschillende opzetstukken zijn specifiek voor verschillende lichaamsdelen plus het brandend lampje om beter te kunnen zien waar er nog eventueel haartjes over zijn .

Het lijkt me ook een kwaliteitstoestel dat nog hopelijk jaren zal meegaan ?

Ik ben in ieder geval zeer blij dat ik de Braun Silk-épil 9 gratis heb mogen uitproberen. Want dit gaat mijn oude toestel echt wel volledig vervangen !

Pluspunten

• ligt goed in de hand
  • te gebruiken in bad of douche
  • pijn bij epilatie valt heel goed mee
  • extra lampje

Minpunten

• vrij duur toch wel

Evi VD 06-04-2018

Dit toestel is best handig aangezien je kan wisselen van opzetstuk naar gelang het lichaamsdeel dat je wenst te epileren. Het toestel heeft ook twee standen. Eentje om snel te epileren en eentje om trager te epileren. Het traag epileren is volledig pijnloos. Het lampje op het apparaat vind ik heel handig om geen haartjes te vergeten. Verder moet ik erbij zeggen dat ik dit product gekregen heb om te testen, maar mijn oud toestel, dat is al weg en ik heb het permanent vervangen door dit toestel. Het is af en toe wel nodig om hetzelfde stukje lichaam twee of drie keer te ontharen om zo echt gladde benen of oksels te hebben.

Pluspunten

• lampje

Ilona 30-03-2018

Verwijderd zelfs de kortste haartjes

Deze epileerder haalt de kortste haartjes weg. Het is het fijnste dit onder de douche te gebruiken. Dan is het minder pijnlijk/ gevoelig. Je kan gemakkelijk van kop wisselen. Snel opgeladen en gaat dan lang mee. Het ingebouwde lichtje zorgt ervoor dat je goed kan zien waar de haartjes zitten. De bij geleverde etui is handig voor op reis. Voor de facial brush zitten er batterijen bij geleverd. Deze gebruik ik ook onder de douche. De kleur van het geheel is erg hip. Ik heb dit apparaat gratis gekregen on te testen. Ik vind het een aanrader!

Pluspunten

• Onder de douche
  • Neemt de kortste haartjes er mee af
  • Ingebouwde lampje
  • Wendbare kop
  • Onder de douche

Minpunten

• Soms nog wat pijnlijk.