Braun Silk-épil 9 9/980 SensoSmart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil 9 9/980 SensoSmart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Charline 14-08-2018

Super toestel

Super hem het toestel nu al enkele maanden en gebruik deze nog steeds even graag is zeker een aanrader in begin voel je een kleine pijn bij de haartjes die worden uitgetrokken maar op den duur voel je dit ook niet meer een echte aanrader

Pluspunten

• Laat snel op
  • Super handig ding

charlotte 09-05-2018

Mooie vorming en toffe accessoires

Enkele weken geleden kreeg ik de kans om deze epilator gratis uit te testen. Ik had voorheen nog geen ervaring met epilators. Wel had ik in de zomermaanden reeds ervaring met waxen. Met een positief gevoel startte ik deze ervaring. Toen ik de verpakking opende was ik zeer positief over de vele accessoires die je kan terugvinden bij deze epilator. De bikinilijntrimmer was het eerste product die ik uittestte. Hiervan ben ik zeer positief. Deze is compact en werkt op basis van een batterijtje. Je kan deze zeer gemakkelijk meenemen op reis. Een weekje later testte ik voor het eerst de epilator uit. Deze ervaring was vrij pijnlijk. Ik paste de epilator toe op een droge huid ( ondertussen las ik wel reeds online dat het nat gebruiken van deze epilator minder pijnlijk is). Ik vind dat het apparaat zeer gemakkelijk in de hand ligt en kan het zeker aanraden aan mensen die ervaring hebben met het gebruik van een epilator. Als niet regelmatige gebruiker wil ik dat apparaat zeker ook verder een kans geven.

Pluspunten

• design
  • waterdicht
  • toffe extra's

Minpunten

• pijnlijk

Joyce W 03-05-2018

Doeltreffende werking in handig apparaat

Ik ontving de Braun Silk-épil 9 enkele weken geleden gratis en mocht hem een tijdje testen. Ik had voorheen nooit eerder een epilator gebruikt en stond er dan ook kritisch tegenover. In mijn verwachtingen was een epilator iets dat doeltreffender werkte dan het klassieke scheermesje dat ik gewoon was, maar eerder pijnlijk zou zijn. De eerste keer gebruikte ik het apparaat droog en merkte ik inderdaad dat mijn huid het nog niet helemaal gewoon was. Toch was het veel minder pijnlijk als ik verwacht had en was mijn huid gewoon wat rood en gevoelig. De keren nadien scrubte ik eerst vooraleer ik het apparaat in bad gebruikte en ik merkte duidelijk dat mijn huid hier veel rustiger op reageerde. Het epileren was (bijna) pijnloos en ik moest helemaal niet zoveel moeite doen om toch een doeltreffend resultaat te verkrijgen. Ik ga de epilator in de toekomst zeker verder blijven gebruiken en uittesten, want door de vele verschillende opzetkoppen zijn er enorm veel verschillende mogelijkheden. Ik zou het apparaat zeker aanraden, zowel aan trouwe epilator-gebruikers als aan 'groentjes' zoals mij. Ondanks dat je er misschien wat terughoudend tegenover staat, kan je weinig mis doen en je bent het heel snel gewoon. Eens je het gebruikt hebt ben je al snel verkocht dankzij de snelle en efficiënte werking!

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Snel & efficiënt

EmmyC 30-04-2018

Hier stond ik echt van versteld!

Ik gebruikte vroeger altijd een scheermesje. Om de twee dagen was ik hier toch mee in de weer. Nu ik de epilator heb, en deze eigenlijk helemaal gratis mag gebruiken, is er toch een andere wereld voor mij open gegaan. Het is wel wat wennen in het begin en best pijnlijk. Maar na de tweede / derde keer was ik het al gewoon. Al moet ik zeggen, het is niet volledig pijnloos. Daarom gebruik ik de epilator ook alleen voor de benen. Verder is het wel een zeer mooie uitgebreide set. Ik kan de braun silk epil epilator dus echt wel aanraden!

Pluspunten

• handig
  • haartjes blijven langer weg

Minpunten

• niet pijnloos

Charline 26-04-2018

Leuk toestel met vele toebehoren

Na enkele weken de Silk Epil 9 gebruikt te hebben, begin ik toch overtuigd te geraken van de voordelen die dit toestel te bieden heeft. Eerst stond ik er sceptisch tegenover aangezien ik niet echt positieve ervaringen heb met epileren, maar de vele toebehoren maken het epileren echt veel comfortabeler dan voordien. Ook merkelijk véél minder ingegroeide haren en een gezonder ogende huid nadien. Blij dat ik de Silk Epil 9 gratis mocht testen en kan garanderen dat het effectief doet wat er beloofd wordt!

Pluspunten

• Laat snel op
  • Alles in een doos

JokeS 25-04-2018

Aanrader voor gladde benen!

Enkele jaren terug gebruikte ik voor het eerst een epilator. Dit was echter zo pijnlijk (tot bloedens toe) dat ik het al snel voor bekeken hield. Dit vond ik jammer, aangezien het resultaat wel doeltreffend leek. Een maand terug las ik voor het eerst over de Braun Silk-épil 9. In de productvoorwaarden garanderen ze dat pijnlijk epileren voltooid verleden tijd is, dankzij de veelzijdige functies en onderdelen die aanwezig zijn bij deze set. Kort daarna kreeg ik de kans om dit apparaat te mogen testen. De epilator leek (gelukkig!) alvast fel veranderd tegenover het toestel die ik ooit gebruikte. Dit werd al snel bevestigd! De massageborsteltjes, bikinitrimmer en epilator blijken een aanwinst! De pijn is er nog steeds, maar is véél draaglijker (en gelukkig niet meer tot bloedens toe) dankzij de massage/scrub en de wet & dry functie van de epilator zelf (het warme water beperkt de pijn!). Andere voordelen zijn de flexibele kop, het gemak in onderhoud en de aanwezigheid van een smart light ('verborgen' haartjes krijgen geen kans meer). Nadelen aan deze set zijn voor mij dat de haartjes maar twee weken weg blijven in plaats van de beloofde viertal weken. Echter blijft dit voor mij gunstiger dan een scheermesje, aangezien de haartjes langer wegblijven en bovendien 'dunner/zachter' terug groeien. Tenslotte had ik persoonlijk liever een waterproof opbergkoffertje gehad. De etui die bij de set aanwezig is, lijkt me aan de kleine kant voor zo'n uitgebreide set. Al bij al is deze Braun Epilator (met uitbreidingen) zeker een aanrader! Hij doet wat moet!

Pluspunten

• Flexibele kop van de epilator
  • Smart Light die verborgen haartjes zichtbaar maakt
  • Gemakkelijk in onderhoud
  • Haartjes dunnen uit doorheen de tijd

Minpunten

• 2 weken haarloos ipv de beloofde 4 weken
  • De bijgevoegde etui is wat aan de kleine kant

Marie Dumon 18-04-2018

Makkelijk en efficiënt toestel in gebruik

Bij het eerste gebruik van dit epileerapparaat was aanvankelijk enthousiast. Mooi ogend toestel, gemakkelijk te bedienen, eenvoudige handleiding. De pijn bij het ontharen viel al bij al wel mee, onder de
Douche verzachtte veel, maar toch vond ik hem beter werken op droge huid. Het massagetoestel heb ik maar 1 keer gebruikt, ik zie het nut er niet zo goed van in.
Ik vind het hele proces wel tijdrovend tegen dat alle haartjes weg zijn ben je al snel een half uurtje kwijt, en na enkele dagen voelde ik terug stoppels, wat vertelt dat sommige haartjes afgebroken waren ipv geëpileerd. Uiteindelijk ben ik toch wel heel blij met mijn Gratis gekregen toestel, maar vind ik hem eerder wekelijks te gebruiken voor het beste gladde resultaat

Pluspunten

• Mooi gemakkelijk toestel
  • Toilettafel inclusief
  • Lange batterijduur
  • Efficiënt resultaat

Minpunten

• Toch nog pijnlijk
  • Afgebroken haartjes keren snel terug

Melissa D. 11-04-2018

Glad en langdurig resultaat

Ik ben zeer tevreden over de Braun Silk Epil.
Ik heb het product gratis mogen testen, maar raad het iedereen aan om te kopen.
Eerst gebruikte ik de scrub borstel.
Je huid voel heerlijk zacht aan door deze borstel.
Maar eerlijk bij de tweede keer dat ik de epilator gebruikte heb ik deze scrub borstel niet meer gebruikt.
Ik heb de epilator gebruik onder de douche en niet onder de douche.
Laat ons zeggen de keuze is rap gemaakt.
Ik gebruik het vanaf nu altijd onder de douche.
Onder de douche doet het echt veel minder pijn althans op de benen.
Voor mijn oksels blijft het zeer pijnlijk.
Bij het aanzetten van het product gaat er ook een lampje branden,
dit is handig zodat je zeker alle haartjes ziet.
Even glad en langdurig resultaat zoals bij de schoonheidsspecialist.

Pluspunten

• Kan gebruikt worden onder de douche

NaSan 10-04-2018

Een echte aanrader

Na jaren van ontharen met een scheermesje kreeg ik nu de kans om deze Braun Epilator te testen (ik kreeg een gratis testproduct).
Ondertussen ben ik 3 weken in het bezit van deze epilator en ben ik best tevreden.
Mijn verwachting was dat dit pijnlijk zou zijn en ik zou liegen mocht ik zeggen dat het deugd deed.
Maar: dat was toen ik het product droog uitteste.
Het grote voordeel van deze epilator is dat je het zowel nat als droog mag gebruiken.
Daarmee testte ik het ook uit in bad. Wat een aangenamer gevoel was dit !
Qua snelheid gaat het niet sneller dan met een scheermesje, maar het voordeel is dat het veel minder snel terug groeit.
Na enkele keren geraak je wel wat 'gewend' aan het pijnlijk gevoel.
Over het resultaat ben ik zeer te spreken. Het geeft je een mooi glad gevoel, voor wat langere tijd.
Het is ook een zeer uitgebreid product met maar liefst 13 accessoires.

Pluspunten

• Waterbestendig
  • Veel accessoires
  • Snel
  • Minder pijnlijk onder water
  • Lange batterijduur

Minpunten

• Pijnlijk als je droog epileert
  • Prijs

S.engel 10-04-2018

Super fijn en duurzaam product

Ik ben ontzettend tevreden met dit product van braun. Ik kreeg deze om te testen. En ik ga niks anders meer gebruiken. Ik merk dat mn haartjes minder snel terug komen en zachter. Met de extra op zet stukjes ga je ingegroeide haartjes tegen. En mn de extra shaver kop haal je toch die kleine stoppeltjes weg. Echt perfect en zeker het geld waard.

Pluspunten

• Mooie vormgeving en kleur
  • Gladde benen.
  • Veel accessoires