De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil 9 SkinSpa 9-961v 5-in-1 Epilator, Scrub- En Verzorgingssysteem + 12 Extra's op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Saskia 13-05-2019

Dit apparaat is zeer handig in gebruik. De opzetstukken zijn makkelijk te verwisselen. Alles zit mooi verpakt. Er zit een zeer mooi tasje bij om alles mooi in op te bergen. De epilator werkt zoals verwacht. Zeer gebruiksvriendelijk. Vooral het lampje is zeer handig ! Ook de massage- opzetstukken zijn top. Ik gebruik het nu een 2 tal weken onder de douche en kan alles pijnloos ontharen en genieten van een zalig gevoel tijdens het gezichtsreinigen. In het begin was het pijnlijk, maar hoe vaker je het gebruikt, hoe minder pijn het doet.
Ik mocht dit apparaat testen via Roamler & ben er enorm tevreden over, ik raad het zeker aan !

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Lampje

Minpunten

• Geen standen op de gezichtsepilator

LAlens 22-12-2017

Ideaal voor onder douche

Ik heb dit product gratis ontvangen om het te testen. De epilator is de eerste maal vrij pijnlijk en even wennen voor mijn huid. De tweede maal is het al veel aangenamer en zie je al resultaat. Het scrubborsteltje en het massageopzetstuk is zeer aangenaam en zorgt voor een ontspannend gevoel. Het product is ideaal om onder de douche te gebruiken en dat maakt het zeer comfortabel. Het is veel handiger dan het gebruikelijke scheermesje. Het is sneller en je hebt veel langer zachte benen. Ik kijk er naar uit om het product vaker te gaan gebruiken.

Pluspunten

• Handig voor onder de douche
  • Scrubborstel

Minpunten

• Eerste maal vrij pijnlijk