Braun Silk-épil 9-561

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil 9-561 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Liesbeth31 22-04-2018

F-A-N-T-A-S-T-I-S-C-H

Geschreven voor: Braun Silk-épil 9-561

Sinds enkele weken ben ik in het bezit van deze Braun epilator SE9/879. Ik heb hem al meermaals gebruikt en vind hem gewoon fantastisch! Een zeer mooi design, dat bovendien goed in de hand ligt. Dankzij zijn draadloosheid hoef ik geen plekje meer te maken naast een stopcontact. Daarenboven kan ik er nu ook mee onder de douche of in bad, wat het ontharen toch wel minder pijnlijk maakt. Het maakt tevens veel minder geluid dan zijn voorgangers, wat het ontharen aangenamer maakt. De flexibele kopt zorgt voor meer efficiëntie bij de knieën en oksels. Sinds ik deze gratis ontving om uit te testen, gebruik ik alleen nog deze! Mijn oudere versie komt de kast niet meer uit. Een echte aanrader dus, 10 punten meer dan waard.

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Draadloos
  • Wet&Dry
  • Minder geluid t.o.v andere
  • Flexibele kop

Minpunten

• Geen

Aline 09-12-2017

Dik ok

Geschreven voor: Braun Silk-épil 9-561

Dit artikel gratis gekregen. Het overtrof mijn verwachtingen. Zowel gewoon te gebruiken op een droge huid als onder de douche. Onder de douche voelt het iets comfortabeler aan en doet het iets minder pijn. De kop plooit lichtjes mee bij het epileren wat het ook aangenamer maakt.
De draaiknop om het toestel aan te zetten vind ik persoonlijk minder handig, je moet er nogal goed aan kunnen draaien. Een drukknop was handiger geweest.
Bij het aanzetten van het product gaat er ook een extra lampje branden zodat je meer licht hebt, dit is handig zodat je zeker alles ziet en geen haartje overslaat.
In het algemeen ben ik tevreden en raad ik het product aan.

Pluspunten

• kwaliteit
  • lichtje

Minpunten

• aan en uit knop