De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil 7 SkinSpa 7-939e – 3-in-1 Wet & Dry epileer- en scrubsysteem + 3 extra's op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

ELLEN VD 16-02-2018

GETEST & GOEDGEKEURD

Braun epilator SE7-939e doet wat het belooft en is handig in gebruik. Door de verschillende opzetkoppen en het massagestuk voor het epileerhoofd wordt het epileren zo aangenaam mogelijk gemaakt. De eerste keren epileren, of na het eventuele scheren, doet het meer pijn, maar na langer gebruik wordt dat steeds minder. Ik raad aan om te epileren wanneer je in bad zit, zo ervaar ik het minste pijn. Na langer gebruik wordt dat steeds minder doordat de haartjes na het epileren niet allemaal tegelijk en zachter/dunner terugkomen.
Het apparaat is goed te reinigen doordat je de onderdelen van elkaar kunt halen en kunt afspoelen onder de kraan. Ook kun je het borsteltje gebruiken om al wat haartjes weg te halen die in de kop blijven zitten.
Het apparaat ligt fijn in de hand, het felle lampje wat erop zit zorgt ervoor dat je alle haartjes goed kunt zien en het apparaat geeft aan wanneer deze bijna leeg is. Dit is op tijd genoeg om af te maken waar je mee bezig was. Het apparaat maakt wel het nodige geluid. Er zitten twee snelheidsstanden op het apparaat en de pincetjes pakken goed alle haartjes mee.
De exfoliatieborstel & de gezichtsreiniger heb ik tot nu toe het meeste gebruikt. De borstel voelt bij gebruik erg zacht aan & is ook makkelijk te reinigen.
Het apparaat is enkel te gebruiker zonder snoer. Het snoer gebruik je om het apparaat op te laden en binnen een paar uur is het apparaat volledig opgeladen. Super handig dus!

Pluspunten

• Apparaat ligt makkelijk in de hand
  • Waterbestendig

Minpunten

• Apparaat maakt het nodige geluid
  • Niet pijnloos

Melissa Michielsen 29-12-2017

Vlot in de hand

Na de vele waxbeurten was ik zeer opgetogen de Braun Silk-épil gratis te mogen testen. Door de twee verschillende standen kon ik rustig wennen aan het “zelf epileren”. Door het epileren te combineren met de scrubborstel krijg je mooi resultaat zonder roodheid. Ook de kleine haartjes krijgen nog weinig kans gezien het lichtje je helpt ze vlotter op te sporen. Zelfs onder de douche blijkt het resultaat verbluffend. Hou er echter wel rekening mee dat je batterij voldoende opgeladen is, want tijdens het opladen kan je het toestel jammer genoeg niet gebruiken.
Vanaf nu heeft de Braun Silk-épil een vaste plaats in mijn badritueel!

Pluspunten

• bruikbaar onder douche
  • 2 standen
  • soepel gebruik

Minpunten

• tijdens opladen niet bruikbaar
  • kleine zakje

Imke fluyt 19-12-2017
Hey dames,

Ik kreeg dit apparaat gratis  om te testen en ik moet zeggen dat ik echt tevreden ben.
Het apparaat is heel gemakkelijk en zacht in gebruik,
De haartjes worden niet ruw uitgetrokken waardoor de gevoeliger plekjes ook goed te scheren zijn wat echt wel fijn is. Het gaat ook heel snel en alle haartjes worden in 1 keer meer uitgetrokken.
Omdat het apparaat draadloos is sukkel je niet met een draad dat in de weg hangt of moet er geen stopcontact in de buurt zijn waardoor je je eigenlijk op elke plaats (in huis) kan scheren.
Je zal absoluut geen spijt hebben van je aankoop